Mooie prijzen, snelle levering

Artikel zoals omschreven en snelle levering.

Snelle levering en goed product

Product werd een dag eerder geleverd dan gepland en is van zeer goede kwaliteit.

Zeer snelle en correcte levering

Product voldoet aan de verwachting en werd reeds de volgende dag geleverd.

wij zijn DIK te vrede over de levering toppie en de lamp doet het super

jullie zijn een super zaak en wij zijn dik te vrede toppie

een perfect bedrijf, geef goed advies nette goederen

hetgeen ik besteld had kwam keurig op tijd binnen, en het zag er netjes uit. met vriendelijke groet herman Pruis

tevreden

super tevreden goede service

gewoon goed

prima kwaliteit voor weinig geld netjes op tijd geleverd

Goede prijs en snelle verzending

Snel bezorgd

Top !

Beste, Zou je misschien contact met ons op kunnen nemen. Volgens onze gegevens en de track en trace is het pakket op 18 Mei om 09:19 bezorgd bij het opgegeven adres. Graag ontvangen wij een e-mail op info@koicentrumsteenwijk.nl

Super snelle levering

Ruime keuze op de webshop en snelle levering prima

Snel en goed, voor een redelijke prijs

Als boven

Komen hun afspraken na

Na bestelling online, is de levertijd binnen 24 uur, keurig nagekomen

Service met een hoofdletter S

Deze Dames en Heren doen niet moeilijk als het over garantie gaat ! Mijn UV Lamp is ,binnen de garantietermijn, stuk gegaan. Deze kanjers sturen eerst "gewoon" een nieuwe op inclusief een retouretiket zodat het terug sturen van de defecte lamp ook nog een niets kost. Kijk dat noem ik nou meedenken met de klant !! CHAPPEAU

Bestelling snel en in nette verpakking verzonden

Bestelling snel en in nette verpakking verzonden

Goeie prijs en snel bezorgd

Heb 2x probites besteld voor een goede prijs en snel geleverd

Netjes verpakt en op tijd geleverd

Product zoals verwacht, netjes verpakt, op tijd geleverd

Zeer goede en snelle levering

Zeer prettig contact. En zeer vriendelijk en een goede en snelle service

Snelle verzending

Snelle verzending en het voordeel is dat de verzendkosten gratis zijn boven €25

Makkelijk te monteren en een helder blauw lampje zodat je ziet dat uv lamp brand.

Zeer goede service

Bestelling geplaatst , meteen in behandeling genomen , alleen gooide PostNL wat roet in het eten waardoor de bestelling later kwam dan verwacht .

Snel en goed zoals het hoort!

Niets te klagen

Zeer goede service

Een UV lamp besteld en bleek helaas defect. Na een telefoontje werd er direct een nieuwe verstuurd.

Alles goed en vlot gegaan!

Goed en vlot gegaan.

Supersnelle levering

Goede prijs, snelle levering. Perfect

Mooie prijs/kwaliteit

Bestelde drukfilter keurig geleverd. Prijs was aantrekkelijk tov de vele concurrenten.

Over Koicentrumsteenwijk.nl

Koicentrum Steenwijk is opgericht met het oog op het aanleggen van professionele vijvers en het leveren van hoge kwaliteit Koi en kwalitatief goede vijverproducten, met gezamelijke meer dan 20 jaar ervaring in het houden van Koi en het aanleggen van diverse vijvers voor klanten is besloten dat het tijd werd om er een fysieke en online winkel te starten. In de afgelopen jaren hebben wij naast het houden van Koi ons gericht op het aanleggen van vijvers, van kleine siervijvers, vijvers compleet ingericht voor koi tot grote zwemvijvers. Bij ons staat de klant en zijn of haar wensen centraal. Onze vijvers worden aangelegd met het oog op gebruiksvriendelijkheid en duurzaamheid, wij gebruiken daa