Ik wilde overstappen van leverancier en ik ben vakkundig en snel geholpen.

Eindelijk persoonlijk contact ipv een log bedrijf

Bedankt Albert voor je hulp! Goede uitleg van de markt, voor en nadelen per product en leverancier. Fijn!

Goed bijgestaan

Vakkundig geholpen bij het overstappen.

Bedankt!

Fijne service, hoe zelf niets meer te doen, aanrader!

Prima deal

Bedankt!

Goed apx contract gekregen

Op zoek naar een dagmarktprijs. Albert heeft mij aan een scherp APXcontract geholpen. Topper!!

Scherpste offerte!

Mijn contract liep af. Huidige leverancier had een slechte aanbieding dus ben ik online gaan shoppen. Via jullie de goedkoopste energie offerte voor mijn fabriek gehad. Thanks!

Goed en snel geholpen!

Vroeger moest ik zelf met energieleveranciers contact opnemen, niet te doen! Voortaan alles via deze site, thanks!

Bedankt voor de scherpe deal!

Normaal vroeg ik zelf voor mijn bedrijf bij leveranciers offertes op. Duurt wat mij betreft lang en krijg vaak geen goede prijs. Via zakelijke energie tarieven nu binnen 30 sec geregeld. Top!!!

Via jullie de scherpste offerte gekregen. Dankjewel!

Fijne service!

Scherpe prijzen

Scherpe prijzen, top! Alles is voor me geregeld. Bedankt!

Erg tevreden

Goed geholpen!

Super geholpen met een zakelijk contract!

Betrouwbaar bedrijf. Goede service

Altijd helder en prettig in de communicatie. Albert heeft verstand van zaken, dat maakt het voor mij een betrouwbare partij. Snelle service.

Perfect advies

We waren op zoek naar een goed prijs voor onze groot zakelijke energie aansluiting. Albert adviseerde ons uiteindelijk een APX product aangezien ons profiel daar mooi bij past. Goed meegedacht!

Zeer tevreden!

Zeer goede contacten en goede service!

Betrouwbare partner

Zeer prettige partner om mee te werken. In de soms wat schimmige energiemarkt is Zakelijke Energietarieven een heldere en transparante uitzondering. Ik kan deze partij van harte aanbevelen.

Afwisselend, maar prima

De markt beweegt en dat merk je aan de zakelijke energietarieven. De schommeling hiervan is redelijk goed bij te houden.

Goed bruikbaar advies

Geeft goed en bruikbaar advies en is eerlijk in hoe de markt werkt

Goed gevoel

Het advies was op maat en ik had het gevoel dat ik de adviseur kon vertrouwen.

Top bedrijf. Juist advies tegen laagste prijs op het juiste moment.

Er zijn veel factoren die van invloed zijn op de energieprijs. Het kiezen van het juiste moment is heel belangrijk. Dan krijg je een eerlijk vergelijk van een aantal aanbieders waarbij de laagste prijs veelal wordt afgesloten. Als je nog beter even kan wachten tot een later moment adviseren ze dit ook. Ze willen niet koste wat kost je vastleggen. Je wordt correct behandeld en ze bellen je op het juiste moment.

Fijne one-pager, snel mijn aanvraag verwerkt

Geen verassingen, duidelijke communicatie - ook de aanvraagpagina: één pagina waar alle benodigde informatie uitgevraagd wordt. Snelle opvolging van mijn aanvraag door Albert.

Uitstekende dienstverlening!

Zonder meer prima geholpen, uitstekende service!

Snel duidelijk en eerlijk

Snelle service, duidelijk in uitleg. Meer advies dan verkoop, komen eerlijk en betrouwbaar over. Dit soort service kom je tegenwoordig niet vaak meer tegen.