Gewoon goed

Zeer snelle levering,zeer tevreden

Top Snel levering

snelle levering, ik zal hier meer kopen

uiterst tevreden

geachte, dit is de eerste maal dat ik iets bij jullie aankoop, en ik moet zeggen dat ik uiterst tevreden ben over de service. jullie firma strekt tot aanbeveling met vriendelijke groeten, De lille Edmond

Goeie website en prima levering

De 1ste keer dat ik bij Sajal gekocht heb. Website is overzichtelijk en m'n produckt werd sneller geleverd dan verwacht. Goed verpakt en produckt is zoals op de foto. Werkt dan nog eens perfect. Blij met de aankoop bij jullie!

Na eerst bij ander bedrijf besteld te hebben na 3 weken konden ze toch niet leveren Hier besteld Top. Ga zo door

heel goed telkens vlotte levering en betaling

heb ik iets nodig weet ik direct waar naar toe

Vakkundig en vlot geholpen

Snelle levering van de juiste materialen

Snelle levering, goede uitleg

De spullen op tijd geleverd gekregen, goede tips.

Perfect levering

Afspraak 100% nagekomen

Afspraak nagekomen en levering zelfs eerder dan aangegeven.

Over Sajal Perslucht BV

Sinds 1992 leveren wij spijker- en nietapparatuur in het breedste zin van het woord. Ook spijkers, nieten, schroeven enz. horen hierbij. Verder kunt u ook voor de reparatie van bijna alle merken tackers en mobiele compressoren bij ons terecht. In 1995 hebben wij onze werkzaamheden uitgebreid met het leveren en monteren van industriële leidingsystemen. Zo zijn wij van verschillende merken fabrieksinstallateur, en voorraadhoudend dealer van Parker Transair en Airnet. Naast de aluminium leidingsystemen van Parker Transair en Airnet installeren wij ook andere soorten en merken leidingsystemen. Dit kan natuurlijk ook voor vacuüm, propaan, menggas, zuurstof of andere technische gassen.