zeer goed en snelle levering

Geweldige service!

Ik heb eerst telefonisch contact gezocht met een aantal vragen over het product en levertijd. Medewerker was professioneel en vriendelijk. Hierna een bestelling geplaatst. De volgende dag werd het product al geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Professioneel

Bestelling volgende dag in huis. TRX 110 compressor werkt uitstekend. Dhr. Wouter zeer bereidwillig vragen te beantwoorden. Uitstekende service dus.

goede service en als beschreven

Geen geautomatiseerde orderbevestiging/factuur via de e-mail, dit was later handmatig verzonden, maar verder was alles prima in orde en verder een prima ervaring.

Scherpe prijs

Netjes geleverd, voor een goeie prijs.

Nette prijs en snelle bezorging.

Duidelijke site, concurrerende prijs en vlotte bezorging.

super

Heel goed geholpen aan de telefoon, medewerker was erg behulpzaam en zeer vriendelijk. tevens een hele snelle verzending, paar minuten na opleggen telefoon kreeg ik de bevestiging al van verzending per DHL pakket. TOP Service

Het was simpel via jullie site geregeld en de volgende morgen stond het al klaar.

Goede service snelle levering

Goeie service snelle levering. Producten naar wens! Ideaal. Prijs is zeer concurrerend met de andere. Nadeel echter is dat de website houdt de selectie niet aan op de gsm als je product aanklikt en terug gaat moet je opnieuw selectie maken.

Goedkoopste via google en snelle levering!! Enorme aanrader dit bedrijf!

Had wat vragen en werd super geholpen.

Goede en snelle levering

Alles wat ik besteld heb is netjes en snel geleverd

Op tijd bericht dat de machine later geleverd zou worden. Fout bij D.H.L.

Goed advies, specialisten op gebied van perslucht apparatuur.

No nonsense bedrijf, prima advies en goede prijs-kwaliteit verhouding.

prima prijzen, snelle levering

Één besteld artikel bleek toch niet leverbaar. Hierover werd snel telefonisch contact opgenomen en een oplossing aangeboden. Netjes.

Vriendelijk en vakkundig geholpen!

Tijd geleden geïnformeerd naar de mogelijkheden van een dozenhechter, telefonisch geadviseerd in welk type te moeten bestellen. Later online aangeschaft en netjes ontvangen.

Fijne communicatie via whatsapp

In een woord GEWELDIG!

Ik had nieten nodig. Heb stad en land afgelopen maar nergens te krijgen maar wel bij Sajal. Ben er superblij mee en kan weer heerlijk klussen. Top bedrijf met snelle levering en hele goede communicatie

super goed

alles klopt

Ik had er een goed gevoel over

Maar ik heb het pakketje nog niet binnen en dat is wel erg jammer .Want ik wilde het maandag gelijk in gebruik nemen . Dus nu moet ik een andere oplossing zoeken.

Uitstekend en zeer vriendelijk geholpen

Buitengewoon positieve ervaring met Sajal. Ik had een compressor besteld met wat toebehoren. Binnen een uur kreeg ik een oproep dat een van de toebehoren niet direct leverbaar was, ter compensatie kreeg ik direct een upgrade die wel leverbaar was en de volgende dag alles keurig ontvangen.

Goed advies, snelle levering.

Ik heb geen ervaring met Tackers. Ik heb advies gevraagd over de verschillende tackers en de niet lengte die ik voor mijn toepassing nodig heb. Ik heb bruikbaar advies gekregen. En na het plaatsen van de bestelling was het snel geregeld.

Over Sajal Perslucht BV

Sinds 1992 leveren wij spijker- en nietapparatuur in het breedste zin van het woord. Ook spijkers, nieten, schroeven enz. horen hierbij. Verder kunt u ook voor de reparatie van bijna alle merken tackers en mobiele compressoren bij ons terecht. In 1995 hebben wij onze werkzaamheden uitgebreid met het leveren en monteren van industriële leidingsystemen. Zo zijn wij van verschillende merken fabrieksinstallateur, en voorraadhoudend dealer van Parker Transair en Airnet. Naast de aluminium leidingsystemen van Parker Transair en Airnet installeren wij ook andere soorten en merken leidingsystemen. Dit kan natuurlijk ook voor vacuüm, propaan, menggas, zuurstof of andere technische gassen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.