Supper

Supper bedrijf, snelle levering

Zonder meer uiterst tevreden!

Dit is de tweede keer dat ik bij dit bedrijf bestel en de tweede keer dat de service uitstekend is! Ik beveel ten sterkste aan!!

Zeer snelle levering.

Pro bites en filtermedium besteld. Producten super snel geleverd.

Professionele en service gerichte ondersteuning, snelle en goede levering

Voor een vijver met koikarpers, had ik een filter nodig. Geen idee hoeveel liter water er in de vijver zit en welke pomp er het beste bij past. Geduldig, vriendelijk en professioneel werd uitgelegd hoeveel liter de vijver zou bevatten en welke filter er het beste bij past. Duurde een dag of 3 voordat ik het filter in huis had. Dit kon ook niet anders omdat deze filters hard liepen en er geen voorraad was. Nu nog een plekje voor zoeken.

Duidelijke omschrijving producten

Helaas nog steeds niets ontvangen, wel geïnformeerd dat het wat langer duurde

Snel besteld maar helaas pas na 2 dagen binnen

Goed advies over de telefoon

Netjes verzorgd en goed geregeld

Netjes verpakt en snel bezorgd.

Snelle levering, perfect verlopen.

Snelle levering, perfect verlopen.

Al twee maal Saki Hikari R balance gekocht. Snel geleverd en voor een goede prijs!

Besteld , snelle levering , top service

Altijd snel antwoord op je vragen. Vriendelijke mensen en vlotte service!

Prijs kwaliteit lijkt me goed

Ik had een vijverfilter systeem gekocht van Topclear. Helaas kwam ik er pas thuis achter dat er geen toevoer/afvoerslang bij zat. Wel de aansluitingen maar niet de slang zelf. Weet niet of dit zo hoort. Anders zou ik willen adviseren om dit extra te vermelden bij de advertentie. Nu moet ik alsnog op zoek naar de juiste diameter slang. Vr. Gr. Gerko van den Brink

Het product functioneert prima.

Het product is prima, maar ik met mijn reumatische handen heb moeite om de uv lamp eruit te krijgen en ook de deksel te hanteren. Heb er jammer genoeg hulp bij nodig. Heb wel vaker vijvers gehad en de filter had een deksel die er eenvoudig af te halen was en de uv lamp was in de deksel geintergereerd. Misschien had ik een ander model moeten kopen. Aldoende leert men.

Netjes en snel

Geen aan of opmerkingen

Snel goede prijs en goede sevice

Alles watbik had bestrld voldeed aan de verwachting, had een goede prijscen werd snel en zonder prblemen geleverd

Snelle en goeie service

Nog niet om over naar huis te schrijven.............

Ten eerste: Als ik de de vijverfilter aansluit vliegt de stroom eruit. Dus weer uitgeschakeld en ben op zoek naar een elektricien om te laten uit zoeken waar het euvel licht. Ten tweede: Mij was beloofd dat ik zaterdag alles zou ontvangen, Neen dus. Keek in de track.....en nu blijkt het pas dinsdag te komen. Kom net thuis, maar er was niets bezorgd. Weer in de track gekeken....wordt nu op donderdag bezorgd. En ik had nog gezegd dat k geen visvoer meer had. Dus geen fijne binnenkomer.

Beste Tonnie, Vervelend om te horen dat er kortsluiting ontstaat zodra deze wordt aangesloten. Indien dit te maken heeft met een productiefout wordt deze uiteraard vervangen. In het systeem kan ik zien dat het tweede pakket inderdaad nog niet is bezorgd. Onze excuses voor het ongemak. Mochten er nog vragen zijn omtrent het eventuele omruilen van uw product verzoeken wij u om contact op te nemen via info@koicentrumsteenwijk.nl Met vriendelijke groet, Eric Koicentrum Steenwijk

Goede snelle levering

Op

Snelle levering, concurrerende prijs

Snelle levering cfm. beschrijving op website. Voordelig.

Snelle service en super goed verpakt. Zijn tevreden!

Lekker op tijd goed verpakt al met al vervangend product goed opgelost. Al met al top

Prima en vlot geleverd

Prima en vlot geleverd

Mooie prijzen, snelle levering

Artikel zoals omschreven en snelle levering.

Snelle levering en goed product

Product werd een dag eerder geleverd dan gepland en is van zeer goede kwaliteit.

Over Koicentrumsteenwijk.nl

Koicentrum Steenwijk is opgericht met het oog op het aanleggen van professionele vijvers en het leveren van hoge kwaliteit Koi en kwalitatief goede vijverproducten, met gezamelijke meer dan 20 jaar ervaring in het houden van Koi en het aanleggen van diverse vijvers voor klanten is besloten dat het tijd werd om er een fysieke en online winkel te starten. In de afgelopen jaren hebben wij naast het houden van Koi ons gericht op het aanleggen van vijvers, van kleine siervijvers, vijvers compleet ingericht voor koi tot grote zwemvijvers. Bij ons staat de klant en zijn of haar wensen centraal. Onze vijvers worden aangelegd met het oog op gebruiksvriendelijkheid en duurzaamheid, wij gebruiken daa