Erg goed geprijst!

De prijzen zijn erg goedkoop vergeleken met andere winkels.

Goede ervaring! Altijd blij als de beeldjes binnen zijn.

Goed en snelle levering

Ik kreeg fijn een bevestigings mail van mijn bestelling en werd goed op de hoogte van mijn bestelling gehouden. Levering was ook snel.

Ik ga hier zeker nog een keer bestellen

Vanaf bestelling tot aan levering alles prima verlopen. Goed verpakt en product voldoet aan verwachting. Zeker de moeite om hier iets te bestellen.

Uitstekende webshop

Iets voor mijn dochter besteld op de website. Super snel verzonden en geleverd gekregen. Top gedaan!

epic

very cool

geen slechte ervaring.

Alleen communicatie kan soms beter met release dates en costumer serivce. Maar verder heb ik altijd alles gekregen ook al duurde het soms effe door release delays.

Altijd goed

Ik heb nog nooit gehad dat er vertraging was of dat het er niet op de datum was. De kwaliteit is echt goed nog nooit een probleem mee gehad altijd zwaar tevreden.

Fast and reliable

I ordered two figurines and they came without delay and neatly packed. Didn't encounter any issue with update emails or tracking number.

Rommelig maar met een goed einde :)

het niet op orde hebben van de voorraden was storend. Hier ben ik wel goed mee geholpen. Snel contact met klanten service en alles was opgelost. Erg blij met de levering en het product zelf .

Goede levering van echte merch. Zeer betrouwbaar.

Bij RedDot hoef je nooit bang te zijn dat je bootleg spul koopt.

Fijne winkel om te kopen!

Ik kocht een goedkoop beeldje omdat erbij vermeld was dat deze beschadigd was. Het beeldje kwam heel snel en zeer secuur verpakt aan. Koop hier graag, aanrader!

alles klopt

loting is ook eerlijk

Goede kwaliteit voor een goede prijs!

Goede kwaliteit figure voor een mooi prijs!

Bestelling op tijd en in goede orde ontvangen

Bestellingen op tijd en in goede orde ontvangen. Klantenservice reageerde snel op enkele vragen.

Perfecte bezorging

Ik kreeg een mooi pakketje en het was goed ingepakt.

Oke

Service is vriendelijk, alleen als iets uitverkocht is staat het er niet gelijk bij.

Bijna perfect, behalve voor updates betreft vertragingen

Ik heb twee nendoroids apart besteld, beide pre-orders. Ze zijn in perfecte condities binnengekomen. Had de bezorgdag geselecteerd voor een van de producten, echter heb ik geen gehoor ontvangen rond die periode. Hierdoor had ik een aantal mailtjes ingediend voor een update, maar geen antwoord gekregen. Uiteindelijk kreeg ik een antwoord rond de vierde mailtje, een maand later. De vertraging in communicatie kwam door drukte i.v.m. evenementen en feestdagen. Hoofdpunt is dat het lastig is om contact te nemen rond zulke tijden, wat begrijpelijk is. Alhoewel het wel zorgwekkend was. Betreft feedback, het zou geruststellender zijn als er een kleine update over vertragingen van het product gegeven kon worden. En het zou handig zijn om een indicatie te geven of het gelukt is met indienen, wanneer er contact opgenomen wordt via de site. Voor het aanschaffen van producten: Verder is het handiger om in gedachte te houden dat pre-orders vertragingen kunnen oplopen i.v.m. de transport van JP naar NL. Ook late antwoorden verwachten rond drukke periodes, als de decembermaand. Ik raadt de website aan, vanwege het feit dat de producten goed aankomen en de communicatie goed is, als ze bereikbaar zijn.

Super snel, precies wat ik besteld had.

Ik heb Nendoroids besteld, waardoor ik kan zien wat het verschil is tussen de prijs van de originele uitgever en deze tussenwinkel. Het verschil in de prijs is erg redelijk en ze verkopen geen namaak. Binnen twee dagen waren ze op te halen bij een PostNL punt, zonder beschadiging en in een doos van passend formaat. Ervaring was perfect, maar toch geen 10/10 beoordeling want... -Op de website kunnen kinderen gemakkelijk dingen zien die alleen voor volwassenen bedoeld zijn. -Een grote voorraad en zeer snelle levering betekend dingen uit het buitenland hier heen halen(vervuiling) en hier opslaan(ruimte innemen) zonder garantie dat iemand hier deze spullen wilt hebben (of echt de volgende dag nodig heeft). Dit is een persoonlijke keuze; de super snelle en goede service gaat ten koste van het milieu. Hier bestellen was dan ook niet mijn eerste keuze, en het is (op dit moment nog) aan de consument zelf om de vervuiling te compenseren. Dit zal lang een probleem blijven voor buitenlandse producten, dat ligt niet alleen aan dit bedrijf.

bestelling nooit ontvangen en geen gehoor terug

Ik heb al ruim 2 maanden terug 2 bestellingen geplaatst die nooit zijn aangekomen, talk keren ge-emailt en gebelt en zelfs via facebook en whatsapp berichten gestuurd. Nergens gehoor op gekregen en nu nog steeds niks ontvangen, maar ben wel €70 lichter.

• Would you recommend us? No

Weinig problemen moet mijn bestelling

Ik had hier 2 figuren besteld. Ik kreeg later die dag een mail dat 1 van de figuren uitverkocht was, daar kreeg ik mijn geld van terug dus geen probleem. Daarnaast stuurde ze mij per ongeluk het verkeerde figuur. Hun klanten service hielp hier wel snel mee en binnen een paar dagen had ik het goede figuur gekregen. De kwaliteit van het figuur is goed. Ik zou hier wel weer iets bestellen want ik denk niet dat dit weer zou gebeuren.

Geweldig bedrijf, uitstekende service

Snelle reacties op de mail en goed product

Vriendelijk en oplossingsgerichte klantenservice!

Prettig contact gehad nadat een deel van mijn bestelling helaas niet leverbaar was. Eerst enigszins teleurgesteld hierdoor, maar nadat ik vriendelijk te woord ben gestaan en een passende oplossing heb gekregen heb ik met veel genoegen opnieuw besteld. Snelle levering en de Funko Pops incl doos kwamen goed verpakt binnen!

Dag Jurgen, Bedankt voor je feedback, we hebben uiteindelijk een mooie oplossing gevonden. Verder ook bedankt voor je 2de bestelling! We zouden het erg waarderen als je de beoordeling wilt herzien, dankjewel!

Geen problemen en geen communicatie nodig. Snelle verzending en het figuur is in goede staat aangekomen.

Terugbetaling zonder enige melding

Ik kreeg geen email over dat er producten die ik had besteld niet meer lever baar waren. Maar buiten dat ging de bestelling spoedig.

Muntmeester 221 5406BH Uden

Over Red Dot Commerce

Red Dot Commerce is een jong bedrijf met de ambitie om de grootste en beste webwinkel te worden in Nederland voor Japans gerelateerde artikelen. Ons huidige doel is om ons assortiment steeds verder uit te breiden en de beste en goedkoopste webwinkel te zijn voor alle anime en manga producten. Een neven doelstelling is het promoten van de Japanse cultuur in Nederland. Daarom sponsoren wij ook diverse gerelateerde evenementen. Wij hopen dat onze webwinkel duidelijk is en wensen u veel winkelplezier.