• Wat vind je van het bestel en betaalgemak bij het afrekenen?
  • Mocht je contract hebben gehad met ons, hoe heb je onze klantvriendelijkheid ervaren? N.v.t.
  • Welke verbetertips geef je aan Modezza? N.v.t.

Nieuwe website vind ik geen verbetering; levering artikelen prima

Nieuwe website werkt niet fijn op tablet, met name bij de saleartikelen. Soms krijg je de originele prijs; andere keren de saleprijs voor hetzelfde artikel. Ook de weergave klopt dan niet. Je krijgt een veel kleiner scherm waar je niks mee kunt.

• Hoe heb je de Modezza webshop gevonden? Via Google
  • Raad je de webshop of winkel aan bij anderen? Ja
  • Welke verbetertips geef je aan Modezza? Dubbele maten vind ik heel vervelend. Is voor mij dan te klein of te groot

Super leuke outfit gescoord!

Ik vind het soms best moeilijk om leuke kleding in mijn (grote) maat te vinden, maar ik ben fantastisch geholpen in de winkel!! Heb eindelijk een hippe en "jonge" outfit gevonden waar mijn curves mooi in uitkomen. Ben er super blij mee! :-)

• Vind je onze webshop duidelijk en overzichtelijk?
  • Wat vind je van het bestel en betaalgemak bij het afrekenen? N.v.t.
  • Hoe heb je de Modezza webshop gevonden? Via mond op mond reclame

Mooie collectie veel variatie

Veel keuze in de kleding

• Hoe heb je de Modezza webshop gevonden? Anders
  • Welke verbetertips geef je aan Modezza? Geen

Hippe kleding en hulpvaardige meiden

Mooie grote winkel met volop keuze in hippe kleding. Goed geholpen door de meiden in de winkel en zeer tevreden met een gevulde tas naar huis.

• Welke verbetertips geef je aan Modezza? Nvt

Ik vind de webshop super! Heel erg overzichtelijk.

Ik vind de webshop super. Fijne zoekfuncties waardoor ik snel vind wat ik nodig heb.

Over Modezza.nl

Dames met maatje 40 of meer slagen bij Modezza, want Modezza is de specialist in de plus size damesmode. Modezza voert een breed assortiment dameskleding van gerenommeerde merken: vanaf maat 40 tot en met maat 54. Onze merken variëren van vlot en elegant, via modern en klassiek tot heerlijk eigentijds. Voor ieder budget hebben we een passende oplossing. Van prettig betaalbaar tot vrij exclusief.