correcte service, top product

zeer snelle levering van het product, welk volledig voldoet aan de gestelde eisen. Top!!!

Goede producten en service

De producten zijn op tijd binnengekomen en de kwaliteit is super zoals aangegeven. Had ook een vraag over een product en ik kreeg meteen reactie terug via de mail. Ben tevreden met de spullen en contact.

Dekbed is niet zoals verwacht

Ik heb een cheeta dekbedovertrek besteld lits-jumeaux. Alleen de ogen van de cheeta staan rechts van het dekbed afgebeeld en niet in het midden. Op het plaatje denk je dat het netjes in het midden staat afgebeeld. Links zie je dus alleen maar cheeta vacht.

We hebben u een mail verstuurd en gevraagd om een afbeelding van het probleem die u heeft omschreven. Vandaag heeft u ons een afbeelding teruggestuurd. De afbeelding die we hebben ontvangen van u hebben we vergeleken met de afbeelding van het product dat we aanbieden op onze website. Bij de afbeelding die u ons heeft verstuurd en de afbeelding die u op onze website staat hebben wij geen verschillen geconstateerd. Indien het een productfout was geweest hadden we u de mogelijkheid gegeven om het product kosteloos te retourneren en kreeg u het betaalde bedrag voor dit product terug. Of u had uiteraard de mogelijkheid om een nieuw exemplaar te ontvangen van hetzelfde product.

Perfecte Service!

Alles naar wens, helemaal prima!

Prima 10

Eenvoudig te bestellen en vlotte levering

Snel en probleemloos

Ik ben tevreden

Heel zachte bedde goed van satijn

Snel geleverd het is vooral druk nu en toch binnen een week geleverd Top En heel mooie kleuren ,goud, zilver, roze geweldig voelt fijn aan

Goede en snelle service

Product op tijd geleverd en zoals beschreven

Heerlijk zacht dekbedovertrek

Dekbedovertrek is van goede kwaliteit. Is lekker zacht en warm. Ben er erg blij mee en is zeker een aanrader.

Goede communicatie en snelle verzending Echt top

Super kwaliteit en service

Product zoals omschreven en super kwaliteit

Vrij snelle levering

Product is precies zoals beschreven en vrij snel geleverd

Prima ervaring

Snele levering, prima prijzen

Goed en snel geleverd

Verzwaarde deken precies zoals ik mij had voorgesteld. Goede kwaliteit en netjes afgewerkt.

Mooi dekbedovertrek en goed kwaliteit

Het dekbedovertrek is precies zoals te zien op de foto's. Fijn zacht materiaal en kwaliteit voelt goed aan. De levering ging vlot en bestellen ging makkelijk. Ik ben tevreden.

Niet op voorraad

De kussenslopen doe ik had besteld waren helaas niet op voorraad. Dat werd pas na het bestellen en betalen het geval te zijn

Het komt zeer zelden voor dat een product alsnog niet op voorraad is na het plaatsen van een bestelling. Indien dit wel het geval is, wordt de klant hier direct van op de hoogte gebracht en wordt het betaalde bedrag van de bestelling binnen één werkdag teruggestort.

bestelling snel en netjes afgeleverd,prima kwaliteit van besteld product.

Goede winkel, scherp geprijsd

Veel producten, heb leuke dekbedovertrekken voor de kinderen besteld. Goede kwaliteit, snel geleverd en klantvriendelijk.

Kwaliteit en klantgericht

De producten die ik heb besteld zijn van goed kwaliteit. De klantenservice is top. Snelle reactie en erg klantvriendelijk.

Snelle levering, prima verpakt

Prima kwaliteit beddengoed voor een hele nette prijs. Snelle levering. Beddengoed ziet er goed uit! Als ik weer wat nodig heb ga ik zeker hier weer kijken.

Snel geleverd en prima kwaliteit

Erg tevreden met mijn keus.

Zeer goed!!

Prachtige gouden bedovertrek! Geeft je kamer een luxueuze uitstraling!!

Op tijd geleverd

Nog geen ervaring met slapen maar het voelt goed.

Kwaliteit en klantgericht

Heel tevreden met mijn aankoop! Prijs kwaliteit verhouding is super. Wat een klantgericht bedrijf ook, ik werd netjes geïnformeerd dat mijn bestelde kussenslopen een dagje later geleverd zouden worden. Klasse! Volgende keer bestel ik weer bij jullie.