Alles sehr gut und sehr schnell gelaufen.

Ab Bestellung bis Lieferung hat nur 3 Tage gedauert. Super Service !!

Es freut uns zu hören, dass du mit unserem Service zufrieden bist! Wir legen großen Wert darauf, Bestellungen effizient und zeitnah zu bearbeiten, und es ist großartig zu hören, dass die Lieferung so schnell bei dir angekommen ist. Vielen Dank für dein positives Feedback und dafür, dass du dir die Zeit genommen hast, deine Erfahrung zu teilen. Falls es in Zukunft weitere Fragen oder Anliegen gibt, zögere bitte nicht, uns zu kontaktieren. Wir schätzen dein Vertrauen in unseren Service!

Beste koop ever!!!

Ik ben super tevreden met de pro 1, echt een geweldig product. Zeer netjes verpakt, de opzet stukken zijn ook van goede kwaliteit en kunnen wel tegen een stootje;)

Wat fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met de Pro 1! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Het feit dat het product goed verpakt was en dat de bijgeleverde opzetstukken van goede kwaliteit zijn, is voor ons ook goed nieuws. We streven er altijd naar om hoogwaardige producten te leveren en het is geweldig om te horen dat dit in jouw geval gelukt is. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we je kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Bedankt voor je vertrouwen in ons product!

Très mauvais suivi

Très mauvais suivi de colis et quand nous voulons vous joindre ce n est pas mieux ,en attendant ma commande est payée et je ne l ai toujours pas

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Regis, Comme je l'ai déjà mentionné, le colis a déjà été livré au magasin de colis que vous avez choisi, il y a 3 jours. Vous avez reçu un e-mail à ce sujet. Je ne comprends pas pourquoi vous laissez un mauvais avis, alors que vous n'êtes tout simplement pas allé chercher le colis. Cordialement, Giel

Top machine, Top klantenservice

Machine voldoet aan verwachting. Misschien zelfs beter dan verwacht. Klantenservice heeft me erg goed geholpen met vragen en 'problemen' erg netjes opgelost. Extra opzetstikken zal ik zeker via Hismith bestellen. Snelle en nette levering.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze machine! We zijn verheugd te horen dat de machine aan uw verwachtingen voldeed, en het is geweldig dat het zelfs beter was dan u had verwacht. Ons team streeft er altijd naar om hoogwaardige producten en uitstekende klantenservice te bieden, en we zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen met uw vragen en eventuele problemen. Het feit dat u overweegt om extra opzetstukken via Hismith te bestellen, is voor ons een groot compliment. We streven ernaar om een breed scala aan accessoires en producten aan te bieden die aan de behoeften van onze klanten voldoen. Ook waarderen we uw opmerking over de snelle en nette levering. We begrijpen hoe belangrijk het is om uw bestelling snel en in goede staat te ontvangen, en we werken er continu aan om onze verzendservice te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en uw vertrouwen in Hismith. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Het Hismith-team

Zeer kwalitatief materiaal

Hoewel er een kleine vergissing gebeurd was bij de verzending kan ik deze shop enkel aanbevelen. Hun klantenservice is uitstekend en daaraan herken je mijn inziens een goede webshop. Ook hun producten zijn duidelijk van uitstekende kwaliteit en we hebben er al veel plezier van gehad.

Hartelijk dank voor uw eerlijke feedback. We stellen uw begrip ten zeerste op prijs en zijn verheugd te horen dat ondanks een kleine vergissing bij de verzending, u onze winkel nog steeds zou aanbevelen. Ons team is toegewijd aan het bieden van uitstekende klantenservice, en het is geweldig om te weten dat u onze inspanningen op dit gebied waardeert. We betreuren het ten zeerste dat er een kleine vergissing is opgetreden, maar we zijn blij dat we dit voor u hebben kunnen oplossen. Het is fantastisch om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en dat u er al veel plezier van heeft gehad. Uw tevredenheid is onze grootste beloning. Nogmaals bedankt voor uw positieve woorden en aanbeveling. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Sabrina * Al ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Dan ontvang je €10 korting op je volgende bestelling en blijf je op de hoogte van de komende aanbiedingen. Klik nu op de link en schrijf je snel in: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Lekker

Hartelijk dank voor uw recensie. Geweldig om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met uw aankoop! Sabrina * Al ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Dan ontvang je €10 korting op je volgende bestelling en blijf je op de hoogte van de komende aanbiedingen. Klik nu op de link en schrijf je snel in: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Un service impeccable et rapide. Produit d'une extrême qualité.

