Goede pasvorm en lekker warm

Goede pasvorm, en lekker warm. Wel dik, dus past niet altijd in normale schoen. Wel fijn om aan te hebben tijdens atb’n in de vrieskou. Ook lekker om s’avonds op de bank aan te hebben.

Prima, fijne handschoenen, mooi prijsje

Super snelle levering. Goed product

Super Qualität zum Super Preis

Leider fallen die Handschuhe etwas groß aus. Aber rundum gute Qualität zu sehr guten Preisen!

Reageren snel en adequaat per mail. PostNL had bestelde handschoenen niet bezorgd. Zonder problemen werd een nieuw paar door Heatkeeperstore verstuurd.

Goede handschoenen, vlot bezorgd.

Voor de eerste keer wanten gekocht. Zal er best vaker kopen.

Handschoenen

De handschoenen die ik gekocht had waren maat s/m maar leken wel xl veel te groot en daarnaast erg slecht afgewerkt. Maar wel lekker warm.

goede kwaliteit spullen

goede kwaliteit

Handschoenen passen niet

Handschoenen voor kinderen van 5-8 jaar gekocht, voor een kind van 8 jaar nog veel te groot! Helaas!

Goed product en snelle levering!!

Voorraad verschil

Niets geleverd door voorraad verschil

Niks mee mee

Had wel een vaag vermoeden dat het een buitenlandse site was dus had een langere aflever periode verwacht maar was er binnen 2 dagen. Misschien daarin wat duidelijker zijn, dat zal klanten opleveren.

helemaal ok

Omdat ik naar de winterefteling ging wilde ik warme wanten en ze zijn helemaal ok en de levering ging ook snel. Super.

Schnelle vollständige Lieferung

Schnelle vollständige Lieferung mit einwandfreien Produkten

Super thermokleding

Overzichtelijke website, snelle verzending en goede prijs

Het product

Ik heb het product nooit ontvangen. Ik wil her celda terug.

Snel geleverd en goed product. Ik had de waterdichte muts, ideaal omdat er geen capuchon op mijn jas zit

Waardeloos

Sturen paket niet af

Snelle levering, goede prijs. Vorig jaar 3 stuks shirts gekocht voor de wintersport. Daarna ook voor werk gaan gebruiken.

Ingeborgoppermann@gmx.de

Kann diese Firma nicht empfehlen. Artikel wurde von mir bezahlt aber bis heute nicht geliefert. Geld wurde nicht zurück überwiesen. Ich kann jedem nur raten dort nicht zu bestellen. Habe diese Firma gemeldet um andere zu warnen.

Prettige ervaring

Ging allemaal vlekkeloos, product is van goede kwaliteit

Ze zitten goed en zijn toch warm,alleen ze als ze nat zijn heb je een probleem.

Goed,maar volgende keer neem ik die wat dichter zijn zodat er geen water door komt. Verder toppie.

Heel slecht

Ik bestelde op 19/12 om 9 uur op de website staat dat indien besteld voor 17 uur verzending in de avond 24 uur later nog steeds niets. Ik bel als bij toverslag dat het pakje weggaat. Gedurende 7 dagen werd het gescand, op weg naar een levering, opnieuw gescand, opnieuw in levering en opnieuw gescand. Het resultaat is dat het niet voor de Kerstmis werd ontvangen, hoewel het mogelijk was. Ik heb geen tijd om het na 3 dagen op te halen bij het relaispunt, het is al terug naar de afzender. Het pakket zou thuis aankomen en niet in een relaispunt.POST NL België te ontvluchten incompetentie te zien op trustpilot. Dus als je nog steeds wilt verkopen STOP met Post NL Me zul je me niet meer Kerstmis laten verwennen

Fijne warme kleding

Snelle levering Heerlijk warm materiaal