snel, kundig, no nocense

contact gelegd, casus voorgelegd, advies gekregen, overlegd, besloten wat te doen, akkoord gegeven, uitgevoerd !

Super snel geregeld!

Binnen een dag een offerte gekregen, getekend en aangemeld bij een nieuwe leverancier, top!

Supersnelle respons en alles direct geregeld!

Ons gas contract liep af op 1 januari en door interne miscommunicatie was dit niet goed opgepakt. Onze huidige leverancier wilde niet verlengen en als we voor 1 januari 06.00 geen nieuw contract hadden zouden we worden afgesloten, met extra kosten en gedoe tot gevolg. Online Zakelijke Energietarieven gevonden, aanvraag ingevuld en we werden direct gebeld en een aanbieding gekregen. De volgende dag alles bevestigd en het was geregeld. Dit speelde op 28 en 29 december! Zeer tevreden over deze snelle reactie en afhandeling.

Binnen een dag had ik een nieuw contract!

Goed!

Heel fijn geholpen door Albert! Bij hem zit je goed :)

Kundig , Prettig en snel mailcontact ( zelfs tijdens vakantie) en snel handelen.

Snel, vakkundig en behulpzaam.

Hele prettige samenwerking en duidelijke communicatie.

Ik heb nu een halfjaar ervaring met Zakelijke Energietarieven. Ik ken hen als een deskundige partij die transparant is en duidelijk communiceert. De lijnen zijn zeer kort, op vragen wordt snel antwoord gegeven.

snelle service en behulpzaam

zakelijke energie reageert snel en is zeer behulpzaam. alles was snel geregeld en wij zijn er erg blij mee

slagvaardig door Albert Munneke geadviseerd en afgesloten

niet alleen slagvaardig maar ook precies in gesprek, heeft bij mij een uitstekende indruk achtergelaten

goed geholpen.

we zijn eerlijk en goed geholpen door Albert,

Super geholpen

Bij het kiezen van onze energiecontract hebben we goede hulp gehad met duidelijke uitleg wat en waarom dit het beste bij ons past op dit moment. En alles goed en netjes geregeld bij overstappen.

Goed geregeld!

Snel, deskundig en prettig geholpen met overstappen naar andere leverancier.

super

IK heb telefonische contact gehad en de zelfde dag had ik keurig een offerte via de mail en al mijn vragen werden goede en duidelijk beantwoord.

Snelle en goede service

Bij het oversluiten van mijn contract heb ik Zakelijke Energietarieven ingeschakeld. Het advies is naar mijn idee eerlijk en er zijn geen hoge kosten aan verbonden. Wat ik vooral belangrijk vind is dat ze makkelijk te bereiken zijn en persoonlijk contact. Direct een 06 nummer en geen lange wachtrijen of keuze menu's.

Snelle, transparante dienstverlening!

Na een korte zoektocht naar een betrouwbare leverancier voor zakelijke energie, ben ik op de website van zakelijke energietarieven terecht gekomen. De aanvraag voor een offerte verliep vlot en transparant. Albert heeft gezien de spoed vanuit mijn kant, snel gehandeld. Vooralsnog ben ik tevreden.

Super service, snel en prettig contact

Op een makkelijke manier de scherpste tarieven. Prima service!

Dank!

Goed advies.

Onze huidige leverancier brak contract open, nu gelukkig een nieuwe

We hadden een contract met goede prijzen die nog jaren liep bij onze leverancier. Ontvingen een brief dat dit werd ontbonden, op het slechtste moment ooit! Via internet uitgekomen bij Albert. Weet waar die het over heeft en heeft ons prettig geholpen.

Goed geholpen

Fijn geholpen na het faillietsement van onze oude leverancier.

Mooi product voor ons bedrijf

Dankjewel Albert!!!!!!

Snel en goed geholpen

Bedankt!

Fijne service!!

Heel goed geholpen.

Top advies!!!

Wat een verademing. Albert vergelijkt de zakelijke leveranciers en kwam met een duidelijk advies welke product het best bij ons past. Aanrader!!

Ik wilde overstappen van leverancier en ik ben vakkundig en snel geholpen.