Keurig geleverd wat besteld is

Product uitstekend, verpakking opmerkelijk. Een enkele knopcilinder zit in een doos van 20x20x20 met veel opvulkarton en kunststof. Dat kan beter.

Van bestellen tot bezorgen helemaal top!

Van bestellen tot bezorgen helemaal top!

Prima product

Top en klant vriendelijk

Makkelijk mee te onderhandelen en service gericht

Perfect Order

Product Arrived Perfectly and Quickly. The price was better than anyone else, so I bought from you.

perfecte service snelle levering goede prijs

goede overzichtelijke site verkoper neemt zelf initiatief bij onduidelijkheden en zoekt contact met klant, erg fijn

bestelling correct uitgevoerd

artikelen dag na bestelling in huis

Bestelling is prima gegaan

Ik heb een Ajax deur beveiliging gekocht. Was bij uwwoningveilig de beste prijs. Het artikel werd na een week geleverd.

Vlotte levering, nette prijs

Op zoek naar een onderdeel voor mijn alarmsysteem vond ik hier het gewenste artikel tegen een nette prijs. Dit werd vlot verzonden en kwam goed verpakt aan.

Alles prima in orde!

Mijn bestelling was iets vertraagd door de feestdagen, maar werd uiterst correct op de nieuw gemelde tijd bezorgd, persoonlijk aan huis!

Alles snel en correct geleverd.

Na digitale bestelling telefonisch nog wijzigingen doorgegeven.

Aanrader

Na een zoektocht op het internet kwam ik terecht bij deze webshop. Ik heb bewust gekozen voor afhaal omdat ik in de eerste instantie mijn vraagtekens had bij deze zaak. De goederen die ik nodig had waren namelijk bestwel goedkoop, vergeleken met de rest. Ik heb de bestelling in het weekend geplaatst en kon maandag al terecht om mijn bestelling op te halen. Winkel ziet er heel professioneel. De werknemers zijn supervriendelijk en heel erg behulpzaam. Dit wordt mijn vaste plek. Een aanrader voor een ieder. De doorprotecten werken perfect. Mijn dank is groot.

Prima, snel geleverd

Prima prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering. Duidelijke mailing. Top!

super er wordt mee gedacht

enorm goed advies. ik ben een bedrijf die mij oriënteert op sloten die makkelijk toegankelijk zijn voor gasten die tijdelijk huren, en waar ook een registratie van wordt bijgehouden. zij gaven ons hierin een goed advies.

Producten voor juiste prijs met top klantenservice

Elke keer als er een vraag was om iets niet duidelijk werd ik binnen 5 minuten geholpen via mail op telefonisch. Bedrijf denkt mee en bied producten voor juiste prijzen aan

Goed en snel

Goed en snel en goede prijs

Snelle verzending zelfs net voor de feestdagen

Goedkoop snelle verzending. Telefonisch advies gekregen gewoon Top

Snelle levering, beste (laagste) prijs

Ajax producten besteld. Snel geleverd, goed verpakt en de beste prijs

Gewoon prima

Alarms sensoren bijbesteld, goede prijs in uitverkoop. Snel geleverd. Gewoon prima.

Langzame levering.

Product na 5 dagen niet geleverd. Op site staat 1-2 werkdagen. Bol.com leverde wel, heb op valreep daar wel product kunnen ontvangen.

Groot met betaalbare prijzen

Erg tevreden met de snelle levering en scherpe prijzen.

uitstekende service

Zoals verwacht uitstekende service

Super bedrijf wat echt service levert een aanrader

goedkoop en erg goed op tijd leveren netjes aan geven wanneer en hou het product word geleverd een woord super.

Uitmuntend

Snelle levering, goed verpakt en een goede prijs.

Prima geholpen. Product zoals omschreven.

Over Uwwoningveilig.nl

Uwwoningveilig.nl is de specialist op het gebied van installatie en configuratie van alarm-, brand- en camerabeveiligingssystemen. Ook heeft Uwwoningveilig.nl ruim 15 jaar kennis en ervaring in de IT sector, hierdoor kunnen wij de meest uiteenlopende problemen voor u oplossen. Of het nu gaat om een woning, onderneming, landgoed of een bedrijventerrein; de installatie van uw alarm-, brand- of camerasysteem zal bij ons als installatiepartner in goede handen zijn. Al onze installaties worden gedaan door onze eigen monteurs. Hierdoor, in combinatie met gebruik van uitsluitend A merk materialen, garanderen wij u de beste kwaliteit en kunnen wij u ook optimale ondersteuning bieden.