Professionele personeel, service is uitstekend.

Zeer professioneel, meedenkend en probleemoplossend bedrijf

Uwwoningveiling.nl heeft ons geholpen met een nieuw deurbeveiligingssysteem. Het hele traject van aanvraag, keuzes maken tot aan de installatie hebben ze zeer professioneel begeleid.

Aan alle verwachting voldaan. In 1 woord Super

Deskundig en goeie prijs kwaliteit verhouding.

Super bedrijf alles netjes aan gesloten

Goede service Komen op zeker hun afspraken na Ben dan ook zeer te vreden

Mooie producten, snel geleverd!

Enige tijd geleden een erg mooie camera van het merk Uniview besteld. Ben super tevreden met de camera, heb toen ik een vraag stelde snel antwoord gehad. Kortom ik beveel Uwwoningveilig.nl van harte aan!

Vriendelijk en snel geholpen

Goeie website, duidelijk en snelle levering. Goede telefonische bereikbare klantenservice.

Top bedrijf

Hele goede communicatie, komen hub afspraken na. Goede prijs kwaliteitsverhouding

Professionele en snelle service!

Snelle reactie en goede adviezen in wat ik nodig had. Top apparatuur!

Uitstekend service

Ook als er problemen zijn word dit snel en professioneel opgelost. Nette monteurs.

Eigenlijk een 10

Recent dit product aangeschaft. https://uwwoningveilig.nl/comelit-quadra-en-mini-kit-wifi-8561v/ Super gaaf product. Snelle levering, tegen een mooie prijs.

Beste service die ik ooit heb gehad.

Service van van deze firma is zeer super. Alles netjes gemonteerd en geïnstalleerd. Ze nemen alle tijd voor je, als het nodig is komen ze zsm langs om je te helpen met de camera. Ik vind service erg super....de toekomstige bestellingen, als het nodig is zal ik bij uwwoningveilig.nl plaatsen. Beste service die ik ooit heb gehad. Een top service, kwaliteit en firma....

Netjes, betrouwbaar en professionele mensen.

Van het weekend gebruikt gemaakt van de 'black friday' actie. Een super gave AJAX Hubkit Luxe aangeschaft. Ik ben niet echt handig met het installeren van dit soort producten. Dus mochten zij het doen. Ze hebben het heel vakkundig en netjes gedaan. Goede ervaring met dit bedrijf.

Zeer vakkundig!

Wij hebben bij ons thuis door Uwwoningveilig.nl vier camera’s laten installeren. De installatie ging zeer voorspoedig en de camera’s zijn van goede kwaliteit. Wilt u ook camera’s? Dan kunnen wij Uwwoningveilig.nl van harte aanbevelen!

Nette prijzen en keurige installatie

Via uwwoningveilig.nl een deurbel en camerasysteem gekocht en laten installeren. Erg vriendelijke installateur en binnen een dag klaar. Afspraken keurig nagekomen en zeer netjes gemonteerd.

Snelle levering en top kwaliteit

De UNV video deurbel is een stuk extra veiligheid. Deze dus binnen gekregen binnen 48 uur. Goed verpakt zodat de doos tegen een stootje kan. Goed en vertrouwd bedrijf. Ik raad deze aan.

De service gaat zo ver dat men de buitenlamp die ik gewonnen heb zelfs in Zoetermeer wilde komen ophangen. Door het coronavirus liep het anders., maar is in goed overleg besloten om hem op te sturen. Ik werd deze periode goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. De lamp in goede staat ontvangen. (was heel goed verpakt) Kortom uitstekende service

Snelle en goede levering

Product werd snel geleverd, zou hier zeker nog een keer bestellen

Verkeerd besteld, erg netjes opgelost

Ik had een verkeerd type camera besteld, de webshop heeft dit snel en adequaat voor mij opgelost. Ik zou hier zo weer met een gerust hart kopen.

Snel geleverd!

Ik heb vorige week bij Uwwoningveilig.nl een Ajax Alarmsysteem besteld en deze door Uwwoningveilig laten installeren. Het systeem is snel geleverd, geïnstalleerd afgeleverd en ik heb een duidelijke uitleg gekregen. Bovendien kreeg ik een jaar gratis alarmopvolging! Wij raden Uwwoningveilig.nl zeker aan!

Super service en top kwaliteit

Geweldige service belde om half 12 vanmiddag op voor een beveiliging systeem was toevallig iemand in de buurt kwam meteen langs super goed advies gehad en 2 uur later was alles geleverd echt top service super vriendelijk ook de monteur alles hangt en werkt perfect super scherp beeld echt een aanrader

super goede prijzen!

- snelle levering - goedkope prijzen - goeie kwaliteit - snelle service - snelle levering Alles wat je zou verwachten van een goed bedrijf !

Super aanbod!

Een aantal producten besteld bij Uwwoningveilig.nl. Het aanbod is echt gigantisch en de prijzen zijn goed! Ook had ik de spullen de volgende dag al in huis. Zeker een aanrader!

Super service!

Ik heb voor mijn bedrijf hier een aantal producten besteld. Super snel geleverd, goede communicatie vanuit Uwwoningveilig.nl! Ben super blij met mijn producten. Zeker een aanrader!

Zeer goed en snelle levering.aanrader

Goede ervaring echt een aanrader

Helemaal super!

Het aanbod van Uwwoningveilig.nl is erg groot en de door mij bestelde spullen zijn de volgende dag al geleverd. Zeker een aanrader!

Edvard Munchweg 29

1328MA Almere

06 52833607

Over Uwwoningveilig.nl

Uwwoningveilig.nl is de specialist op het gebied van installatie en configuratie van alarm-, brand- en camerabeveiligingssystemen. Ook heeft Uwwoningveilig.nl ruim 15 jaar kennis en ervaring in de IT sector, hierdoor kunnen wij de meest uiteenlopende problemen voor u oplossen. Of het nu gaat om een woning, onderneming, landgoed of een bedrijventerrein; de installatie van uw alarm-, brand- of camerasysteem zal bij ons als installatiepartner in goede handen zijn. Al onze installaties worden gedaan door onze eigen monteurs. Hierdoor, in combinatie met gebruik van uitsluitend A merk materialen, garanderen wij u de beste kwaliteit en kunnen wij u ook optimale ondersteuning bieden.