Snelle verzending. Alles goed geregeld.

Snelle levering van kwaliteitsproducten in goeie staat

De merchandise die ik besteld heb zijn altijd een dag vroeger dan gepland aangekomen in perfecte staat. Geen enkele kritiek.

As always awesome!!!!!

As always a quick delivery in great state.

Goed product

Snelle levering, product in goede staat, goed verpakt

snel goeie service

zekere een van de beste anime figure websites van nl

Goede webwinkel

Er was een kleine vertraging opgelopen door miscommunicatie maar was snel verholpen.

snelle levering en goeie kwaliteit

ik heb een goeie ervaring gehad met mijn eerste bestelling bij red dot commerce, snelle levering en het product was in orde.

algemeen heel goed

alles is prima overzichtelijk en grote keuze tussen verschillende animes figuuren

Netjes

Altijd goeie service op cons gehad, verzend optijd en netjes verpakt.

Perfecte service,

3 Preorders besteld en 1 die reeds op vooraad was. Netjes alles een dag na de release ontvangen. Perfecte service.

Heb een paar dingen gekocht en ging fantastisch.

Top webwinkel!

Al meerdere keren een bestelling gedaan bij Ret Dot Commerce. Duidelijke en overzichtelijke webshop. Snelle verzending, altijd stevig verpakt. Goede klantenservice ook! Zeer tevreden met Red Dot Commerce!

Snel en compleet ontvangen

Tevreden met de snelheid van verzenden en het ontvangen product!

Really niceeee

I like themmmm

Zoals het hoort

De bestelling en verzending gingen allen via de informatie zoals weergegeven op de website.

Zeer tevreden!

Product was een pre-order en was verzonden zodra het beschikbaar was (in juli, zoals aangegeven in de mail ontvangen na mijn bestelling). Bezorging was zeer snel, 1 dag na ontvangen door PostNL. Track&Trace was beschikbaar. Verpakking van het product had iets beter gekund; werd vervoerd in een te grote doos, waardoor schuiven mogelijk was, en mogelijk had het product in de eigen doos beter beschermd kunnen worden door bv bubbeltjesplastic. Product zelf was van goede kwaliteit, de prijs waard, en onbeschadigd.

Uitstekend zoals altijd

Ik had gevraagd of ik mijn pakketje later kon krijgen aangezien ik een week weg was, dit werd geregeld zonder enige problemen. De heer Martens is keer op keer een top eigenaar.

Fijne site waar ik ook Kwaliteit naar zijn waar krijg!

Erg goede kwaliteit!! Ook geld naar zijn waar.

Nendoroid besteld, eerder aangekomen

Heb een Hatsune Miku nendoroid hier besteld (klein anime figuur), kwam de 17e aan in plaats van de 19e. Dat vinden sommige mensen misschien onhandig maar ik was er blij mee. Is een legit Goodsmile product en er zat geen schade aan de doos. Helemaal zoals het hoort dus :) Zal er zeker weer bestellen in de toekomst als ze iets hebben wat ik wil.

alles was naar behoren

Snel verzonden, goede manier van verzending; goed verpakt zodat alles in 1 stuk blijft

goede service

Alles goed verpakt en vlug verstuurd

Red Dot geeft een probleem toe en maakt het goed met je

Onze bestelling stond in pre-order en is uiteindelijk nooit gekomen. Na lang geduld te hebben gehad heeft Red Dot ons beloond met een extraatje. Mijn dochter is nu nog blijer met haar bestelling.

Snelle versturing en de producten zijn precies zoals op plaatje.

Snel en goed bezorg

Geen klachten allees kwam goed binnen en snel ook dus ik ben tevreden

Over Red Dot Commerce

Red Dot Commerce is een jong bedrijf met de ambitie om de grootste en beste webwinkel te worden in Nederland voor Japans gerelateerde artikelen. Ons huidige doel is om ons assortiment steeds verder uit te breiden en de beste en goedkoopste webwinkel te zijn voor alle anime en manga producten. Een neven doelstelling is het promoten van de Japanse cultuur in Nederland. Daarom sponsoren wij ook diverse gerelateerde evenementen. Wij hopen dat onze webwinkel duidelijk is en wensen u veel winkelplezier.