Op zich netjes,maar late reactie en verzending.

Op zich aardig, account aangemaakt en kreeg een mailtje.maar daarna bleef het voor mij te lang stil. Er stond volgende dag bezorgd als je voor 11uur bestelde,ik was wel wat later,maar verwacht dan niet dat het dagen stil is en het dagen later bezorgd word. Ook mijn bestelling viel tegen.

De levertijd van bepaalde producten zijn een tot drie werkdagen. De producten die u heeft besteld vielen ook onder deze levertijd. De levertijd van een product is duidelijk vermeld op de productpagina wanneer u het product toevoegt aan uw winkelwagen. Zo hebben we het product die u heeft besteld ook echt binnen een tot drie werkdagen bezorgd. Zo vinden we het dan heel jammer dat u nu denkt dat we uw bestelling te laat hebben geleverd. Maar dit is uiteraard niet het geval geweest.

Kwaliteit en service is goed

Na een bestelling op een andere site kreeg ik te kleine overtrekken terwijl de maat die ik besteld had wel overeenkomt met ons bed. Hierdoor was ik zeer sceptisch geworden over de maatvoering. Toch maar gewoon besteld (maat groter) en deze zijn te groot.... Verder een supermakkelijke website en snelle levering.

Het is een prettige stof voelt zacht aan op de huis Fijn om op en onder te slapen

Goed en snelle levering

Betere nachtrust

Door deze topper te kopen slaap ik nu veel beter en word uitgeruster wakker

Accuraat

Snelle reactie en afhandelng.

Snel ontvangen.

het ligt enig

het ligt elke dag steeds beter

Fijn en snel

Gewoon goed

Snelle levering en goede kwaliteit

Erg blij met mijn hoeslakens. Snelle levering en prima prijs/kwaliteitsverhoudig

Snelle en correcte levering van mooi produkt

Gemakkelijk te bestellen, artikel voldoet aan de verwachting.

Mooi kussensloop!

Mooi kussensloop voor een betaalbare prijs. Erg tevreden!

Goed product, snelle levering

Product is goed.

Product is op tijd geleverd, er zat ook een matrashoes bij!

Supersnelle service

Ik had bij jullie besteld en het was nog sneller binnen dan verwacht. Dochter weer helemaal blij gemaakt aangezien ze nieuwe nodig had.

Super !

Goede kwaliteit, voordelig!

Kwaliteit goed en snelle leverin

Ik had een gaatje in mijn onderlaken en heb gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen, super!

Goede service, snelle levering

Mooie topper en een dekbedovertrek besteld. Mooie kwaliteit voor een mooie prijs.

Niks mis mee.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Reageren snel op mails.

Snel geleverd en goed klantenservice

Afgelopen week een aantal producten besteld op Slaapverkoop.nl. De levering was snel en de producten zijn goed verpakt. Een vraag werd via de mail binnen één uur beantwoordt. Ik ben tevreden met de producten en bestellen ging vrij makkelijk.

Liet lang op zich wachten en bestelling kwam niet overeen met omschrijving.

Ik wou een flanel dekbedovertrek kopen en vond er één die ik mooi vond. Ik heb deze besteld maar ik kreeg geen bevestiging dat deze in het postkantoor aankwam. Nadat het wel wat lang begon te duren ben ik zelf naar het postkantoor gaan navragen en lag daar idd een pakket voor mij klaar, jammer dat ik geen bericht hierover kreeg. Het bestelde dekbed heet 'flanel' maar is geen flanel, dit was heel erg misleidend, ook dit was jammer genoeg wat teleurstellend.

Erg jammer dat u een review heeft geplaatst wat van geen kant klopt. We hebben u één dag na de bestelling de track en trace gegevens per mail aan u doorgestuurd. De levertijden naar België zijn door de huidige lockdown ietsjes langer dan normaal. En ook dit hebben we netjes vermeld op onze 'verzenden' pagina. Via de track en trace kunt u uw pakket volgen. Als de bezorger langskomt en u niet thuis bent, zal de bezorger het pakket proberen te bezorgen bij uw buren. En als dat ook niet lukt, zal uw pakket bij de dichtstbijzijnde postkantoor worden bezorgd. Hierover wordt u dan door de bezorger op de hoogte gesteld omdat de bezorger een brief achterlaat in uw brievenbus met het adres van het postkantoor waar uw pakket klaar ligt. En ook kunt u via de track en trace link zien waar de bezorger uw pakket heeft achtergelaten. In uw geval was dat bij een postkantoor. Het product dat u besteld heeft is wel een flanellen dekbedovertrek. In de mailwisseling heeft u gezegd dat u het dekbedovertrek niet fijn vindt. En nu plaatst u een review waarmee u zegt dat het product niet van flanel is terwijl dat zeker wel het geval is. U vindt de stof van dit dekbedovertrek niet fijn. De dekbedovertrek die u heeft besteld is wel van flanel. Wij vinden het dus erg jammer u dat een misleidend review plaatst waarmee u suggereert dat wij flanellen dekbedovertrek bieden die niet van flanel zijn. De flanellen dekbedovertrek is wel van flanel.

Goede prijs-kwaliteit en snelle levering

Mooie hoeslakens voor een goede prijs. Vlotte bestelling en levering.

Snelle levering, degelijke materialen. Ik ben Fan .