Mooie prijs/kwaliteit

Bestelde drukfilter keurig geleverd. Prijs was aantrekkelijk tov de vele concurrenten.

Naar verwachting

Online bestelling gedaan, netjes en goed verpakt ontvangen.

Erg snel geleverd met een goede prijs !!

Ontvangen wat ik had besteld :) Door hele duidelijk website met goede omschrijving.

Ik ben tevreden over de snelle levering van het product, wat bovendien in vergelijking met andere leveranciers het laagst geprijsd was. Voor herhaling vatbaar.

Waar voor je geld!

Precies gekregen wat me beloofd was.

Heb pakje nog niet

Nou pakje zo u eerst gisteren toen vandaag gv tussen 1 en 4 .en heb nog niet ....

Snelle levering en goedkoop

Als goedkoopste uit de bus gekomen met hikari 5 kilo winter voer

pakket nog steeds niet ontvangen ????

nog niets ontvangen ?????? maar ligt aan post nl

veel keuze

Bestellen uit het enorme assortiment was makkelijk, afrekenen kon via iDeal en de levering vond zeer snel plaats. Een vraag over de afgeleverde producten werd zeer snel en afdoende beantwoord!

Ik had een deksel besteld voor mijn nexus 200 filter en die werd de volgende dag al bezorgd. Ben zeer tevreden

Zoals altijd snelle levering

...

Bestelling netjes en vlot gekregen. Top hoor Voor herhaling geschikt.

Snelle levering en uitstekende prijs.

top !

gisterenmiddag een oplader voor mijn Koi café besteld ; deze morgen iets na tienen reeds bezorgd ( in België ! ). Prijs is onklopbaar : € 30 ( ik rond af ) tegenover € 50 elders ( ik houd rekening met de verzendkosten, en die zijn zero bij Koi Centrum Steenwijk ! Het toestel werkt naar behoren, ik dien alleen de kaken van de klemmen een beetje bij te slijpen. Die glijden namelijk heel makkelijk van de contacten op de batterij van de Koi café. Maar dat is echt detailkritiek, om niet te spreken over mierenneuken. Hier koop ik nog ! Ronald

Duidelijk, snel en tevreden

Bestelling ging duidelijk, snelle bevestiging in de mail. En snel geleverd zoals aangegeven, ik ben zeer tevreden en kom zeker nog terug.

Heel goed, professionele aanpak.

Ik ben bijzonder tevreden! Goede prijs, snelle levering en perfecte verpakking. Een volgende keer zal er een 5 kg verpakking besteld worden, want het voeder is langer vers als door mij gedacht. Ik gebruik het voeder niet voor koi, maar als supplement voor sierduiven, ze krijgen dus iets van hoogwaardig dierlijk eiwit, sporenelementen, vitaminen en gelijktijdig probiotica. Begin 2020 is er mee begonnen en het gaat perfect!

Maandag besteld dinsdag geleverd. Revisie set besteld beluchtingspomp Koipro 50. Prijs kwaliteit goed.

Duidelijke webshop, snelle levering

Vlot geleverd! Goede prijs

Prima service en advies en snelle levering

Voor ons zwembad heb ik een aquaforte 2 kw heater besteld. Dacht dat ik 3kw nodig had maar op advies van jullie de lichtere besteld. Deze werkt uitstekend voor een bad met 2,5 m3 water. Bedankt voor het advies en de snelle levering Emiel dröge

Gastvrij met goed advies en stelt het welzijn van de vissen voorop

Zeer behulpzaam, ik als beginner heb de meest onnozele vragen natuurlijk. Men geeft echter heel gefundeerd advies. En het gevoel is gelijk goed. Geen gladde verkooppraatjes, deskundig advies van gasten die gewoon “ met de poten in de klei staan”. Ondanks dat ik op donderdag aankom en er toevalligerwijze iemand aanwezig is helpt men met vol enthousiasme en kon ik mijn vijver met 3 fantastische bonkers uitbreiden.

Super snelle levering!

Bedankt voor de snelle levering.

Goede en snelle service

Snelle levering en retourneren was ook geen probleem

prima service

goede ervaringen.

Prima zaak

Nette winkel ziet er goed uit en netjes vriendelijke mensen Altijd behulpzaam Verstand van kennis over koikarpers In 1 woord top winkel

Over Koicentrumsteenwijk.nl

Koicentrum Steenwijk is opgericht met het oog op het aanleggen van professionele vijvers en het leveren van hoge kwaliteit Koi en kwalitatief goede vijverproducten, met gezamelijke meer dan 20 jaar ervaring in het houden van Koi en het aanleggen van diverse vijvers voor klanten is besloten dat het tijd werd om er een fysieke en online winkel te starten. In de afgelopen jaren hebben wij naast het houden van Koi ons gericht op het aanleggen van vijvers, van kleine siervijvers, vijvers compleet ingericht voor koi tot grote zwemvijvers. Bij ons staat de klant en zijn of haar wensen centraal. Onze vijvers worden aangelegd met het oog op gebruiksvriendelijkheid en duurzaamheid, wij gebruiken daa