Snelle en goeie service

Nog niet om over naar huis te schrijven.............

Ten eerste: Als ik de de vijverfilter aansluit vliegt de stroom eruit. Dus weer uitgeschakeld en ben op zoek naar een elektricien om te laten uit zoeken waar het euvel licht. Ten tweede: Mij was beloofd dat ik zaterdag alles zou ontvangen, Neen dus. Keek in de track.....en nu blijkt het pas dinsdag te komen. Kom net thuis, maar er was niets bezorgd. Weer in de track gekeken....wordt nu op donderdag bezorgd. En ik had nog gezegd dat k geen visvoer meer had. Dus geen fijne binnenkomer.

Beste Tonnie, Vervelend om te horen dat er kortsluiting ontstaat zodra deze wordt aangesloten. Indien dit te maken heeft met een productiefout wordt deze uiteraard vervangen. In het systeem kan ik zien dat het tweede pakket inderdaad nog niet is bezorgd. Onze excuses voor het ongemak. Mochten er nog vragen zijn omtrent het eventuele omruilen van uw product verzoeken wij u om contact op te nemen via [email protected] Met vriendelijke groet, Eric Koicentrum Steenwijk

Goede snelle levering

Op

Snelle levering, concurrerende prijs

Snelle levering cfm. beschrijving op website. Voordelig.

Snelle service en super goed verpakt. Zijn tevreden!

Lekker op tijd goed verpakt al met al vervangend product goed opgelost. Al met al top

Prima en vlot geleverd

Prima en vlot geleverd

Mooie prijzen, snelle levering

Artikel zoals omschreven en snelle levering.

Snelle levering en goed product

Product werd een dag eerder geleverd dan gepland en is van zeer goede kwaliteit.

Zeer snelle en correcte levering

Product voldoet aan de verwachting en werd reeds de volgende dag geleverd.

wij zijn DIK te vrede over de levering toppie en de lamp doet het super

jullie zijn een super zaak en wij zijn dik te vrede toppie

een perfect bedrijf, geef goed advies nette goederen

hetgeen ik besteld had kwam keurig op tijd binnen, en het zag er netjes uit. met vriendelijke groet herman Pruis

tevreden

super tevreden goede service

gewoon goed

prima kwaliteit voor weinig geld netjes op tijd geleverd

Goede prijs en snelle verzending

Snel bezorgd

Top !

Beste, Zou je misschien contact met ons op kunnen nemen. Volgens onze gegevens en de track en trace is het pakket op 18 Mei om 09:19 bezorgd bij het opgegeven adres. Graag ontvangen wij een e-mail op [email protected]

Super snelle levering

Ruime keuze op de webshop en snelle levering prima

Snel en goed, voor een redelijke prijs

Als boven

Komen hun afspraken na

Na bestelling online, is de levertijd binnen 24 uur, keurig nagekomen

Service met een hoofdletter S

Deze Dames en Heren doen niet moeilijk als het over garantie gaat ! Mijn UV Lamp is ,binnen de garantietermijn, stuk gegaan. Deze kanjers sturen eerst "gewoon" een nieuwe op inclusief een retouretiket zodat het terug sturen van de defecte lamp ook nog een niets kost. Kijk dat noem ik nou meedenken met de klant !! CHAPPEAU

Bestelling snel en in nette verpakking verzonden

Bestelling snel en in nette verpakking verzonden

Goeie prijs en snel bezorgd

Heb 2x probites besteld voor een goede prijs en snel geleverd

Netjes verpakt en op tijd geleverd

Product zoals verwacht, netjes verpakt, op tijd geleverd

Zeer goede en snelle levering

Zeer prettig contact. En zeer vriendelijk en een goede en snelle service

Over Koicentrumsteenwijk.nl

Koicentrum Steenwijk is opgericht met het oog op het aanleggen van professionele vijvers en het leveren van hoge kwaliteit Koi en kwalitatief goede vijverproducten, met gezamelijke meer dan 20 jaar ervaring in het houden van Koi en het aanleggen van diverse vijvers voor klanten is besloten dat het tijd werd om er een fysieke en online winkel te starten. In de afgelopen jaren hebben wij naast het houden van Koi ons gericht op het aanleggen van vijvers, van kleine siervijvers, vijvers compleet ingericht voor koi tot grote zwemvijvers. Bij ons staat de klant en zijn of haar wensen centraal. Onze vijvers worden aangelegd met het oog op gebruiksvriendelijkheid en duurzaamheid, wij gebruiken daa