slecht.

na 4 dagen nog steeds geen pakje ontvangen.

Deze website laat je beter links liggen. Wat snel gaat is het aankoopbedrag van je rekening innen. Na 14 dagen is mijn bestelling nog niet geleverd! Mails, chatberichten en telefoontjes worden niet beantwoord. Tevredenheidsscore een DIKKE 0,0.

Zorgelijk

Een week geleden, om precies te zijn op 2 oktober, heb Ik voor bijna €300- Besteld uit de shop maar nog steeds geen bericht ontvangen wanneer de goederen geleverd gaan worden. Ik had op zijn minst een terugkoppeling verwacht. Op de website staat dan weer dat je de goederen moet ophalen terwijl via de webshop gratis verzonden wordt...

Nog niets ontvangen

IK krijg een mail hoe mijn ervaring is maar heb nog niets ontvangen. Als je belt wordt de verbinding meteen verbroken hoop dat er nog iets binnen komt. Vrijdag besteld morgen gaan ze op vakantie volgens de site ????

Beste, Zoals aangegeven op onze website is er een levertijd van 1-4 werkdagen. Jammer dat u na 1 werkdag al een negatieve review schrijft. Zoals in de mail aangegeven zal uw order worden geannuleerd.

Oud voer

Ik ontving voer op de datum. E-mail gestuurd geen reactie van de klanten service.

Snel geleverd, netjes verpakt.

Bestelling niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen

Veels te late levering en gebrek aan service

Vijverslang besteld, vertraging in levering bij Post.nl. Na 3 dagen niets ontvangen, post.nl gebeld. Volgens post.nl moet de verzender contact initiëren om het pakket te traceren, dit wilde koicentrum Steenwijk NIET doen. Ik had vrij genomen om aan de zwemvijver te werken, en zat verlegen om de slang. Bestelling mocht niet geannuleerd worden, was maat werk volgen koicentrum Steenwijk. Ergens ander de slang besteld om door te kunnen werken. De slang kwam 2,5 week te laat aan. Het gebrek aan medewerking, meerdere keren gebeld en gemaild met Koicentrum Steenwijk om post.nl te contacteren, en gebrek aan service, nekt hier een positieve beoordeling.

Fijne Leverancier

Overzichtelijke website, nette prijzen, snelle levering kortom fijne leverancier

geweldig mooi op tijd verzorgd

geweldig

Supper

Supper bedrijf, snelle levering

Zonder meer uiterst tevreden!

Dit is de tweede keer dat ik bij dit bedrijf bestel en de tweede keer dat de service uitstekend is! Ik beveel ten sterkste aan!!

Zeer snelle levering.

Pro bites en filtermedium besteld. Producten super snel geleverd.

Professionele en service gerichte ondersteuning, snelle en goede levering

Voor een vijver met koikarpers, had ik een filter nodig. Geen idee hoeveel liter water er in de vijver zit en welke pomp er het beste bij past. Geduldig, vriendelijk en professioneel werd uitgelegd hoeveel liter de vijver zou bevatten en welke filter er het beste bij past. Duurde een dag of 3 voordat ik het filter in huis had. Dit kon ook niet anders omdat deze filters hard liepen en er geen voorraad was. Nu nog een plekje voor zoeken.

Duidelijke omschrijving producten

Helaas nog steeds niets ontvangen, wel geïnformeerd dat het wat langer duurde

Snel besteld maar helaas pas na 2 dagen binnen

Goed advies over de telefoon

Netjes verzorgd en goed geregeld

Netjes verpakt en snel bezorgd.

Snelle levering, perfect verlopen.

Snelle levering, perfect verlopen.

Al twee maal Saki Hikari R balance gekocht. Snel geleverd en voor een goede prijs!

Besteld , snelle levering , top service

Altijd snel antwoord op je vragen. Vriendelijke mensen en vlotte service!

Prijs kwaliteit lijkt me goed

Ik had een vijverfilter systeem gekocht van Topclear. Helaas kwam ik er pas thuis achter dat er geen toevoer/afvoerslang bij zat. Wel de aansluitingen maar niet de slang zelf. Weet niet of dit zo hoort. Anders zou ik willen adviseren om dit extra te vermelden bij de advertentie. Nu moet ik alsnog op zoek naar de juiste diameter slang. Vr. Gr. Gerko van den Brink

Het product functioneert prima.

Het product is prima, maar ik met mijn reumatische handen heb moeite om de uv lamp eruit te krijgen en ook de deksel te hanteren. Heb er jammer genoeg hulp bij nodig. Heb wel vaker vijvers gehad en de filter had een deksel die er eenvoudig af te halen was en de uv lamp was in de deksel geintergereerd. Misschien had ik een ander model moeten kopen. Aldoende leert men.

Netjes en snel

Geen aan of opmerkingen

Snel goede prijs en goede sevice

Alles watbik had bestrld voldeed aan de verwachting, had een goede prijscen werd snel en zonder prblemen geleverd

Over Koicentrumsteenwijk.nl

Koicentrum Steenwijk is opgericht met het oog op het aanleggen van professionele vijvers en het leveren van hoge kwaliteit Koi en kwalitatief goede vijverproducten, met gezamelijke meer dan 20 jaar ervaring in het houden van Koi en het aanleggen van diverse vijvers voor klanten is besloten dat het tijd werd om er een fysieke en online winkel te starten. In de afgelopen jaren hebben wij naast het houden van Koi ons gericht op het aanleggen van vijvers, van kleine siervijvers, vijvers compleet ingericht voor koi tot grote zwemvijvers. Bij ons staat de klant en zijn of haar wensen centraal. Onze vijvers worden aangelegd met het oog op gebruiksvriendelijkheid en duurzaamheid, wij gebruiken daa