Prima service!

Top service. Een bestelde rookmelder van mijn alarmsysteem was niet voorradig. Ik ontvang zonder meerprijs een upgrade naar een rookmelder inclusief koolmonoxide melder! Dat maak je niet vaak meer mee. Een volgende bestelling, plaats ik weer hier.

Kostenloze upgrade

Goede communicatie Bij geen voorraad kostenloze upgrade ( bij mij dan ) Items werken prefect. Heel erg bedankt !

Zeer goede service !!

Pas Ajax Fire Protect en Fire Protect Plus besteld, omdat de Fire Protect slecht leverbaar was, heb ik 3 maal de Fire Protect Plus ontvangen zonder meerprijs!!

Na een verlate levering heel goed op de hoogte gehouden en reageert direct terug bij telefonisch contact. Alles ook geleverd volgens bestelling. Complimenten mbt de service!

Onlangs een Ajax leak detector zwart besteld. Op de pakbon staat dat de order door 2 medewerkers is gecontroleerd. Vreemd dat ik dan een witte ontvang ipv een zwarte. Daarnaast is het jammer dat de bijgesloten handleiding in diverse talen staat behalve in het Nederlands. Het vinden van een Nederlandstalige beschrijving van het apparaat is niet echt simpel. De prijs en de snelheid van levering van het product is wel erg netjes.

Snelle service en mooie producten

Ik werd snel en vriendelijk geholpen door de klantenservice bij het maken van de juiste keuze voor een alarmsysteem. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Ik ben zeer tevreden

Ze proberen echt tijd te maken voor je helpen je aan alle kanten

Goede kwaliteit en geweldige service!

Een tijd geleden hebben we intercom laten instaleren. Wij zijn niet zo handig met computers, dat bedrijf heeft ons heel goed geholpen met alles. Wij zijn zeer te spreken over kwaliteit van service!

Professionele personeel, service is uitstekend.

Zeer professioneel, meedenkend en probleemoplossend bedrijf

Uwwoningveiling.nl heeft ons geholpen met een nieuw deurbeveiligingssysteem. Het hele traject van aanvraag, keuzes maken tot aan de installatie hebben ze zeer professioneel begeleid.

Aan alle verwachting voldaan. In 1 woord Super

Deskundig en goeie prijs kwaliteit verhouding.

Super bedrijf alles netjes aan gesloten

Goede service Komen op zeker hun afspraken na Ben dan ook zeer te vreden

Mooie producten, snel geleverd!

Enige tijd geleden een erg mooie camera van het merk Uniview besteld. Ben super tevreden met de camera, heb toen ik een vraag stelde snel antwoord gehad. Kortom ik beveel Uwwoningveilig.nl van harte aan!

Vriendelijk en snel geholpen

Goeie website, duidelijk en snelle levering. Goede telefonische bereikbare klantenservice.

Top bedrijf

Hele goede communicatie, komen hub afspraken na. Goede prijs kwaliteitsverhouding

Professionele en snelle service!

Snelle reactie en goede adviezen in wat ik nodig had. Top apparatuur!

Uitstekend service

Ook als er problemen zijn word dit snel en professioneel opgelost. Nette monteurs.

Eigenlijk een 10

Recent dit product aangeschaft. https://uwwoningveilig.nl/comelit-quadra-en-mini-kit-wifi-8561v/ Super gaaf product. Snelle levering, tegen een mooie prijs.

Beste service die ik ooit heb gehad.

Service van van deze firma is zeer super. Alles netjes gemonteerd en geïnstalleerd. Ze nemen alle tijd voor je, als het nodig is komen ze zsm langs om je te helpen met de camera. Ik vind service erg super....de toekomstige bestellingen, als het nodig is zal ik bij uwwoningveilig.nl plaatsen. Beste service die ik ooit heb gehad. Een top service, kwaliteit en firma....

Netjes, betrouwbaar en professionele mensen.

Van het weekend gebruikt gemaakt van de 'black friday' actie. Een super gave AJAX Hubkit Luxe aangeschaft. Ik ben niet echt handig met het installeren van dit soort producten. Dus mochten zij het doen. Ze hebben het heel vakkundig en netjes gedaan. Goede ervaring met dit bedrijf.

Zeer vakkundig!

Wij hebben bij ons thuis door Uwwoningveilig.nl vier camera’s laten installeren. De installatie ging zeer voorspoedig en de camera’s zijn van goede kwaliteit. Wilt u ook camera’s? Dan kunnen wij Uwwoningveilig.nl van harte aanbevelen!

Nette prijzen en keurige installatie

Via uwwoningveilig.nl een deurbel en camerasysteem gekocht en laten installeren. Erg vriendelijke installateur en binnen een dag klaar. Afspraken keurig nagekomen en zeer netjes gemonteerd.

Snelle levering en top kwaliteit

De UNV video deurbel is een stuk extra veiligheid. Deze dus binnen gekregen binnen 48 uur. Goed verpakt zodat de doos tegen een stootje kan. Goed en vertrouwd bedrijf. Ik raad deze aan.

De service gaat zo ver dat men de buitenlamp die ik gewonnen heb zelfs in Zoetermeer wilde komen ophangen. Door het coronavirus liep het anders., maar is in goed overleg besloten om hem op te sturen. Ik werd deze periode goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. De lamp in goede staat ontvangen. (was heel goed verpakt) Kortom uitstekende service

Snelle en goede levering

Product werd snel geleverd, zou hier zeker nog een keer bestellen

Over Uwwoningveilig.nl

Uwwoningveilig.nl is de specialist op het gebied van installatie en configuratie van alarm-, brand- en camerabeveiligingssystemen. Ook heeft Uwwoningveilig.nl ruim 15 jaar kennis en ervaring in de IT sector, hierdoor kunnen wij de meest uiteenlopende problemen voor u oplossen. Of het nu gaat om een woning, onderneming, landgoed of een bedrijventerrein; de installatie van uw alarm-, brand- of camerasysteem zal bij ons als installatiepartner in goede handen zijn. Al onze installaties worden gedaan door onze eigen monteurs. Hierdoor, in combinatie met gebruik van uitsluitend A merk materialen, garanderen wij u de beste kwaliteit en kunnen wij u ook optimale ondersteuning bieden.