Goede prijs, supersnelle service

Hoewel er wat kleine puntjes mis waren bij levering werd dit dezelfde dag nog opgelost. Superservice!

Super blij mee

Wij hebben ouse deuren, met geen standaard slot erin ..maar hier bij woning veilig hebben ze ook deze afmetingen sloten.

Het duurt even maar het is goed

2x bestelt. De eerste keer duurde het heel erg lang en ik werd niet wijzer vd site. Meerdere mailen een mail gestuurd waar mijn producten bleven geen reactie. Uiteindelijk mdwer gesproken was erg vriendelijk maar niet erg overtuigend klonk zelfs onzeker. Uiteindelijk klopt het wel wat hij aan informatie gaf en kwam het goed. Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs.

Snelle verzending, goede prijzen.

Snelle verzending, goede prijzen.

Snelle verzending en goede prijs. Wordt prima op hoogte gehouden vd status van bestelling.

Prijs kwaliteit is uitstekend!!

Voor herhaling vatbaar.

Verkeerde spullen leveren en daarna niet meer reageren

De levering laat behoorlijk op zich wachten. Ongevraagd krijg ik dan een ander (nieuwer) model geleverd. Het wijkt significant af van wat ik besteld had en past niet in de bestaande configuratie. Het vervangende product is bij andere leveranciers ook flink goedkoper. Verzoeken om van het retourrecht gebruik te maken worden genegeerd. Sterker nog, tot de dag van vandaag heb ik er nooit meer wat van gehoord.

Snelle levering en service

Vorig jaar wat componenten van Ajax besteld. Snel en correct geleverd. Recent begon één rookmelder vals alarm te geven. Na een telefoontje is er direct een nieuwe opgestuurd met de vraag de defecte daarna retour te sturen. Super service.

Snel geleverd en prima prijs

Kwaliteit voor een hele scherpe prijs

Bestel hier niet! Bestelde artikel nooit gekregen en geen communicatie vanuit bedrijf

Eind maart een bestelling geplaatst met 2 verschillende artikelen die volgens de website op voorraad waren. Na vele telefoontjes en beloftes heb ik een paar maand later van 1 artikel 2 stuks ontvangen. Opnieuw gebeld en opnieuw de belofte gekregen dat het ontbrekende artikel binnen een paar weken geleverd zou worden. Inmiddels zijn we weer twee maanden verder. Vanuit de webshop wordt er niet gecommuniceerd, alleen wanneer je de webshop belt krijg je nog iemand aan de telefoon.

Zending geleverd met kleine vertraging, goeie service.

Omdat 1 component niet voorradig was werd de bestelling met wat vertraging geleverd. Bij installatie wat problemen met de settings. Op afstand ben ik uitstekend geholpen waarvoor dank.

Geen levering, wel opgelost

Twee afstandsbedieningen besteld en betaald. Kwam geen reactie dus er zelf achteraan gebeld. Bleek een leveringsprobleem. Koop ongedaan gemaakt. Geld werd netjes teruggestort. Dus aanbevelen? Ja, maar de communicatie zou wat beter kunnen. Bedrijf lijkt wel van goede wil.

Prima service!

Ik kan alleen maar positief zijn over deze webwinkel. Jean Paul is via mail of telefonisch goed bereikbaar en de communicatie is top. Prijs kwaliteit vind ik dan ook uitmuntend.

