Keurige levering

De bestelling is keurig geleverd, alleen zou het handig zijn als er een Track & Trace of andere tijdsindicatie gegeven zou worden.

Tevreden over product én persoonlijke service

Supersnelle levering

Prima stevig kledingrek, ik had er al een dus wist ik wat ik zou ontvangen. Makkelijk in elkaar te zetten. Snelle levering

Product voldoet aan verwachting en goede snelle levering

Helemaal goed!

Na een telefoontje met een vraag de bestelling gedaan. Volgende dag keurig geleverd. Prima kwaliteit. Erg blij mee.

De levering klopte niet niet met de bestelling

Ik heb hier een mail over gestuurd maar nog geen reactie ontvangen.

Supersnel!

Had als particulier mijn rek rond 12.00 besteld en tot mijn verbazing werd hij dezelfde dag rond 17.30 al langs gebracht! Hoogstpersoonlijk door medewerker 'op weg terug naar huis'. Had waarschijnlijk mazzel dat het maar één rek was en ik op de route woonde, maar wel heel leuk om eens mee te maken. Ben heel blij met rek! Met wat moeite is het me gelukt om hem in m'n eentje in elkaar te zetten en hij staat heel stevig! Geen omkukelend kledingrek meer:)

Boven verwachting

Ik kocht een extra sterk, dubbel kledingrek. Super blij mee! Kan mooi wat gewicht aan hangen en is zeer stabiel.

Top!!

Zeer snelle levering ,geweldig

Heel goed!

Snelle levering, goede kwaliteit, makkelijk in elkaar te zetten. Top rek!

Snelle service en perfect solide kledingrek

Snelle service en perfect solide kledingrek

Kledingrekken rubuust

Ik heb hier kledingrekken besteld die zeer robuust zijn en makkelijk en snel in elkaar te zetten zijn. Zeer tevreden

Eenvoudig bestellen, zeer snel een prima product geleverd. Samenstellen is zeer eenvoudig, duidelijk

Prima product. Makkelijk samen te stellen. Via post.nl snel geleverd.

fantastische service

Mijn kledingrek werd heel snel bezorgd, door de eigenaar zelf. Het is ook een heel goed kledingrek, dat zonder moeite alleen in elkaar te zetten was.

Gewoon goed!

Snelle levering en bij onduidelijkheid makkelijk contact te zoeken. Helemaal prima!

Supersnelle service top!!

Vriendelijke bezorging zelfs in de avond