snelle shipping mooi verpakt

figures zijn perfect aangekomen mijn enige klacht ligt bij post nl

zeer goed bevallen

Ik had geen problemen. Het product was goed, snelle levering en zeer goed ingepakt zodat er niks onderweg kapot kan gaan.

Super verpakt

Order was snel bezorgd en goed verpakt geleverd. Zeker een aanrader

Mijn eerste figuur aankoop is een succes !

Een super mooi figuur van Albedo FREEing echt een lust voor het oog ik ben er heel erg blij mee . Het contact via WhatsApp verliep gewoon goed de medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk. Het product was heel erg goed ingepakt en kwam zonder gebreken aan .

Heel netjes ingepakt en snelle verzending.

Hele goede service en werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling

Goede winkel

Duidelijke, leuke webwinkel. Goed assortiment. Ik had hier tijdens een uitverkoop 3 Fullmetal Alchemist Funko POPs gekocht. Ook snelle levering: Op een donderdagavond besteld, zaterdag in huis. Het kwam redelijk netjes aan, maar wel met een paar lichte beschadigingen van de Funko boxes, dus een verbeterpunt wat mij betreft is het iets steviger inpakken. Ze lagen ietwat te los in de doos waardoor ze onderweg mogelijk konden schuiven.

Super mooie beeldjes!

Goede ervaring

Altijd goed

Goeie prijzen, snel verzonden

Zeer positieve ervaring

Twee figuren besteld, goede prijs in vergelijking met andere webshops, vlot gelevered en goed verpakt. Ik ga hier zeker terug bestellen.

Snelle verzending

Bestelling was snel opgestuurd en ontvangen. Ik ben blij met mijn aankoop. Enigste opmerking is dat het beter verpakt had kunnen zijn. De figure doos was los in een grotere doos gedaan zonder opvulling en had daarom hier en daar wat box damage.

Mooi figure en goed bezorgd

Simpel om te bestellen en kwam Zonder beschadigingen aan. Voor mij duidelijk dat er zorg aan word geboden dat het goed aan komt

Bestelling was niet ontvangen maar was gecompenseerd

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en ik heb moeite gehad om contact te krijgen met de klantenservice maar toen het gelukt was heb ik mijn geld terug gekregen en als compensatie een gratis beeldje gekregen.

De figuur die ik heb besteld was perfect.

Het kwam snel, en het was in perfecte staat.

netjes verparkt, en ontzettend snel in huis!

Als je een probleem hebt met een artikel word het altijd goed afgehandeld, waardoor je met een goed gevoel hier prima kan bestellen. Al zijn sommige prijzen iets aan de dure kant vergelijken als je het zelf zou importeren.

Mijn nummer 1 Anime/Figure store!

Ik heb nu al 7 keer bij Reddot besteld en ik ben nog nooit teleurgesteld. Pakketjes komen altijd optijd en zonder beschadigingen aan. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en ze zijn zeer behulpzaam bij vragen of probleempjes. Aangezien nu alles duurder wordt zou ik het wel fijn vinden als er vaker kortingsacties zijn in het jaar (Bijv. Black Friday, of voor de feestdagen). Dan ben ik namelijk nog sneller geneigd om mijn favoriete figures te kopen:)

Vriendelijke service echter niet altijd uptodate

Meermaals producten geprobeerd aan te schaffen die op de site vermeld stonden als "op vooorraad" en dat niet bleken te zijn. Dit werd wel snel gemeld en ik kreeg het geld gelijk terug dus dat is een pluspunt.

Zeer snel

Snelle levering en kwaliteits product.

Ik bestelde 2 figuren en het was de volgende dag geleverd.echt snel.

Goede en snelle levering

Product is goed aangekomen, alles is heel en goed ingepakt

Geweldig figuur voor goede prijs met vlotte verzending

Bestelling geplaatst voor 16u, zelfde dag verzonden en de volgende dag veilig aangekomen.

super goed

waren verjaardags kados voor onze zoon en die is er heel blij mee

Goeie verzending en goed verpakt

Pre-order gedaan in November 2022 en deze zou uitkomen 29 januari 2023. Mid februari nog niet verzonden en had een bericht gestuurd maar niks gekregen wat betreft een antwoord. Uiteindelijk verzonden zonder enkele problemen en ben er blij mee! Had een aantal keer gebeld maar ze zijn echt bar slecht bereikbaar, klantenservice is dus echt iets waar ze zeer erg aan moeten werken... Verder gaan ze goed met hun producten om! Zowel qua verzenden als op de conventie :)

Problemen met order, maar uiteindelijk zeer goed opgelost.

Begin februari order geplaatst voor 2 figures, helaas bleek (zo gaf Red Dot Commerce later aan) mijn order compleet misgelopen ivm een voorraadverschil. Uiteindelijk was het ze gelukt een van de figures bij te bestellen, maar de andere helaas niet. Deze eerste figure is helemaal keurig geleverd met track and trace en was zeer goed verpakt. Een mooie figure met erg goede prijs-kwaliteit verhouding. Helaas hoorde ik pas na de levering van deze figure wat er aan de hand was, ondanks eerdere pogingen tot contact opnemen. Dit is een puntje van verbetering. Echter het contact daarna verliep erg soepel en vriendelijk, uiteindelijk is er een zeer passende oplossing/troost vanuit Red Dot Commerce geleverd, hier kan ik ze niet meer dan een enorme pluim voor geven. Al met al wat tegenslagen gehad, maar deze zijn keurig opgelost door Red Dot Commerce. Goede levering en kwaliteit van producten. Bereikbaarheid blijft een verbeterpunt, maar mijn indruk heeft een 180 graden draai gemaakt.

Over Red Dot Commerce

Red Dot Commerce is een jong bedrijf met de ambitie om de grootste en beste webwinkel te worden in Nederland voor Japans gerelateerde artikelen. Ons huidige doel is om ons assortiment steeds verder uit te breiden en de beste en goedkoopste webwinkel te zijn voor alle anime en manga producten. Een neven doelstelling is het promoten van de Japanse cultuur in Nederland. Daarom sponsoren wij ook diverse gerelateerde evenementen. Wij hopen dat onze webwinkel duidelijk is en wensen u veel winkelplezier.