Ik ben zeer tevreden, breed aanbod met de juiste kennis en heel klantvriendelijk!!

Heerlijke wijnen en goede service

Een mooie zaak met heerlijke wijnen.Veel kennis en goede advisering! Ook de wijnproeverijen zijn top!

Heel goed advies!

Bij elk gerecht een mooie wijn weten aan te prijzen waardoor je of mensen blij kunt maken met een mooi kado of een mooi kado voor jezelf aan tafel. Ik zou zeggen ga het zelf ervaren bij Winebizz

Heerlijk,deskundig en snel

Fijne goede zaak om heerlijke wijnen te ervaren met een persoonlijk tintje

Enorme kennis en top adviezen.

Ik kom al jaren bij de Winebizz, dit omdat de keuze groot is en ik altijd met heerlijke wijnen huiswaarts ga. De kennis van de wijnen en in welke situatie je de wijn het best kan nuttigen is te prijzen. Ik kan jullie een bezoekje zeker aanraden. Je zal er geen spijt van krijgen.

Staan altijd klaar voor vragen. Zeg wat je wilt en ze weten precies wat voor wijn daarbij hoort. Super kennis van zaken

Super Service en goeie adviezen

Veel kennis en leuke en goeie ideeen. Mooi cadeau pakket gekocht en goede adviezen gekregen

Goede service! Altijd weer bijzonder.

Mooi verassend assortiment! Laat je verassen of adviseren.

Klantvriendelijk & Super service

Hele fijne zaak, met vriendelijke mensen om te helpen. Ze staan altijd direct voor je klaar. Vragen over de verschillende soorten wijn dan krijgen we altijd heel goed advies. Een wijntje voor een feestje is anders als een wijntje voor een gezellig etentje thuis! Echt een aanrader. Bezorgen verloopt ook altijd naar wens. Een heel fijn adres om een lekker wijntje te scoren!

Altijd topwijnen en supergoede service en advies

Ik kom al jaren graag bij Winebizz. Voor cursussen, wijnproeverijen en wijndiners en uiteraard de winkel vol met heerlijke wijnen. Altijd goed advies van John en Yoeri, beide mannen hebben duidelijk veel hart voor de zaak en voor wijn. Hopelijk kunnen we, na Corona, snel weer genieten van de leuke evenementen die ze organiseren.

Dit is wat je noemt fun shoppen. Geen opdringerige verkoop maar gewoon vakbekwaam personeel die jou helpen bij waar jij naar op zoek bent. Liefde en kennis van het product straalt er aan alle kanten vanaf. Uitstekende adviezen en prima service met zelfs een eigen bezorgdienst. Een pareltje in de binnenstad van Roosendaal!

Goede combinatie van kennis en service.

Altijd een vriendelijke ontvangst in combinatie met een brede kennis en bijbehorend persoonlijk advies.

Zeer goede service - vakkundig en altijd tijd voor een goed advies.

Wij komen al jaren bij Winebizz. Je kunt er terecht voor een dagelijks wijntje of voor een speciale gelegenheid met een goed advies.

Deskundig advies en ruime keuze

Prima zaak, bediening en deskundig advies voor van wijn. Creatief en gedreven in benadering naar klanten en in keuze van wijnen. Mooi ook de contacten en events hij organiseert met leveranciers. Weet de wijnstreken en de sfeer aldaar naar zaak in Roosendaal te halen.John en team zijn ook zeer service gericht. Vandaag besteld...vandaag geleverd. Ik blijf er komen....

Heerlijke wijnen,goed advies ,snelle levering

Aanwinst voor Roosendaal. Hier wordt met passie over wijn verteld. Je gaat met de juiste wijn naar buiten voor bij een gerecht of voor een avond borrelen en betaalbaar. Wijnproeverijen en wijn argumenten zijn een aanrader om aan deel te nemen, kijk er weer na uit zodra het kan

gewoon geweldig!

Ik kan een heel mooi verhaal vertellen over mijn ervaring bij winebizz….. Maar ga zelf maar eens kijken en ervaar hoe goed je hier geholpen zal worden. Ga zo door!

Kwaliteit en service is top!

Winebizz heeft lekkere en goede kwaliteit wijnen! De eigenaar John heeft veel kennis en is altijd geïnteresseerd in de klant, zo weet hij altijd op je wijn behoeftes in te spelen. Niet voor niks komen wij er al jaren. Zelf wonen wij in Bergen op Zoom en de bezorgservice is altijd top, in overleg kun je altijd een afspraak maken om de wijnen te laten bezorgen. Wel zo handig als je zelf even geen tijd hebt. Ik kan ze echt aanraden.

Deskundig enthousiast

Mooie winkel, heerlijke wijnen, enthousiaste verhalen over de wijnen en herkomst. Hopelijk binnenkort weer mooie verhalen en proeverijen van de diverse wijn estates

Service met een hoofdletter S ...

Mooie winkel, heerlijke wijnen in allerlei prijsklassen, goed advies en tijd voor de klant. Winebizz biedt bezorgservice. Ook de regelmatig georganiseerde wijnproeverijen zijn een absolute aanrader.

Groot asssortiment, vriendelijk personeel!

Al een aantal jaar klant bij Winebizz. Door het grote assortiment en de vele kennis gaan we altijd met een aantal lekkere flesjes naar huis.

Een fijne winkel met een zeer uitgebreid assortiment. Om een goede keus te kunnen maken uit al de kwalitatief goede wijnen vertrouwen wij volledig op de expertise en het advies van het zeer kundige personeel. En we worden nooit teleurgesteld. Elke keer ontdekken we weer nieuwe heerlijke wijnen. Erg fijn dat ze ook thuis bezorgen. Kortom een geweldige zaak met een uitmuntende service!

Super! Snelle levering en verstand van goeie wijn!

Wij bestellen al een hele tijd heerlijke wijnen bij winebizz. Altijd snelle levering aan huis en ook nog goed advies over de verschillende wijnsoorten. Op die manier zit je nooit met een wijn te kijken die achteraf toch niet smaakt. John en Yoeri zijn ook nog eens heel erg klantvriendelijk.

Goede service en top advies, voor ieders portemonnee

Kwalitatief goede wijnen voor een sloeber wijntje of passend bij culinaire gerechten voor een uitstekende wijn-spijs!

Deskundig en laagdrempeling

Deskundig en laagdrempelig advies in een ongedwongen sfeer. Wijnen uit alle windstreken en in een brede prijsklasse waardoor je voor elke gelegenheid van een kwalitatief goede wijn verzekerd bent!

Geweldige mooie winkel en fijne mensen.

Een erg fijne winkel met een hele snelle levering ook aan huis. Mensen zijn super in wat ze doen en hebben altijd een goed onderbouwd verhaal over de mooie wijnen die ze hebben. Zeker een aanrader voor iedereen. Mensen die twijfelen gewoon een keertje binnenlopen en je zult gelijk overtuigd zijn.

Over Winebizz

Al jaren vertellen wij, Yoeri en John, vol passie over wijn. Van wijnliefhebbers tot wijnzoekers, iedereen ontvangen we met open armen. Met passie vertellen we over wijnen waar wij enthousiast over worden. Wijnen vol kwaliteit met een goed verhaal voor een eerlijke prijs.