Slechte levering

Komt belofte niet na 4 weken wachten op 3 plejd stekkers

Verkopen geopende spullen als nieuw

Afgelopen Mei een Bold connect bij dit bedrijf gekocht. Deze zou als nieuw verkocht worden. Bij ontvangst was de verpakking overduidelijk al open geweest. Mail gestuurd naar dit bedrijf en de eigenaar Jean Paul Andre zei dat dit niet mogelijk zou zijn. Hij gaf aan dit allemaal zelf in te pakken en gaf hierbij aan dat dit rechtsstreeks van de leverancier zou komen. Hij gaf hierbij aan dit door te geven aan de leverancier en zou hierop terug komen. Uiteindelijk zou er een nieuwe opgestuurd worden. Na een hele maand gewacht te hebben, weer contact opgenomen met uwwoningveilig.nl en er zou volgens hem iets fout zijn gegaan. Maar de beste man gaf aan als de nieuwe bold connect binnen zou komen dat hij deze direct zou versturen. Ik had al eerder het idee dat ik aan het lijntje gehouden werd en er werd weer geen bold connect verstuurd. Ik was het zat en heb die beste man proberen te bellen. Helaas was hij op vakantie en zou een collega dit gaan overnemen. Omdat ik het zat was een voorstel gedaan om het product toch in gebruik te nemen met korting heeft tot niets geleid. Daarom heb ik deze beoordeling nu pas geplaatst. Want ik denk dat deze beste man mij vanaf het begin al aan het lijntje heeft gehouden en dondersgoed wist dat hij een geopend product heeft verstuurd. Daarom zou ik dit bedrijf afraden en zeker niets hier gaan kopen, aangezien de aftersale alles behalve goed is. Als ik dit van te voren had geweten, had ik het product binnen 2 weken na ontvangst terug gestuurd en het ergens anders gekocht.

Prima service!

Top service. Een bestelde rookmelder van mijn alarmsysteem was niet voorradig. Ik ontvang zonder meerprijs een upgrade naar een rookmelder inclusief koolmonoxide melder! Dat maak je niet vaak meer mee. Een volgende bestelling, plaats ik weer hier.

Kostenloze upgrade

Goede communicatie Bij geen voorraad kostenloze upgrade ( bij mij dan ) Items werken prefect. Heel erg bedankt !

Zeer goede service !!

Pas Ajax Fire Protect en Fire Protect Plus besteld, omdat de Fire Protect slecht leverbaar was, heb ik 3 maal de Fire Protect Plus ontvangen zonder meerprijs!!

Na een verlate levering heel goed op de hoogte gehouden en reageert direct terug bij telefonisch contact. Alles ook geleverd volgens bestelling. Complimenten mbt de service!

Onlangs een Ajax leak detector zwart besteld. Op de pakbon staat dat de order door 2 medewerkers is gecontroleerd. Vreemd dat ik dan een witte ontvang ipv een zwarte. Daarnaast is het jammer dat de bijgesloten handleiding in diverse talen staat behalve in het Nederlands. Het vinden van een Nederlandstalige beschrijving van het apparaat is niet echt simpel. De prijs en de snelheid van levering van het product is wel erg netjes.

Snelle service en mooie producten

Ik werd snel en vriendelijk geholpen door de klantenservice bij het maken van de juiste keuze voor een alarmsysteem. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Ik ben zeer tevreden

Ze proberen echt tijd te maken voor je helpen je aan alle kanten

Goede kwaliteit en geweldige service!

Een tijd geleden hebben we intercom laten instaleren. Wij zijn niet zo handig met computers, dat bedrijf heeft ons heel goed geholpen met alles. Wij zijn zeer te spreken over kwaliteit van service!

Professionele personeel, service is uitstekend.

Zeer professioneel, meedenkend en probleemoplossend bedrijf

Uwwoningveiling.nl heeft ons geholpen met een nieuw deurbeveiligingssysteem. Het hele traject van aanvraag, keuzes maken tot aan de installatie hebben ze zeer professioneel begeleid.

Edvard Munchweg 29 1328MA Almere

06 52833607

Over Uwwoningveilig.nl

Uwwoningveilig.nl is de specialist op het gebied van installatie en configuratie van alarm-, brand- en camerabeveiligingssystemen. Ook heeft Uwwoningveilig.nl ruim 15 jaar kennis en ervaring in de IT sector, hierdoor kunnen wij de meest uiteenlopende problemen voor u oplossen. Of het nu gaat om een woning, onderneming, landgoed of een bedrijventerrein; de installatie van uw alarm-, brand- of camerasysteem zal bij ons als installatiepartner in goede handen zijn. Al onze installaties worden gedaan door onze eigen monteurs. Hierdoor, in combinatie met gebruik van uitsluitend A merk materialen, garanderen wij u de beste kwaliteit en kunnen wij u ook optimale ondersteuning bieden.