Accuraat

Snelle reactie en afhandelng.

Snel ontvangen.

het ligt enig

het ligt elke dag steeds beter

Fijn en snel

Gewoon goed

Snelle levering en goede kwaliteit

Erg blij met mijn hoeslakens. Snelle levering en prima prijs/kwaliteitsverhoudig

Snelle en correcte levering van mooi produkt

Gemakkelijk te bestellen, artikel voldoet aan de verwachting.

Mooi kussensloop!

Mooi kussensloop voor een betaalbare prijs. Erg tevreden!

Goed product, snelle levering

Product is goed.

Product is op tijd geleverd, er zat ook een matrashoes bij!

Supersnelle service

Ik had bij jullie besteld en het was nog sneller binnen dan verwacht. Dochter weer helemaal blij gemaakt aangezien ze nieuwe nodig had.

Super !

Goede kwaliteit, voordelig!

Kwaliteit goed en snelle leverin

Ik had een gaatje in mijn onderlaken en heb gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen, super!

Goede service, snelle levering

Mooie topper en een dekbedovertrek besteld. Mooie kwaliteit voor een mooie prijs.

Niks mis mee.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Reageren snel op mails.

Snel geleverd en goed klantenservice

Afgelopen week een aantal producten besteld op Slaapverkoop.nl. De levering was snel en de producten zijn goed verpakt. Een vraag werd via de mail binnen één uur beantwoordt. Ik ben tevreden met de producten en bestellen ging vrij makkelijk.

Liet lang op zich wachten en bestelling kwam niet overeen met omschrijving.

Ik wou een flanel dekbedovertrek kopen en vond er één die ik mooi vond. Ik heb deze besteld maar ik kreeg geen bevestiging dat deze in het postkantoor aankwam. Nadat het wel wat lang begon te duren ben ik zelf naar het postkantoor gaan navragen en lag daar idd een pakket voor mij klaar, jammer dat ik geen bericht hierover kreeg. Het bestelde dekbed heet 'flanel' maar is geen flanel, dit was heel erg misleidend, ook dit was jammer genoeg wat teleurstellend.

Erg jammer dat u een review heeft geplaatst wat van geen kant klopt. We hebben u één dag na de bestelling de track en trace gegevens per mail aan u doorgestuurd. De levertijden naar België zijn door de huidige lockdown ietsjes langer dan normaal. En ook dit hebben we netjes vermeld op onze 'verzenden' pagina. Via de track en trace kunt u uw pakket volgen. Als de bezorger langskomt en u niet thuis bent, zal de bezorger het pakket proberen te bezorgen bij uw buren. En als dat ook niet lukt, zal uw pakket bij de dichtstbijzijnde postkantoor worden bezorgd. Hierover wordt u dan door de bezorger op de hoogte gesteld omdat de bezorger een brief achterlaat in uw brievenbus met het adres van het postkantoor waar uw pakket klaar ligt. En ook kunt u via de track en trace link zien waar de bezorger uw pakket heeft achtergelaten. In uw geval was dat bij een postkantoor. Het product dat u besteld heeft is wel een flanellen dekbedovertrek. In de mailwisseling heeft u gezegd dat u het dekbedovertrek niet fijn vindt. En nu plaatst u een review waarmee u zegt dat het product niet van flanel is terwijl dat zeker wel het geval is. U vindt de stof van dit dekbedovertrek niet fijn. De dekbedovertrek die u heeft besteld is wel van flanel. Wij vinden het dus erg jammer u dat een misleidend review plaatst waarmee u suggereert dat wij flanellen dekbedovertrek bieden die niet van flanel zijn. De flanellen dekbedovertrek is wel van flanel.

Goede prijs-kwaliteit en snelle levering

Mooie hoeslakens voor een goede prijs. Vlotte bestelling en levering.

Snelle levering, degelijke materialen. Ik ben Fan .

correcte service, top product

zeer snelle levering van het product, welk volledig voldoet aan de gestelde eisen. Top!!!

Goede producten en service

De producten zijn op tijd binnengekomen en de kwaliteit is super zoals aangegeven. Had ook een vraag over een product en ik kreeg meteen reactie terug via de mail. Ben tevreden met de spullen en contact.

Dekbed is niet zoals verwacht

Ik heb een cheeta dekbedovertrek besteld lits-jumeaux. Alleen de ogen van de cheeta staan rechts van het dekbed afgebeeld en niet in het midden. Op het plaatje denk je dat het netjes in het midden staat afgebeeld. Links zie je dus alleen maar cheeta vacht.

We hebben u een mail verstuurd en gevraagd om een afbeelding van het probleem die u heeft omschreven. Vandaag heeft u ons een afbeelding teruggestuurd. De afbeelding die we hebben ontvangen van u hebben we vergeleken met de afbeelding van het product dat we aanbieden op onze website. Bij de afbeelding die u ons heeft verstuurd en de afbeelding die u op onze website staat hebben wij geen verschillen geconstateerd. Indien het een productfout was geweest hadden we u de mogelijkheid gegeven om het product kosteloos te retourneren en kreeg u het betaalde bedrag voor dit product terug. Of u had uiteraard de mogelijkheid om een nieuw exemplaar te ontvangen van hetzelfde product.

Perfecte Service!

Alles naar wens, helemaal prima!

Prima 10

Eenvoudig te bestellen en vlotte levering