goede services

makkelijk te bestellen en netjes afgeleverd op korte tijd .

Vlotte levering, prima apparaat. Gebruiksaanwijzing in nederlands of engels was leuk geweest maar alles kun je vinden op het internet tegenwoordig. Dus geen probleem.

Tevreden klant!

Breed assortiment met goede producten voor een scherpe prijs. Ondanks dat je al snel een behoorlijk gewicht aan mest en graszaad besteld wordt dit netjes 1 a 2 werkdagen na bestelling bezorgd. Tevreden klant!

Service parfait

Achat d'une tondeuse Livraison dans les temps et sans dégâts Prix et qualités au top

Zeer goede dienstverlening, goede communicatie

Reeds herhaaldelijk iets besteld, en altijd dezelfde perfecte service! Aangenaam!!!!

Doen wat ze zeggen.

Goed en vriendelijke mensen met verstand van zaken.

ben snel geholpen goede service

Heel goeie levering

Snelle levering, maandag besteld, dinsdag geleverd

Snel geleverd nette bezorg service

Verliep snel, mooie stoelen snel binnen. Door de bezorgdienst keurig op de hoogte gehouden van levering.

Prijs kwaliteit verhouding helemaal top

Zondag avond besteld en dinsdag al geleverd wat wilt een mens nog meer!!! Correcte prijzen en duidelijke omschrijvingen ik koop hier zeker nog.

Zeer snelle levering

Snelle levering en vlekkeloze afhandeling van de bestelling.

Levering is snel en bij een probleem word je snel geholpen top

Aanrader

Snelle, correct levering, goede prijs/kwaliteit verhouding!, zeker aan te raden!

Snel en binnen 24 uur geleverd

Een vlotte afhandeling van de bestelling

Door de ruime keuze was het de juiste winkel voor mijn bestelling

Vooral het feit dat ik voorafgaand aan de aankoop telefonisch contact kon hebben en goed te woord werd gestaan, heeft ervoor gezorgd dat ik 5 sterren geef.

Top service bij aankoop

Kiezen op de website, gegevens invullen en 3 dagen later levering. Ik ben heel tevreden.

Topbedrijf. Alles zeer snel geleverd

Zeer tevreden over de levering. Duidelijke website, snelle en verzorgde levering.

Heel tevreden

Snelle levering.

Netjes en correct

Ons bestelde type maaier was niet direct leverbaar en we werden netjes hierover gemaild. Een ander type uitgezocht en deze werd met een leuke korting aangeboden. Goede klantenservice en bestelling binnen een paar dagen netjes afgeleverd.

Vlotte afhandeling. Toestel werd tijdig geleverd.

Professioneel gerief

Heel goeie materiaal en je moet niet te lang wachten op je bestelling . Het materiaal is uitstekend en nog geen klachten van materiaal dat ik al gekocht heb .

Heel goede en correcte service

Zeer snel levering. Netjes verpakt.

Doen exact wat ze hebben beloofd. Erg prettige ervaring. Aan te bevelen.

Duidelijk, en snelle levering.

Het geleverde nog niet gebruikt. Maar ziet er goed uit.

Bedrijfsgegevens

Amundsenweg 19

4462GP Goes

0113-405630

[email protected]

Over Detuinmachineshop B.V.

ONLINE WEBSHOP VOOR KLANTEN DIE KWALITEIT ZOEKEN. Detuinmachineshop is een online webshop waar de beste producten en leveranciers op het gebied van tuinmachines worden samengebracht om jou als klant optimaal te kunnen helpen. Wij bieden online de service die je normaal ook kunt verwachten in de winkel, zodat je zonder zorgen en vanuit je luie stoel jouw producten kunt bestellen. Daarnaast kan je altijd terecht in één van onze fysieke winkels met vragen, voor reparaties of voor het ophalen van je bestelling. Neem dus snel een kijkje en kom geregeld nog eens terug. Alles voor je tuin, gewoon in onze shop!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.