WineBizz, voor de échte wijnliefhebbers

De winkel van John is voor mij een centrale plek voor de aankoop van een goede fles wijn en/of port. De deskundigheid van John en zijn medewerkers is zeer groot en je verlaat de winkel altijd zonder kater maar wel met een goede fles wijn onder je arm geklemd. Naast de WineBizz winkel is de e-commerce omgeving zeer duidelijk en de keuze voor jouw wijn is daarom ook snel gemaakt. Kortom, prima.

Fantastisch mooie winkel met heerlijke wijnen

Een groot assortiment voor alle prijsklassen. Een heel goed advies en uitleg door vriendelijk personeel. Ook kan men hier terecht voor een mooi ingepakt kado. Een dikke 10.

Gewoon super !

Een erg fijne winkel met een hele snelle levering. Vriendelijk personeel wat altijd klaar staat met goede adviezen. Of het nu voor jezelf is of voor een cadeau, je gaat altijd met iets lekkers/leuks de deur uit. Online bestellen gaat overigens ook prima. Voor mij is deze shop onmisbaar dus ik raad hem zeker bij iedereen aan. Regelmatig voordelige aanbiedingen. Voor elke prijsklasse is er wel iets.

Een half woord is genoeg voor uitstekende wijnsuggesties

Bij binnenkomst, dan direct de volle aandacht. Heldere adviezen en prima suggesties. Internationaal georiënteerd, maar wel op Roosendaalse wijze verpakt.

Top ontvangst en altijd advies op maat

Je wordt altijd hartelijk ontvangen in de winkel en krijgt advies dat past bij jouw behoefte en portemonnee. Ook heb ik een wijncursus gevolgd en dat is 100% een aanrader. Je leert op een amicale manier kennis maken met wijn en alles erom heen.

Goede ervaring,super service,mooie wijnen en vriendelijke mensen. Aanrader

Lekkere wijnen, Prima advies en service

lekkere wijnen voor iedere portemonnee, John en collega’s staan klaar voor een goed advies. Snelle levering van online bestellingen

Snelle reactie via de app, bezorging top!

Eindelijk de wijn gevonden die ik altijd lekker vind. Afgelopen jaar meerdere malen bestelling gedaan via de app. Werkt perfect en er is een snelle levering. Ook indien je vragen hebt over andere lekkere wijnen staan ze je goed te woord.

Lekkere wijnen , goede service en snel geleverd

Geweldige service

Goede, uitgebreide en enthousiaste uitleg van de verschillende wijnen. Bestellingen worden snel geleverd. Kortom: een 10

Al jaren kind aan huis by Winebizz!

Goede collectie met prima advies. Al jaren zijn we kind aan huis in de Raadhuisstraat, ook al is er een prima webshop. Je krijgt er altijd een praatje bij, en als dat past een proefje. Gewoon ff binnenlopen, deur staat eigenlijk alijd open. Met de aan huis bezorging is het uitstekend geregeld als het ff iets meer is dan 1 flesje. De proeverijen zijn ook al jaren een hit - lekker proeven in een geweldige sfeer (beter dan elk terras) Wij hebben altijd enkele vaste wijnen van WB in huis, die voor ons altijd werken - zomer of winter, binnen of buiten.

Heerlijke wijnen, goede kennis en service

Top om bij Winebizz heerlijke wijnen te bestellen! Veel keuze en geen standaard wijnen, dus TOP! Snelle levering en geweldig aardige mensen.

Prima advies en service!

Bij Winebizz hoef je niet te onthouden welke we in je lekker vindt. Je gaat met mooie flesjes de deur uit dankzij goed advies, of even proeven. Ook de proeverijen zijn gezellig en leerzaam.

Prima wijnen en een super goed advies!

Super gezellige winkel waar je ruime keuze hebt aan wijnen, John en zijn collega's kunnen je er alles over vertellen en een goed advies geven. Of het nu gaat om een wijntje voor tijdens het diner of een wijntje bij de borrel je slaagt bij hun altijd!!

Nooit meer anders!

Uitstekende wijnen voor goede prijzen, ook is de persoonlijke service uitstekend!!

Gewoon top

Mooie overzichtelijke zaak met vriendelijke mensen... altijd goed advies en indien mogelijk mbt de drukte een gezellig praatje... Perfecte wijnen en uitstekende service... Bezorgen (ook last minute) geen enkel probleem... gewoon een topzaak.

Super assortiment

Mooie winkel met zeer mooie wijnen, die je elders niet snel tegen komt. Altijd goed advies. Wijnen in elke prijsklasse.

Goed en vakkundig advies in een prettige omgeving!

Het is een winkel en meer dan dat waar je veel beleving ervaart. De kennis en kunde van het personeel met het juiste assortiment geeft het juiste gevoel wat wijn moet hebben. Mooie kwaliteiten en ruim assortiment waar je regelmatig verrast word door nieuwe introducties.

Staan altijd klaar voor goed advies. Of het nu gaat om wijn bij een etentje of een kado voor iemand, ze weten precies wat de juiste keus is. Ik kom er soms te graag hahaha

Zeer veel kennis van wijnen, altijd goed advies.

Goede wijn, mooie winkel, leuke gesprekken

Winebizz kende ik nav een bedrijfsuitje en na het volgen van de cursus is het mijn vaste wijnwinkel geworden. Al prachtige wijnen mogen ontdekken en er gaan er nog meer volgen! Altijd fijn om in de winkel te komen voor een praatje over wijn en andere zaken. Ik kom snel weer langs!

Verfijnend

Super lekkere wijnen voor iedere portemonnee met steeds het juiste advies voor passende wijnen voor elke sfeer en maaltijd.

Kwaliteitsproducten die passen bij onze smaak

Wij kopen al een hele poos onze wijnen bij WineBizz, na het volgens van een cursus weet ik ook zelf beter wat ik lekker vind en zoek, maar toch weten de mensen van Winebizz met nieuwe lekkere wijnen te komen die ik dan graag probeer. De prijs/kwaliteit verhouding is goed en de service is top!

Service en kwaliteit ten top

Zowel zakelijk als privé goede ervaring met Winebizz. Het samenstellen van de wijnkaart gaat in goed overleg en sluit aan op onze wensen en gerechten. Snelle levering en staan altijd klaar voor je. Mooi assortiment van wijnen, hoog en laag segment. Men heeft veel kennis van de wijnen en smaak combinatie wijn en spijs. Top zaak.

Je voelt je welkom bij Winebizz, steeds weer een mooie ervaring!

Bij Winebizz voel je je welkom en word je ontvangen door vriendelijke mensen met kennis en passie voor wijn. Of je nu een wijnkenner bent of niet, Winebizz is voor iedereen toegankelijk. Een mooie beleving die de saaie schappen van de supermarkt ver achter zich laat.

Over Winebizz

Al jaren vertellen wij, Yoeri en John, vol passie over wijn. Van wijnliefhebbers tot wijnzoekers, iedereen ontvangen we met open armen. Met passie vertellen we over wijnen waar wij enthousiast over worden. Wijnen vol kwaliteit met een goed verhaal voor een eerlijke prijs.