Na een lange levertijd goed geleverd.

Artikel dat ik bestelde was gewoon op voorraad op website stond binnen 1 a 2 dagen verzonden. Dat was helaas meer dan een week. Tevens niet bereikbaar per mail en telefoon. Ik wilde graag een status update. Uit eindelijk mijn bestelling netjes ontvangen. Jammer van het gebrek aan communicatie. Verder prima.

Mijn magneetcontacten van het beveiligingsysteem AJAX bleken niet goed te werken en voor ik ze had geretourneerd had ik al nwe. exemplaren binnen. Geweldig!

snel en correct

snelle reaktie op vragen correcte afhandeling en uiteindelijk een supersnelle levering

Prima prijs en eerlijk advies

Ruim assortiment tegen schappelijke prijzen. Goed advies gekregen.

Deurcontacten besteld voor mijn Ajax alarm. Goed verpakt ontvangen. Levertijd is wat aan de lange kant (2 werkdagen) maar dit staat duidelijk aangegeven op de website. Voor de rest gewoon fijn afgewikkeld.

Goede prijzen en snelle bezorging

Competitive prijzen en overzichtelijke website. Levering zijn snel en netjes.

Ik ben uiterst tevreden

De website is duidelijk voldoende keuze voor beveiliging. Aanbieding was goed Ajax Alarmsysteem met opties. Uwwoningveilig.nl

Mwhaaaa

Verkeerde kleur hun 2 geleverd voeding bij besteld van 220 naar 12 volt past niet dus ja wat moet ik er verder nog over kwijt ?

Vaak erg voordelige AJAX Systems producten.

Correct afgehandeld

Ondanks dat een paar onderdelen niet op vooraad waren toch het geheelnop de rit gekregen Netjes Jean Paul

Fantastisch behulpzaam bedrijf, en alles voor een leuke prijs.

Ik heb hier een alarmsysteem gekocht, bij de keuze van het alarm werd ik al heel goed geholpen. Ik heb het systeem afgehaald, ook bij het afhalen werd het nog eens goed uitgelegd hoe ik het moest installeren, mocht ik toch nog vragen hebben mocht ik altijd bellen. Dit bedrijf is echt een aanrader om een inbraak installatie te kopen. In 1 woord fantastisch.

Besteld en de volgende dag al in huis. Zelfs toen ik mij realiseerde dat ik i.p.v. 1 sensor er 2 moest bestellen dachten ze mee en heb ik maar 1x verzendkosten hoeven te betalen. Top!

super

eerste keer besteld alles goed gegaan

Snelle nette levering

Snelle en nette levering. Producten goed omschreven en geleverd zoals je mag verwachten. Dit is voor mij de 2e bestelling bij Uwwoningveilig.nl en zeker niet de laatste.

Keurig geleverd wat besteld is

Product uitstekend, verpakking opmerkelijk. Een enkele knopcilinder zit in een doos van 20x20x20 met veel opvulkarton en kunststof. Dat kan beter.

Van bestellen tot bezorgen helemaal top!

Van bestellen tot bezorgen helemaal top!

Prima product

Top en klant vriendelijk

Makkelijk mee te onderhandelen en service gericht

Perfect Order

Product Arrived Perfectly and Quickly. The price was better than anyone else, so I bought from you.

perfecte service snelle levering goede prijs

goede overzichtelijke site verkoper neemt zelf initiatief bij onduidelijkheden en zoekt contact met klant, erg fijn

bestelling correct uitgevoerd

artikelen dag na bestelling in huis

Bestelling is prima gegaan

Ik heb een Ajax deur beveiliging gekocht. Was bij uwwoningveilig de beste prijs. Het artikel werd na een week geleverd.

Vlotte levering, nette prijs

Op zoek naar een onderdeel voor mijn alarmsysteem vond ik hier het gewenste artikel tegen een nette prijs. Dit werd vlot verzonden en kwam goed verpakt aan.

Alles prima in orde!

Mijn bestelling was iets vertraagd door de feestdagen, maar werd uiterst correct op de nieuw gemelde tijd bezorgd, persoonlijk aan huis!

Alles snel en correct geleverd.

Na digitale bestelling telefonisch nog wijzigingen doorgegeven.

Edvard Munchweg 29

1328MA Almere

06 52833607

Over Uwwoningveilig.nl

Uwwoningveilig.nl is de specialist op het gebied van installatie en configuratie van alarm-, brand- en camerabeveiligingssystemen. Ook heeft Uwwoningveilig.nl ruim 15 jaar kennis en ervaring in de IT sector, hierdoor kunnen wij de meest uiteenlopende problemen voor u oplossen. Of het nu gaat om een woning, onderneming, landgoed of een bedrijventerrein; de installatie van uw alarm-, brand- of camerasysteem zal bij ons als installatiepartner in goede handen zijn. Al onze installaties worden gedaan door onze eigen monteurs. Hierdoor, in combinatie met gebruik van uitsluitend A merk materialen, garanderen wij u de beste kwaliteit en kunnen wij u ook optimale ondersteuning bieden.