Goed product, goede levering

Na bestelling bij Heatkeeper werd het product snel geleverd. Het product voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Het shirt zit comfortabel, de stof is soepel.

Snel opgelost mijn retourzending

Service is goed. Ik werd snel geholpen met retourneren via email. Ik hoef geen retour kosten te betalen door hun retourlabel via email gekregen. Dankuwel! Een blije klant.

Binnen 1 dag binnen, super!

Dit was mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Ik bestelde twee mutsen die de volgende dag al binnen waren. Onverwacht snel! Ik onthoud dit bedrijf!

VERY quick delivery

I saw these at Decathlon, but as they were your brand, I looked on your website and found that they were a better price there. So I bought them and the delivery was Super quick! Website is very easy to order from, no problems at all.

Super Preise, schnelle Lieferung

Es hat alles super geklappt. Eine tolle Qualität und die Größen sind genau richtig. Die Hosen sind schön lang!

Prima kleding, snelle service

Prima kleding, snelle service,goed verpakt en tegen goede prijs

Nog geen tijd gehad om ze uit te proberen, te warm

Nog geen tijd gehad om ze uit te proberen, te warm

The best so far

It’s cozy and really warm

Snelle levering, prima prijs

Slecht

2weekjes aangehad en de naden om de polsband zijn al los gelaten.

Wanten zitten goed en zijn lekker warm. Tevens binnen 24 uur geleverd dit door brievenbus pakket.

Bestellen en keurig verpakt ontvangen op de aangegeven datum van levering.

Goede pasvorm en lekker warm

Goede pasvorm, en lekker warm. Wel dik, dus past niet altijd in normale schoen. Wel fijn om aan te hebben tijdens atb’n in de vrieskou. Ook lekker om s’avonds op de bank aan te hebben.

Prima, fijne handschoenen, mooi prijsje

Super snelle levering. Goed product

Super Qualität zum Super Preis

Leider fallen die Handschuhe etwas groß aus. Aber rundum gute Qualität zu sehr guten Preisen!

Reageren snel en adequaat per mail. PostNL had bestelde handschoenen niet bezorgd. Zonder problemen werd een nieuw paar door Heatkeeperstore verstuurd.

Goede handschoenen, vlot bezorgd.

Voor de eerste keer wanten gekocht. Zal er best vaker kopen.

Handschoenen

De handschoenen die ik gekocht had waren maat s/m maar leken wel xl veel te groot en daarnaast erg slecht afgewerkt. Maar wel lekker warm.

goede kwaliteit spullen

goede kwaliteit

Handschoenen passen niet

Handschoenen voor kinderen van 5-8 jaar gekocht, voor een kind van 8 jaar nog veel te groot! Helaas!

Goed product en snelle levering!!

Voorraad verschil

Niets geleverd door voorraad verschil

Niks mee mee

Had wel een vaag vermoeden dat het een buitenlandse site was dus had een langere aflever periode verwacht maar was er binnen 2 dagen. Misschien daarin wat duidelijker zijn, dat zal klanten opleveren.

helemaal ok

Omdat ik naar de winterefteling ging wilde ik warme wanten en ze zijn helemaal ok en de levering ging ook snel. Super.

Kiyoh Bewertungen