Snel en goed, voor een redelijke prijs

Als boven

Komen hun afspraken na

Na bestelling online, is de levertijd binnen 24 uur, keurig nagekomen

Service met een hoofdletter S

Deze Dames en Heren doen niet moeilijk als het over garantie gaat ! Mijn UV Lamp is ,binnen de garantietermijn, stuk gegaan. Deze kanjers sturen eerst "gewoon" een nieuwe op inclusief een retouretiket zodat het terug sturen van de defecte lamp ook nog een niets kost. Kijk dat noem ik nou meedenken met de klant !! CHAPPEAU

Bestelling snel en in nette verpakking verzonden

Bestelling snel en in nette verpakking verzonden

Goeie prijs en snel bezorgd

Heb 2x probites besteld voor een goede prijs en snel geleverd

Netjes verpakt en op tijd geleverd

Product zoals verwacht, netjes verpakt, op tijd geleverd

Zeer goede en snelle levering

Zeer prettig contact. En zeer vriendelijk en een goede en snelle service

Snelle verzending

Snelle verzending en het voordeel is dat de verzendkosten gratis zijn boven €25

Makkelijk te monteren en een helder blauw lampje zodat je ziet dat uv lamp brand.

Zeer goede service

Bestelling geplaatst , meteen in behandeling genomen , alleen gooide PostNL wat roet in het eten waardoor de bestelling later kwam dan verwacht .

Snel en goed zoals het hoort!

Niets te klagen

Zeer goede service

Een UV lamp besteld en bleek helaas defect. Na een telefoontje werd er direct een nieuwe verstuurd.

Alles goed en vlot gegaan!

Goed en vlot gegaan.

Supersnelle levering

Goede prijs, snelle levering. Perfect

Mooie prijs/kwaliteit

Bestelde drukfilter keurig geleverd. Prijs was aantrekkelijk tov de vele concurrenten.

Naar verwachting

Online bestelling gedaan, netjes en goed verpakt ontvangen.

Erg snel geleverd met een goede prijs !!

Ontvangen wat ik had besteld :) Door hele duidelijk website met goede omschrijving.

Ik ben tevreden over de snelle levering van het product, wat bovendien in vergelijking met andere leveranciers het laagst geprijsd was. Voor herhaling vatbaar.

Waar voor je geld!

Precies gekregen wat me beloofd was.

Heb pakje nog niet

Nou pakje zo u eerst gisteren toen vandaag gv tussen 1 en 4 .en heb nog niet ....

Snelle levering en goedkoop

Als goedkoopste uit de bus gekomen met hikari 5 kilo winter voer

pakket nog steeds niet ontvangen ????

nog niets ontvangen ?????? maar ligt aan post nl

veel keuze

Bestellen uit het enorme assortiment was makkelijk, afrekenen kon via iDeal en de levering vond zeer snel plaats. Een vraag over de afgeleverde producten werd zeer snel en afdoende beantwoord!

Ik had een deksel besteld voor mijn nexus 200 filter en die werd de volgende dag al bezorgd. Ben zeer tevreden

Zoals altijd snelle levering

...

Over Koicentrumsteenwijk.nl

Koicentrum Steenwijk is opgericht met het oog op het aanleggen van professionele vijvers en het leveren van hoge kwaliteit Koi en kwalitatief goede vijverproducten, met gezamelijke meer dan 20 jaar ervaring in het houden van Koi en het aanleggen van diverse vijvers voor klanten is besloten dat het tijd werd om er een fysieke en online winkel te starten. In de afgelopen jaren hebben wij naast het houden van Koi ons gericht op het aanleggen van vijvers, van kleine siervijvers, vijvers compleet ingericht voor koi tot grote zwemvijvers. Bij ons staat de klant en zijn of haar wensen centraal. Onze vijvers worden aangelegd met het oog op gebruiksvriendelijkheid en duurzaamheid, wij gebruiken daa