Snelle levering ! Mooie dekbedovertrek ! Betaalbaar! Ik ben fan !

Heel duidelijk en goede kwaliteit

Onze zoon is super blij en tevreden over het dekbed. Ik ben er ook heel blij mee.

Snelle service en product is zoals op de site

Mooie dekbedovertrek zoals het op de site staat. Prijs is schappelijk.

Alles ok. Op niets aan te merken

Erg mooi

Koop zeker weer slaapverkoop

Ik ben zeer tevreden, veel merken goed geprijsd en snel geleverd. Meer hoef ik er niet aan toe toevoegen, alles is keurig afgehandeld top.

goeie service

Er was een fout aan mijn product maar werd meteen geholpen door de klantenservice.

Prettige klantenservice en snelle levering

Goed, betrouwbaar, snel. Helemaal TOP!

Slaapverkoop.nl heeft een goed en ruim assortiment en een goede overzichtelijke website. De producten zijn van uitstekende kwaliteit en de verzending was supersnel! De verpakking waarin de producten verzonden werden was prima en alles zag er zeer verzorgd uit. Ik kan Slaapverkoop.nl aan iedereen van harte aanbevelen.

Prima kwaliteit en snel ontvangen

Erg tevreden

Goed kwaliteit producten en snelle service.

Top en snel

Gewoon snel en top

Voor mijn beoordeling een " toppertje"!

Na mijn vraag via mail een zeer snel antwoord hierop en daarbij een zeer snelle levering met een goede prijs kwaliteit verhouding van de producten.

Aanrader, snelle levering

Twee verschillende dekbedovertrekken besteld en die zijn supersnel geleverd. Een ervan al uitgeprobeerd en ik heb heerlijk geslapen! Er was iets misgegaan met mijn credit card betaling, via mail contact opgenomen met Slaapverkoop en die reageerden heel snel. Wat ik een beetje jammer vind is dat er behoorlijk wat dekbedovertrekken op de site staan die niet op voorraad zijn, ik weet niet of dat met andere artikelen ook zo is want ik heb alleen voor dekbedovertrekken gekeken. Het is een beetje teleurstellend als je elke keer iets leuks ziet en dan blijkt het niet op voorraad te zijn. Het was mij ook niet duidelijk of het artikel later wel weer op voorraad zou kunnen komen.

Mooi dekbedovertrek met heldere diepe kleuren

Het dekbed is precies zoals afgebeeld op de foto’s, de kleuren komen echt sprekend overeen. Na een keer wassen geen kleurverschil te zien. Fijn zacht materiaal waar je niet lang op hoeft te strijken. Echt een aanrader!!

Snelle en correcte levering.

Alles dik in orde. Een klein aandachtspuntje is dat er geen bankgegevens van Slaapverkoop op de site staan. Bij de I-dealbetaling ging iets mis waarna ik de bankgegevens via een mailtje bij Slaapverkoop op heb moeten vragen om te kunnen betalen.

Supergoed

Super goede kwaliteit en service

Hele prettige klantenservice. Snel contact wanneer nodig!

Hele prettige klantenservice. Snel contact wanneer nodig!

Snelle levering, doen wat beloofd wordt

Goed product en snelle service

Prima bedrijf

Fijne kussen. Goede service

Fijne service. Goede afhandeling. Goed product

Snelle bezorging en goeie prijzen

Ik heb dekbedovertrekken gekocht en ze waren snel geleverd! En een mooie prijs!!