Goede en snelle service

Snel gebracht goede after service

top

prima levertijd en ook werking top

Vriendelijk en topservice!

Ik bestelde rond 19:00 uur en een paar minuten na mijn bestelling werd ik al gebeld door een vriendelijke man dat ik het nog kon komen afhalen. Ze waren toch nog op de zaak. Helaas was dat voor mij niet mogelijk en toen heeft zijn collega op weg naar huis de spullen nog even langs gebracht dezelfde avond. Wat een topservice!

zeer nette prijzen en een fantastische service .

diverse producten besteld waarvoor een nette prijs wordt berekend en bij vragen direct telefonische ondersteuning. in 1 woord top .

Slechte levertijd

Op site staat dat levering binnen 2 dagen plaats vind. Totaal 2 week geduurd voor ik het pakketje heb ontvangen. Advies:vermelden op site of produkt voorradig is of niet en wat dan de levertijd zal zijn.

De bezorging is een dingetje, de service van Uwwoningveilig is top

Uwwoningveilig doet wat ze belooft en heeft een goeie backoffice. Ik had een vraag alvorens te bestellen, kreeg geen contact maar werd binnen 10 minuten gebeld. Zoiets verdient navolging van 90? % van de online leveranciers. Lastig is alleen dat DHL de zending verwerkt. DHL is niet een club om over naar huis te schrijven. De informatievoorziening is zeer onduidelijk en de levering duurt, wat mij betreft, doorgaans 2 tot 3 dagen te lang. Dit is niet de schuld van Uwwoningveilig maar ik wil ze wel adviseren een betere transporteur te zoeken.

Goede prijs en snelle levering

Eerste keer hier besteld en zeer tevreden! Volgende keer weer.

Zeer lage prijzen en heel snel geleverd

De prijzen waren zo laag dat ik twijfelde of de spullen wel geleverd zouden worden. De bestelling heb ik vandaag ontvangen, zeer netjes verpakt. Ik ga hier vaker bestellen.

Topservice

Eerlijk advies tegen een nog eerlijkere prijs. Men verkoopt enkel wat he nodig hebt en geen extra onzin om meer omzet te genereren.

Goede service en prima prijzen

Afgelopen week een alarm installatie besteld via uwwoningveilig.nl. Aanbod was compleet, spullen waren snel leverbaar en prijs was scherp. Levering liep voorspoedig en vragen werden goed en snel beantwoord. Aanrader!

Snel, goed en service

2 Ajax alarmsystemen besteld 1 voor de woning en 1 voor de zaak, snelle levering en goede service geboden. Een echte aanrader.

Top producten tegen een scherpe prijs

Top producten tegen een scherpe prijs. Snel en duidelijk geleverd.

Zakje was ingescheurd, want het december stelen is kennelijk weer begonnen, en een batterij vermoedelijk gejat. Dit is mooi opgelost door een nieuwe batterij op te sturen. Top

Alles keurig geleverd en voor een prima prijs

Communicatie verliep prima. Ook het omruilen van een verkeerd onderdeel verliep vlekkeloos en snel.

Snelle en correcte levering

Overzichtelijke webpagina Na aankoop binnen een paar dagen geleverd en netjes ingepakt

Duidelijke webshop snelle verzending

Top service en goede prijzen!

Aardige mensen, goede en snelle service en communicatie. Ook zijn de prijzen scherp. Meer heb je niet nodig!

Snel accuraat

Mijn Ajax beveligingsmateriaal veel goedkoper geleverd dan andere leveranciers. Snelle en acurate levering .via de webwinkel. Materiaal heel goed verpakt en geleverd met goede bevestigingsmsterialen. Kortom een aanrader.

Uitstekende communicatie, hoogwaardige producten

Wij bestelden een Ajax alarmsysteem met randapparatuur bij Uwwoningveilig. De levering duurde iets langer dan verwacht, maar de communicatie daarover verliep uitstekend. Snelle response en gemaakte afspraken worden nagekomen. Het Ajax alarmsysteem komt bij mij als zeer solide en betrouwbaar over. De producten hebben een professionele, kwalitatief hoogwaardige uitstraling. Na installatie (12 volt systeem) en configuratie werkt het systeem al enkele dagen zonder problemen en naar verwachting.

Goed, snelle reactie en goede prijs Bedankt

Snelle en coorecte levering

Keurig geleverd

Koolmonoxide/co2 melder voor op de ketel aangeschaft

Zo te zien werkt deze oky, verder zeer snel geleverd.

Goede prijzen en goede service.

Diverse bestellingen gedaan en altijd netjes behandeld.

Snelle en prima verzorgde levering

Besteld en de volgende dag al in huis. Netjes verzorgd en prima Ajax alarm systeem. Zeer makkelijk te installeren en configureren en veel uitbreiding mogelijkheden.

Over Uwwoningveilig.nl

Uwwoningveilig.nl is de specialist op het gebied van installatie en configuratie van alarm-, brand- en camerabeveiligingssystemen. Ook heeft Uwwoningveilig.nl ruim 15 jaar kennis en ervaring in de IT sector, hierdoor kunnen wij de meest uiteenlopende problemen voor u oplossen. Of het nu gaat om een woning, onderneming, landgoed of een bedrijventerrein; de installatie van uw alarm-, brand- of camerasysteem zal bij ons als installatiepartner in goede handen zijn. Al onze installaties worden gedaan door onze eigen monteurs. Hierdoor, in combinatie met gebruik van uitsluitend A merk materialen, garanderen wij u de beste kwaliteit en kunnen wij u ook optimale ondersteuning bieden.