Prettige wijze van comuniceren

Duidelijk en betrouwbaar. Levering volgens afspraak de volgende dag

Uitstekend !

Keurig netjes de bestelling verwerkt en de verzending was uitstekend verzorgd door DHL.

Vlot en betrouwbaar

Ik ken Sajal ook van rechtstreekse dienstverlening (luchtleidingen aanleg). Ze zijn nooit anders dan aanspreekbaar en volgens afspraak geweest. De prijzen zijn alleszins redelijk, het assortiment groot, de adviezen behulpzaam. Vervolgens is de levering vlot. Geen klachten over Sajal. Ik kan ze aan iedereen aanraden.

Correcte en snelle levering

Enkel bestel ik als bedrijf maar betaal toch btw.

Vlugge levertijd

De site vind ik heel gemakkelijk en overzichtelijk. Men hoeft niet lang op de levering te wachten, wat altijd leuk is.

Dikke prima

Sajal heeft voor mij een ringleiding aangelegd en ik heb materialen in de webwinkel besteld. Service is goed, vragen worden snel beantwoord en snelle levering. Personeel is flexibel en vakbekwaam!

Snelle levering, goede producten

Netjes antwoordt op vragen, snelle levering, goed verpakt. Mooie producten

snel en goedkoop

makkelijk bestellen, goede prijs en snelle levering.

Top geregeld en vriendelijke

telefonisch contact gehad over een product en vervolgens advies gehad en de volgende dag in huis. Super !!

Goede snelle service

Goed geholpen, snelle verzending.

Uitstekende snelle service

Bij het bestellen door mij een fout artikel besteld. Via telefoon contact gezocht en vriendelijk en snel opgelost. De medewerker wist ook gelijk wat wij besteld hadden is gelijk aangepast. Het teveel betaalde bedrag is ook gelijk teruggestort.

Perfect geregeld

Bestellen ging super makkelijk en kwam snel binnen.

Prima Service

Goede website, makkelijk bestellen, zeer vriendelijk geholpen!

Prima communicatie

Pirma geholpen

gewoon goed

Gewoon goed.

Alles zeer positief

Super goed advies en zeer smelled levering

TOP !!!

TOP !!!

Bestelling duurde iets langer dan opgegeven maar mijn vraag er omtrent werd snel en nestjes beantwoord. En pakje volgde snel. Zeer tevreden

helemaal goed en mooie tacker !

Tacker besteld ... gaaf ding en werkt top! (Kitpro Basso S80/16LN-B1)

Fijne en snelle service

S’ avonds een nieuwe tacker besteld via de site en als service de volgende dag geleverd top bedankt.

Goed telefonisch geholpen met advies

Ik had via bol.com een compressor besteld. Wist niet zeker of hij op tijd geleverd zou worden en twijfelde over de sterkte ervan. Uiteindelijk even gebeld met 1 van jullie medewerkers en die raden me aan om een sterkere compressor aan te schaffen voor de werkzaamheden die we gaan doen. De nieuwe is nog niet binnen maar de medewerker heeft hem gelijk meegestuurd met de post dus hopelijk snel binnen!

snelle levering, goede producten

tacker, nieten, slang en koppelingen gekocht, snel geleverd

Makkelijk bestellen en snelle levering

Snel correct en goed verpakt afgeleverd aan een goede prijs.

Prima aankoop.

Over Sajal Perslucht BV

Sinds 1992 leveren wij spijker- en nietapparatuur in het breedste zin van het woord. Ook spijkers, nieten, schroeven enz. horen hierbij. Verder kunt u ook voor de reparatie van bijna alle merken tackers en mobiele compressoren bij ons terecht. In 1995 hebben wij onze werkzaamheden uitgebreid met het leveren en monteren van industriële leidingsystemen. Zo zijn wij van verschillende merken fabrieksinstallateur, en voorraadhoudend dealer van Parker Transair en Airnet. Naast de aluminium leidingsystemen van Parker Transair en Airnet installeren wij ook andere soorten en merken leidingsystemen. Dit kan natuurlijk ook voor vacuüm, propaan, menggas, zuurstof of andere technische gassen.