Bestelling en levering vlot verlopen.

bestelling is vlot verlopen alsook de levering. Prijs is zeer goed van het product.

De bestelling is vlot gegaan ik kreeg mails om mij op de hoogte te houden

Super service!

De dames via chat en telefoon denken enorm klantgericht en waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Top ervaring!

Snelle levering,alles top.

Eerste keer besteld, alles was correct

Product was in orde, zal nog bestellen als ik iets nodig heb. Prijs en de kwaliteit kan niet beter

Heel tevreden en super snelle levering echt aan te raden

Alles naar tevredenheid

Wacht al meer dan 8 dagen op verzending

Stihl grasmaaier besteld die stond aangegeven als voorradig en indien voor 16h00 besteld, dezelfde dag verzonden. 8 dagen later nog steeds geen verzending en op de website staat het toestel nog steeds als voorradig genoteerd. Smoes van klantenservice alsof er een nieuw voorraadsysteem zijn slaat nergens op.

product netjes verpakt en voldoet aan mijn verwachtingen

Super snel en goed geleverd!

Heel goed product

Zij hebben heel goede producten

Nog niets

Heb mijn bestelling nog niet binnen, weet ook niet wanneer die er is of dat ie wellicht bij de buren ligt

Goedemiddag Harry, Excuses voor de late levering die door Postnl wordt veroorzaakt. Wij hebben je bestelling afgelopen maandag direct verzonden maar Postnl houdt zich helaas niet aan de bezorgafspraak. Wij gaan met uw zending direct aan de slag om dit voor u op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Detuinmachineshop B.V. ^Rob

Snelle levering aan goede prijs!

correct en snel geleverd!

Besteld , dag later in huis .

Besteld, dag. Later in huis ,prima.

top zaak

ik had online een ketting voor mijn motorkettingzaag besteld, dit bleek de verkeerde te zijn, hoe dit gebeurt is geen idee, na telefonische overleg met een medewerker de juiste opgestuurd gekregen, zaterdag gebeld, dinsdag binnen, verschil bijbetaald, retour sticker zat erbij voor de verkeerde bestelling, kortom top geregeld

Top en snel geleverd

Supper deel geleverd

Het was oké

Snelle levering maar heel slecht verpakt. Schade aan de producten.

Geweldige klachten service

Snelle levering Een besteld artikel was niet op voorraad toen hebben ze een voorstel gedaan voor een ander en beter machine. werd snel geleverd zeer te vrede over de snelle en goed afhandeling van de klacht

heel goed

ik heb met plezier op side rond gekeken heel goed.

Snel en netjes afgehandeld

Alles was op voorraad en heel snel geleverd

Goeie dienstverlening, het artikel vlot verzonden en voldoet aan de verwachtingen

uitstekend product

handig, licht en stevig. Alles wat je nodig hebt van een tuingereedschap.

Uitstekend in na service en goede prijzen Top!!!

Uitstekend in na service en goede prijzen Top!!! Al verschillende keren iets besteld en 1x verkeerd geleverd, dit werd echter direct opgelost. Dus beter kan niet.

Vlugge levering

Rap geleverd na bestelling

Over Detuinmachineshop B.V.

ONLINE WEBSHOP VOOR KLANTEN DIE KWALITEIT ZOEKEN. Detuinmachineshop is een online webshop waar de beste producten en leveranciers op het gebied van tuinmachines worden samengebracht om jou als klant optimaal te kunnen helpen. Wij bieden online de service die je normaal ook kunt verwachten in de winkel, zodat je zonder zorgen en vanuit je luie stoel jouw producten kunt bestellen. Daarnaast kan je altijd terecht in één van onze fysieke winkels met vragen, voor reparaties of voor het ophalen van je bestelling. Neem dus snel een kijkje en kom geregeld nog eens terug. Alles voor je tuin, gewoon in onze shop!