Dat is mijn ervaring met deze winkel in één woord. Duidelijke site, eenvoudig besteld, en geleverd op het moment dat ik dat zou verwachten. Vrij grote doos waar de doos van mijn electrische snoeischaar 4 keer in kan. Gelukkig zonder verdere opvulling. Snoeischaar VOLPI PV295 is uitstekend. De buurman is hovenier die gebruikt hem ook.

Alles snel en zoals het moet geleverd, paste perfect

Gewoon af

Geleverd wat was afgesproken.

Snelle service. Goed product.

Zou jullie zeker aanraden

Goed en optijd geleverd

Top product en volgens afspraak geleverd En wat ook belangrijk is dat je goed op de hoogte gehouden wordt van waar de aankoop zich bevindt.

Gemakkelijk

Overzichtelijke website met concurrentiële prijzen. Ik gebruik de site voor al mijn Stihl onderdelen en wisselstukken.

Topproduct aan voordelige prijs!

Zeer tevreden met topproduct van Stihl aan een scherpe prijs,en na enkele dagen thuis geleverd.

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Geleverd wat is besteld.

Keurig geleverd,

Geweldig! Snel, volledig, goed verpakt en niet duur. Top!

Zie hierboven

Goede service en prima materiaal

Prima materiaal en goede service, meer hoeft het niet te zijn

Bestelling vlekkeloos - Levering niet aangeboden

Bestelling was geen enkel probleem, duidelijk en gemakkelijk. Levering daarentegen door PostNL, zelfs niet aangeboden aan huis zoals gevraagd maar rechtstreeks naar een ophaalpunt. Dit gebeurd hier regelmatig met PostNL, niet betrouwbaar...

Ongelooflijke snelle levering.

Alles zoals beloofd, zeer snelle levering

Perfect , snel alles top

Snelle levering en goede service.

Mijn bestelling werd snel geleverd. Prijs was marktconform en de service goed.

Perfecte levering top kwaliteit goede prijs

Snelle en goede levering

Correcte afhandeling van je bestelling Men houdt je op de hoogte waar en wanneer je artikel aankomen

Snelle en goede levering

Vlot behandeld, goed product

Tuinmachinesshop +++ / DPD levering ---

De tuinmachinesshop is een prima site, absoluut geen problemen. De enige reden waarom ik ze in de toekomst niet meer ga gebruiken is het feit dat ze gebruikmaken van DPD. Ik heb nu al zo vaak ellende gehad van de service van DPD. Ook dit keer weer. Pakket bleef in Depot staan. Zou (nadat het al te laat was) binnen 2 dagen geleverd worden. De mogelijkheid om het pakket achter te laten werkte niet. Uiteindelijk na meerdere telefoontjes werd het pakket geleverd.

Goede levering

Ook al was ik niet thuis mijn pakket is toch geleverd

Besteld, direct geleverd top !!!

Zeer snel àlles geregeld zonder problemen top !!!

Perfect.

Zeer snelle levering, ook in België. Op een vraag over de levering via Whatsapp wordt zeer snel gereageerd. De machines zijn ook goedkoper als hier in België dus alleen maar een positieve ervaring. Mijn volgende Stihl zal ook van hier komen.

Top Service

Hier werde ich immer wieder bestellen. Trotz Auslandssendung funktionierte alles einwandfrei.

Amundsenweg 19

4462GP Goes

Over Detuinmachineshop B.V.

ONLINE WEBSHOP VOOR KLANTEN DIE KWALITEIT ZOEKEN. Detuinmachineshop is een online webshop waar de beste producten en leveranciers op het gebied van tuinmachines worden samengebracht om jou als klant optimaal te kunnen helpen. Wij bieden online de service die je normaal ook kunt verwachten in de winkel, zodat je zonder zorgen en vanuit je luie stoel jouw producten kunt bestellen. Daarnaast kan je altijd terecht in één van onze fysieke winkels met vragen, voor reparaties of voor het ophalen van je bestelling. Neem dus snel een kijkje en kom geregeld nog eens terug. Alles voor je tuin, gewoon in onze shop!