Snel geleverd.

op tijd verstuurd

Vlotte afhandeling. Overzichtelijk

Snelle verwerking

Super snel geleverd

Snelle levering, goed verpakt en goede communicatie over levering. Goede prijs kwaliteit. Prima!

super

snelle levering zelfs met de feestdagen en goede kwaliteit

Snelle levering en goede service, leuke prijzen

Heel goede service van slaap verkoop. Daar 2 hoeslakens gekocht. Snel geleverd en goedkoper dan andere aanbieders.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Niet veel te vermelden.

Super !

Snel geleverd en mooie kwaliteit.

Wat je mag verwachten.

Een dekbedovertrek besteld. Netjes verpakt. Snelle levering. Voldoet aan de verwachting. Duidelijke foto’s.

The product is good

The product that I bought is good and the delivery was quick. Excellent.

Duurzame spullen en uitstekend advies

Contact opgenomen om een topper te kopen. Binnen een uur reactie met uitstekend advies en keuzemogelijkheden.

Zeer snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Vriendelijke personeel ruime keuze in artikelen.

Mijn ervaring is dat je goed wordt geholpen en duidelijk advies krijgt over de artikelen variatie in dekbedden/hoezen enzz de kwaliteit is ook goed een aanrader voor iedereen.

Vernieuwend en betrouwbaar

Slaapverkoop is net even anders en daardoor verassend. Duurzame producten en er word vrij snel gereageerd. Goed prijs kwaliteit verhouding.

Super behulpzame en snelle service!

Op mijn mail werd binnen een kwartiertje al gereageerd. Toen ik er niet precies uitkwam hebben ze mij gebeld en zo zijn we tot duidelijkheden gekomen, super service!

Uitstekende prijzen en snelle levering

Contact opgenomen voor advies en direct antwoord teruggekregen. De prijzen zijn lager dan de andere aanbieders. De levering is naar wens gelopen en kwalitatief hoogwaardige producten.