Grande facilité de navigation sur le site avec un grand choix de produits. Commande livrée rapidement et dans un emballage discret. Produit d'une très grande qualité et conforme à la description. Plus que ravi de mon achat. Olivier G.

Nous vous remercions sincèrement pour votre aimable commentaire. Nous sommes ravis d'apprendre que votre expérience de navigation sur notre site a été agréable et que vous avez trouvé notre gamme de produits variée. C'est une immense satisfaction pour nous de constater que votre commande a été livrée rapidement et que l'emballage discret a répondu à vos attentes en matière de confidentialité. Nous nous efforçons constamment de fournir un service efficace et discret. Nous sommes également enchantés que le produit que vous avez reçu réponde à vos attentes en termes de qualité et soit conforme à la description. La satisfaction de nos clients est notre priorité, et votre retour positif est une source d'encouragement pour toute l'équipe. Nous espérons avoir le plaisir de vous servir à nouveau à l'avenir. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez d'autres commentaires ou si vous avez besoin d'une assistance supplémentaire. Bien à vous,

Goed verpakte levering

Na bestelling niet alles helemaal duidelijk maar goed verpakt afgeleverd en goed materiaal.

Dank u voor uw feedback! We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het verheugt ons te horen dat uw bestelling goed verpakt was en dat u tevreden bent met de kwaliteit van het geleverde materiaal. Onze excuses als sommige aspecten van de bestelling niet helemaal duidelijk waren. We streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren, en uw opmerkingen zullen zeker worden overwogen. Als er specifieke punten zijn waarvan u denkt dat we ze kunnen verbeteren, horen we dat graag. Nogmaals bedankt voor uw aankoop en uw waardevolle feedback. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Sabrina * Al ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Dan ontvang je €10 korting op je volgende bestelling en blijf je op de hoogte van de komende aanbiedingen. Klik nu op de link en schrijf je snel in: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Not delivered

I can’t rate your product as at present after 6days since you dispatched it and and handed it over to GLS who are the cheapest most unreliable courier in the EU I have not had one update from GLS so do not know where the expensive goods are at present , I buy a lot of products from Germany France Spain and all over Europe and when shipped by DPD or DHL I have always been informed of there tracking and arrival but with the low cost cheap GLS that your using not a single update and that does not surprise me as there reviews are dreadful , why do you use such a low cost courier as it would be better charging for a proper courier , if I don’t hear by tomorrow I will have to open a dispute via PayPal refund ,, most disappointed considering cost of goods and your estimated delivery time on your own page

• Would you recommend us? No

big deception product not received after 7 days and already broken after 5 minutes of use

First i had to wait 10 days to received the product because the transporter GLS needed 10 ten to understand that the box was to big to fit in the parcel locker in my town, after multiple complaints, Gls did bring the product to my own but without warning, they just let the product in front of my door, anybody could have stole it ! i tried the product, but all the sleeve for men are to tight, impossible to fit my penis in it, so as i had fleshligth sleeve, i ordered the adapter to use a fleshlight sleeve with the machine, because fleshlight sleeves are the best, but after onbly a few minutes, the tube on wich you attach the fleshlight adapter broke. Why, because the tube which trust is not on metal but in plastic, so it cannot support the weight of the adapter plus the weight of the fleshlight ! So for me it is a big deception. If hismith can bring me proof that the more expensives machines have a metallic thrusting tube, it seems on photos, i am willing to buy one. But to conclude, stay away from the cheapests machine.

• Would you recommend us? No

Snelle levering Machine is geweldig echt een aanrader.

Hartelijk dank voor uw top recensie. Geweldig om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met uw aankoop! Sabrina * Al ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Dan ontvang je €10 korting op je volgende bestelling en blijf je op de hoogte van de komende aanbiedingen. Klik nu op de link en schrijf je snel in: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Totaal genieten, kan geen vent tegenop!

Vanwege de black friday heb ik toch de overstap gemaakt naar een echte hismith, en ik heb en zal er nog heel vaak van genieten. Ik kan er wel uitvoerig over vertellen, maar pas als je er een hebt geprobeerd, wil je nooit meer een vent, tenzij dat schilderijtje net ietsjes meer naar links moet worden opgehangen, lol. Een geweldig apparaat dat met de app erbij een hele andere ervaring is dan steeds rechttoe rechtaan, en zal in de toekomst iedere keer mijn hart sneller doen kloppen en mijn ontevreden gaten dichten. Ik zou dit apparaat zeker aanraden, immers, er kan geen vent tegenop!

