Besteld en snel in huis

Perfect geregeld, mooi optijd geleverd

Zoals op de site aangegeven, alles naar wens gergegeld en afgeleverd

Goed geregeld.

prima geregeld

levering o.k. machine werkt prima.

Met deze aankoop opent zich een wereld vol mogelijkheden en voldoening !

De omschrijving drukt enthousiasme uit over de aankoop en suggereert dat het nieuwe item kansen en tevredenheid met zich meebrengt.

prima spullen en vlotte leverantie

Prima en vlotte leverantie

Bedankt voor de snelle en mooi verpakte verzending, sneller dan verwacht

Zeer vlug geleverd, zelfs naar België

Alles perfect verlopen alleen vind ik dat er te veel mails verstuurd worden na aankoop

Snel en correct.

Snelle en verzorgde levering. Zeer tevreden.

Snel en professioneel

Ik zal meer van hen kopen.

Perfecte service en uiterst vlotte levering

Goede service ook via mail. Vlotte en coorecte verzorgde levering

goede prijs, snel en prima service.

Scherpe prijzen, producten voldoen volledig aan de omschrijving. Bestelling gaat gemakkelijk en bezorging is snel. Gewoonweg goed!

Verzending kan beter

Telefonisch goed geholpen door een specialist bij de aankoop van een grasmaaier voor ons huis Frankrijk. Hoorde na verzending ruim 3 dagen niets meer. Gebeld met tuinmachineshop en toen kwam er snel een bezorgafspraak. De grasmaaier stond op een pallet en die wilde de chauffeur achterlaten, want dat kon niet anders zei hij. Gelukkig heeft hij hem toch meegenomen, want wat moet ik met zo'n ding midden in de stad? Nog afgezien van tijd en ruimte, zonder zaaggereedschap om hem klein te maken en naar het afval te brengen.

Duidelijke info op jullie website, makkelijk bestellen en snelle goed verzorgde levering!!

Snelle levering en afhandeling

Snelle levering! Op een mail met de vraag om een factuur per mail te zonden kwam direct een antwoord met de factuur bijgevoegd. Gelukkig bestaan er nog bedrijven met persoonlijk contact en snelle service ! Dank u

Top. Alles volgens afspraak!

Duidelijke communicatie en geleverd volgens afspraak!

Veel keuze

Ik woon in België ,Ik zocht een hogedrukreiniger van Still , ik zoek veel op site voor prijzen te vergelijken , dan kwam ik Detuinmachineshop B.V. NL En daar zag ik dat het 15% korting kreeg, op hetzelfde model dat ik wou kopen voor mijn man , het was ook korting op andere benodigdheden . Wat ik ook goed vond is da als er iets is ,kon ik bij een dealer in België ook terecht kon en dat vond interessant, en ja ik heb er een gekocht op Detuinmachineshop B.V. NL Levering was ook heel rap,

Alle materialen op 1 site

Alles op 1site Eenvoudig bestellen, snelle levering, goede prijzen 1woord TOP

Geweldig !!

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd en door de aardige chauffeur precies op de plek gezet waar ik hem graag wilde hebben.

topservice

Alleeen maar positief

Snelle goede communicatie en levering

Heldere website. Goed overzicht. Goede communicatie en snelle levring

Kwaliteitsmachines voor een lage prijs, bijzonder vriendelijke klantenservice.

Prijzen online vergeleken.De Tuinmachineshop kwam als één van de laagste uit de bus. Bovendien heel vriendelijk geholpen door de dame van de klantenservice.

Goede prijzen. Juiste info en opvolging.Snelle levering. Zoals het moet, correct

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Snel en goed geleverd

Amundsenweg 19 4462GP Goes

Over Detuinmachineshop B.V.

ONLINE WEBSHOP VOOR KLANTEN DIE KWALITEIT ZOEKEN. Detuinmachineshop is een online webshop waar de beste producten en leveranciers op het gebied van tuinmachines worden samengebracht om jou als klant optimaal te kunnen helpen. Wij bieden online de service die je normaal ook kunt verwachten in de winkel, zodat je zonder zorgen en vanuit je luie stoel jouw producten kunt bestellen. Daarnaast kan je altijd terecht in één van onze fysieke winkels met vragen, voor reparaties of voor het ophalen van je bestelling. Neem dus snel een kijkje en kom geregeld nog eens terug. Alles voor je tuin, gewoon in onze shop!