Magasin au top top

Livraison rapide et machine de très haute qualité !!

kwaliteit en stiptheid

kwaliteit en stiptheid

scherpe prijzen en goede service

Het is de eerste maal dat ik een bestelling plaatse maar ik ben hierover zeer tevreden . Bij eventueel latere aankopen zal ik zeker de webshop checken . Bij het online vergelijken van mijn aankoop hadden jullie de scherpste prijs . Levering is correct en snel verlopen .

Super service en altijd snel geholpen. Snel antwoord via Whatsapp tot in de late uurtjes

Al paar keer tuinmateriaal bij besteld en bij keuze maken telkens wat uitleg gevraagd. Steeds snelle reactie en zelf op de uren die ik niet meer zou verwachten. Ik steek gerust de grens over om te shoppen. Top service en eerlijke prijzen.

goeie ervaring

snelle correcte levering

apparaat snel en compleet geleverd

Perfect geleverd en op tijd.

Het was het product wat ik zocht en het was goed en snel geleverd.

goed ontvangen nu snel uitpakken

Commande et service livraison parfait délais respectés

Gewoon TOP ! !

Woensdag besteld en vrijdag in huis ! !

Zeer goed toestel !

Het toestel is een plezier om mee te werken , echt een aanrader .

Vlotte en snelle levering!

Alle producten waren goed verpakt en snel geleverd. Zeker een aanrader!

Prima.

Alles prima verlopen. Toch een aandachtspunt, de bodem van de doos was los gekomen waardoor de batterij er al half uithing.

Snelle levering van de producten voor een goede prijs

Alles ging volgens plan

Beste prijs en snel geleverd.

Al wat jaartjes klant en altijd tevreden.

Producten staan duidelijk op de site met een goede product beschrijving. Dienst na verkoop is top !

Besteld en snel in huis

Perfect geregeld, mooi optijd geleverd

Zoals op de site aangegeven, alles naar wens gergegeld en afgeleverd

Goed geregeld.

prima geregeld

levering o.k. machine werkt prima.

Met deze aankoop opent zich een wereld vol mogelijkheden en voldoening !

De omschrijving drukt enthousiasme uit over de aankoop en suggereert dat het nieuwe item kansen en tevredenheid met zich meebrengt.

prima spullen en vlotte leverantie

Prima en vlotte leverantie

Bedankt voor de snelle en mooi verpakte verzending, sneller dan verwacht

Zeer vlug geleverd, zelfs naar België

Alles perfect verlopen alleen vind ik dat er te veel mails verstuurd worden na aankoop

Over Detuinmachineshop B.V.

ONLINE WEBSHOP VOOR KLANTEN DIE KWALITEIT ZOEKEN. Detuinmachineshop is een online webshop waar de beste producten en leveranciers op het gebied van tuinmachines worden samengebracht om jou als klant optimaal te kunnen helpen. Wij bieden online de service die je normaal ook kunt verwachten in de winkel, zodat je zonder zorgen en vanuit je luie stoel jouw producten kunt bestellen. Daarnaast kan je altijd terecht in één van onze fysieke winkels met vragen, voor reparaties of voor het ophalen van je bestelling. Neem dus snel een kijkje en kom geregeld nog eens terug. Alles voor je tuin, gewoon in onze shop!