Goed bedrijf, een aanrader!!

Snelle levering, goed product voor de juiste prijs.

Ik heb eerst telefonisch contact gehad ,heel fijn geholpen en goed advies toen besteld en zeer snel geleverd zeer fijne zaak.

Super goed! En betaalbaar

Goede service en snel gergeld

Goed en snel geleverd

Savonds besteld volgende ochtend al geleverd

gewoon goed

Snelle levering, gewoon goed.

aanrader

Fijn bedrijf, met diep assortimrnt. De prijzen en versend snelhris zijn goed

duidelijkheid en snel geleverd

komen afspraak na

zeer goed en snelle levering

Geweldige service!

Ik heb eerst telefonisch contact gezocht met een aantal vragen over het product en levertijd. Medewerker was professioneel en vriendelijk. Hierna een bestelling geplaatst. De volgende dag werd het product al geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Professioneel

Bestelling volgende dag in huis. TRX 110 compressor werkt uitstekend. Dhr. Wouter zeer bereidwillig vragen te beantwoorden. Uitstekende service dus.

goede service en als beschreven

Geen geautomatiseerde orderbevestiging/factuur via de e-mail, dit was later handmatig verzonden, maar verder was alles prima in orde en verder een prima ervaring.

Scherpe prijs

Netjes geleverd, voor een goeie prijs.

Nette prijs en snelle bezorging.

Duidelijke site, concurrerende prijs en vlotte bezorging.

super

Heel goed geholpen aan de telefoon, medewerker was erg behulpzaam en zeer vriendelijk. tevens een hele snelle verzending, paar minuten na opleggen telefoon kreeg ik de bevestiging al van verzending per DHL pakket. TOP Service

Het was simpel via jullie site geregeld en de volgende morgen stond het al klaar.

Goede service snelle levering

Goeie service snelle levering. Producten naar wens! Ideaal. Prijs is zeer concurrerend met de andere. Nadeel echter is dat de website houdt de selectie niet aan op de gsm als je product aanklikt en terug gaat moet je opnieuw selectie maken.

Goedkoopste via google en snelle levering!! Enorme aanrader dit bedrijf!

Had wat vragen en werd super geholpen.

Goede en snelle levering

Alles wat ik besteld heb is netjes en snel geleverd

Diverse keren advies gevraagd en gekregen. Vervolgens producten besteld, deze werden snel geleverd. Ben zeer tevreden

Op tijd bericht dat de machine later geleverd zou worden. Fout bij D.H.L.

Goed advies, specialisten op gebied van perslucht apparatuur.

No nonsense bedrijf, prima advies en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Over Sajal Perslucht BV

Sinds 1992 leveren wij spijker- en nietapparatuur in het breedste zin van het woord. Ook spijkers, nieten, schroeven enz. horen hierbij. Verder kunt u ook voor de reparatie van bijna alle merken tackers en mobiele compressoren bij ons terecht. In 1995 hebben wij onze werkzaamheden uitgebreid met het leveren en monteren van industriële leidingsystemen. Zo zijn wij van verschillende merken fabrieksinstallateur, en voorraadhoudend dealer van Parker Transair en Airnet. Naast de aluminium leidingsystemen van Parker Transair en Airnet installeren wij ook andere soorten en merken leidingsystemen. Dit kan natuurlijk ook voor vacuüm, propaan, menggas, zuurstof of andere technische gassen.