Mooi dekbedovertrek en goed kwaliteit

Het dekbedovertrek is precies zoals te zien op de foto's. Fijn zacht materiaal en kwaliteit voelt goed aan. De levering ging vlot en bestellen ging makkelijk. Ik ben tevreden.

Niet op voorraad

De kussenslopen doe ik had besteld waren helaas niet op voorraad. Dat werd pas na het bestellen en betalen het geval te zijn

Het komt zeer zelden voor dat een product alsnog niet op voorraad is na het plaatsen van een bestelling. Indien dit wel het geval is, wordt de klant hier direct van op de hoogte gebracht en wordt het betaalde bedrag van de bestelling binnen één werkdag teruggestort.

bestelling snel en netjes afgeleverd,prima kwaliteit van besteld product.

Goede winkel, scherp geprijsd

Veel producten, heb leuke dekbedovertrekken voor de kinderen besteld. Goede kwaliteit, snel geleverd en klantvriendelijk.

Kwaliteit en klantgericht

De producten die ik heb besteld zijn van goed kwaliteit. De klantenservice is top. Snelle reactie en erg klantvriendelijk.

Snelle levering, prima verpakt

Prima kwaliteit beddengoed voor een hele nette prijs. Snelle levering. Beddengoed ziet er goed uit! Als ik weer wat nodig heb ga ik zeker hier weer kijken.

Snel geleverd en prima kwaliteit

Erg tevreden met mijn keus.

Zeer goed!!

Prachtige gouden bedovertrek! Geeft je kamer een luxueuze uitstraling!!

Op tijd geleverd

Nog geen ervaring met slapen maar het voelt goed.

Kwaliteit en klantgericht

Heel tevreden met mijn aankoop! Prijs kwaliteit verhouding is super. Wat een klantgericht bedrijf ook, ik werd netjes geïnformeerd dat mijn bestelde kussenslopen een dagje later geleverd zouden worden. Klasse! Volgende keer bestel ik weer bij jullie.

Goede levering en Mooi product.

Zeer mooie kussens!

Zeer toffe ervaring. Snel geleverd

Prettig

Vlotte afhandeling, kreeg mijn product snel. En goede kwaliteit, niet duur!

Mooi

Mooie kussenslopen en snelle service.

Goed dekbed snel geleverd

Goed en snel geholpen

Zoals vermeld goede en snelle service . Bestelde artikelen snel in huis . Mooie spullen en erg blij mee .

Uitstekende prijs, snelle levering

Fijne kussenslopen besteld, die snel in huis waren.

Vlotte afhandeling en levering

Goede website goede kwaliteit orijs verhouding. Snelle bezorging

Satin pillowcase

Het was perfect !

Snel geleverd en goed personeel

De dekbedovertrek die ik heb besteld is mooi en voelt goed aan. Snelle levering en duidelijke website.

Goed product en goede service

De producten zijn van goed kwaliteit. Tevreden met deze aankoop. Op een vraag die ik per mail heb gesteld kreeg ik binnen 10 minuten antwoord. Top service, goed geholpen. Kortom, zeer tevreden.

Gewoon teleurgesteld

Mijn ervaring is dat de maten van de dekbedden absoluut niet kloppen. Ook na 1x wassen zijn de kleuren dof en is het verkleurd. Ivm met corona is terugsturen geen optie. Ben nu mijn geld kwijt voor iets wat niet past en er nu ook nog lelijk uitziet. Hier ben ik alles behalve tevreden over.

We vinden het erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. De maten die wij aanbieden wijken niet af van wat er op de website staat. Wel willen we u op de hoogte stellen dat verkleuring alleen mogelijk is indien u zich niet aan de wasvoorschrift houdt. Wellicht heeft u de dekbedovertrek gewassen samen met een product dat veel kleur afgeeft. Het is anders namelijk niet mogelijk dat er verkleuring kan ontstaan.

Ruim voldoende

Ruim voldoende