Prima 10

Eenvoudig te bestellen en vlotte levering

Snel en probleemloos

Ik ben tevreden

Heel zachte bedde goed van satijn

Snel geleverd het is vooral druk nu en toch binnen een week geleverd Top En heel mooie kleuren ,goud, zilver, roze geweldig voelt fijn aan

Goede en snelle service

Product op tijd geleverd en zoals beschreven

Heerlijk zacht dekbedovertrek

Dekbedovertrek is van goede kwaliteit. Is lekker zacht en warm. Ben er erg blij mee en is zeker een aanrader.

Goede communicatie en snelle verzending Echt top

Super kwaliteit en service

Product zoals omschreven en super kwaliteit

Vrij snelle levering

Product is precies zoals beschreven en vrij snel geleverd

Prima ervaring

Snele levering, prima prijzen

Goed en snel geleverd

Verzwaarde deken precies zoals ik mij had voorgesteld. Goede kwaliteit en netjes afgewerkt.

Mooi dekbedovertrek en goed kwaliteit

Het dekbedovertrek is precies zoals te zien op de foto's. Fijn zacht materiaal en kwaliteit voelt goed aan. De levering ging vlot en bestellen ging makkelijk. Ik ben tevreden.

Niet op voorraad

De kussenslopen doe ik had besteld waren helaas niet op voorraad. Dat werd pas na het bestellen en betalen het geval te zijn

Het komt zeer zelden voor dat een product alsnog niet op voorraad is na het plaatsen van een bestelling. Indien dit wel het geval is, wordt de klant hier direct van op de hoogte gebracht en wordt het betaalde bedrag van de bestelling binnen één werkdag teruggestort.

bestelling snel en netjes afgeleverd,prima kwaliteit van besteld product.

Goede winkel, scherp geprijsd

Veel producten, heb leuke dekbedovertrekken voor de kinderen besteld. Goede kwaliteit, snel geleverd en klantvriendelijk.

Kwaliteit en klantgericht

De producten die ik heb besteld zijn van goed kwaliteit. De klantenservice is top. Snelle reactie en erg klantvriendelijk.

Snelle levering, prima verpakt

Prima kwaliteit beddengoed voor een hele nette prijs. Snelle levering. Beddengoed ziet er goed uit! Als ik weer wat nodig heb ga ik zeker hier weer kijken.

Snel geleverd en prima kwaliteit

Erg tevreden met mijn keus.

Zeer goed!!

Prachtige gouden bedovertrek! Geeft je kamer een luxueuze uitstraling!!

Op tijd geleverd

Nog geen ervaring met slapen maar het voelt goed.

Kwaliteit en klantgericht

Heel tevreden met mijn aankoop! Prijs kwaliteit verhouding is super. Wat een klantgericht bedrijf ook, ik werd netjes geïnformeerd dat mijn bestelde kussenslopen een dagje later geleverd zouden worden. Klasse! Volgende keer bestel ik weer bij jullie.

Goede levering en Mooi product.

Zeer mooie kussens!

Zeer toffe ervaring. Snel geleverd

Prettig

Vlotte afhandeling, kreeg mijn product snel. En goede kwaliteit, niet duur!

Mooi

Mooie kussenslopen en snelle service.