Hartelijk dank voor uw top recensie. Geweldig om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met uw aankoop! Sabrina * Al ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Dan ontvang je €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en schrijf je snel in: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Preis und Qualität ist top

Preis - Leistung ist top. Schnelle Lieferung und ordentlich Verpackt. Super Qualität.

Schön zu hören, dass Sie mit unserem Service zufrieden sind. Viel Spaß bei Ihrem Einkauf! ^Sabrina * Haben Sie sich bereits für unseren Newsletter angemeldet? Sie erhalten 10 € Rabatt auf Ihre nächste Bestellung. Klicken Sie jetzt auf den Link und melden Sie sich bald an: https://www.hismith.nl/de/service/newsletter-terms-conditions/

ich bekam nur die hälfte der bezahlten ware!

ich bekam nur die hälfte der bezahlten ware!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Mein Kollege arbeitet mit Ihnen zusammen, um die fehlenden Artikel zu versenden. Etwas ärgerlich, dass Sie sofort eine 1-Stern-Bewertung hinterlassen haben.

Werkend, maar niet optimaal

De gemonteerde zuignappen om het platform vast te zetten voldoen niet. De zuigkracht is onvoldoende. Op zoek geweest naar beter alternatief, die zijn er wel. Op termijn toch maar een Premium Pro aanschaffen.

Bedankt voor je review! Uiteraard zijn de basic machines niet optimaal, maar dat is ook de reden waarom de machines zo weinig kosten. Als je het beste wilt ervaren dan raad ik je zeker aan om voor de premiumseksmachines te gaan.

Absolutely amazing

I was a bit sceptical when getting one of their sex machines, but it truly delivers. It's extremly silent yet powerful. The official discord is also active and very helpful.

Thank you for your top review. Great to hear that you are satisfied with our service. Enjoy your purchase! ^Sabrina * Already signed up for our newsletter? You will receive €10 off your next order. Click on the link now and sign up soon: https://www.hismith.nl/en/service/newsletter-terms-conditions/

Just good and proffesional!

You order, you get what you orderz and have more fun you cpuld have imagined

Goed aan gekomen

Kwaliteit perfect

Dank voor je TOP review. Top om te horen dat je tevreden bent met onze service. Heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Good work

Thank you for your top review. Great to hear that you are satisfied with our service. Enjoy your purchase! ^Michella * Already signed up for our newsletter? You will receive €10 off your next order. Click on the link now and sign up soon: https://www.hismith.nl/en/service/newsletter-terms-conditions/

Goed product en snelle levering

Goede kwaliteit en veel mogelijkheden.

Excelent

A nice web and customer service. The package arrive well and discretly

Thank you for top your review. Great to hear that you are satisfied with our service. Enjoy your purchase! ^Michella * Already signed up for our newsletter? You will receive €10 off your next order. Click on the link now and sign up soon: https://www.hismith.nl/en/service/newsletter-terms-conditions/

Een fijne nete bandeling, Het is alleen mijn schuld dat ik te weinig ervaring heb dat het niet naar mijn zin is. Maar kan altijd nog met hem gaan praten daar over.

Dank voor je review. Top om te horen dat je tevreden bent met onze service. Heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

zu langes warten

Auf die Lieferung der Ware per GLS wartete ich länger als angekündigt (ist ja Sache des lieferanten...), wegen Rücksendung warte ich schon 4 Tage auf eine Reaktion -email seitens hismith.nl.... Entgegen der sofortigen computergemachten Antwort email, dass man versucht binnen 1 Tages zu antworten.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir haben die Produkte pünktlich versandt, aber GLS war spät mit der Lieferung leider gibt es nicht viel, was wir tun können. Wir haben seitdem in Kontakt gewesen und dies wurde gelöst. Ihre Mails sind aus unbekanntem Grund in der Spam-Box gelandet, so dass sich unsere Antwort verzögert hat, wofür wir uns entschuldigen.

Goed en snelle bezorging

Bedankt voor je TOP review! Heel veel plezier met je aankoop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Snelle en vlotte behandeling van de bestelling

Snelle afhandeling en duidelijke berichten aangaande de bestelling

Bedankt voor je TOP review! Heel veel plezier met je aankoop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.be/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Over Hismith.nl

Hismith jouw webwinkel voor de meest krachtige en veelzijdige seksmachines die je kan vinden! We zijn ontzettend trots op de stille maar toch robuuste seksmachines, onze concurrerend lage prijzen en kwalitatief hoogwaardige seksmachines. Twijfel je nog? Kom gerust de producten bekijken in onze showroom en neem gelijk je favoriete speeltjes mee naar huis!