wild menu - Southern Hills

op advies van John, de rode wijn Southern Hills Cabernet Sauvignon van Wente Vineyards gekozen. Voor diegene die van een heerlijke fruitige wijn houdt een aanrader !

Deskundig in elke kleur en prijsklasse!

Al heel wat jaren kom ik bij Winebizz om wijn te kopen. Vaak zijn het wat wijntjes voor bij de borrel of om de huiswijn thuis aan te vullen. Maar het komt ook geregeld voor dat ik John advies vraag in de keuze van wijnen bij een gerecht of menu. Dit kan in de zomer zijn bij een bbq, met kerst of een andere gelegenheid. Elke keer weer weet John/Winebizz een goede wijn te vinden die past bij de gerechten. Het gerecht maakt de wijn en de wijn maakt het gerecht dat is een fijne belevenis. Verder kan John/Winebizz in elke prijscategorie je voorzien van advies wat ook niet geheel onbelangrijk is.

Heerlijk

Professioneel en deskundig. Altijd welkom en behulpzaam. Vooral de mogelijkheid om je bestelling thuis te ontvangen is prettig.

Je eigen privé sommeliers

Je omschrijft wat je eet en ze komen met heerlijke wijn suggesties.altijd de spijker op zijn kop! Vandaag Mejadra op, waarbij we een heerlijke witte van Esporao op hebben. De perfecte combi met het kruidige gerecht.

Hele goede service en kennis van wijnen

Een geweldige service, ontzettend vriendelijk, veel is mogelijk en een hele grote kennis van wijnen. Hele mooie wijnen staan in de uitgebreide, overzichtelijke en nette winkel en ook nog voor mooie prijzen.

Altijd tijd voor wijn

Of je nu komt voor 1 fles of voor een grote bestelling, altijd is er en wordt er tijd gemaakt voor persoonlijk advies op maat. Het is altijd een warm welkom. Er zijn wijnen in alle prijsklasse , wij vinden het altijd erg leuk om een wijn uit te proberen die John of Yoeri aanbevelen. Kortom een hele fijne mooie winkel in Roosendaal , gewoon naar toe gaan.

Excellentie

Een echte wijnspecialist die de mooiste wijnen in de winkel heeft, goed advies geeft en tegen een mooie prijs. Mijn favoriete wijnkelder vuller.

Service, kwaliteit en dichtbij

Prima ontvangst, advies en service. Ook de wijnproeverijen zijn toegankelijk, gezellig en lekker!

Mooie zaak, breed assortiment en vooral kundige mensen.

Of je nu op zoek bent naar een simpele wijn voor alledag of een geraffineerde complexe wijn bij lekker eten. In deze zaak wandel je tevree naar buiten.

Zeer betrokken en enthousiast bedrijf met veel kennis van zaken

We kopen reeds jaren onze wijn bij Winebizz. John is een zeer charismatische persoon welke enthousiast zijn wijnen kan adviseren en verkopen. Het volgen van een wijncursus bij Winebizz is ook een belevenis op zich en zeker aan te bevelen.

Toegankelijke wijnspeciaalzaak, deskundig en behulpzaam

Bij Winebizz is het altijd goed winkelen en rondsnuffelen. Altijd wel iets nieuws te ontdekken en/of te proeven! Deskundige hulp en begeleiding als je iets specifieks zoekt, altijd vriendelijk en er wordt echt de tijd voor je genomen.

uitmuntende service, gepassioneerd en kwaliteit

Ik kom al vanaf het begin bij Winebizz. Uitstekende service. Altijd vriendelijk, klantgericht en open voor een advies. Winebizz is een zelfstandige onderneming, dus niet afhankelijk, want niet aangesloten bij een grote inkoop organisatie. De kennis is enorm.

Goede wijnen, fijne service

Over Winebizz

Al jaren vertellen wij, Yoeri en John, vol passie over wijn. Van wijnliefhebbers tot wijnzoekers, iedereen ontvangen we met open armen. Met passie vertellen we over wijnen waar wij enthousiast over worden. Wijnen vol kwaliteit met een goed verhaal voor een eerlijke prijs.