Heerlijk warm

Voor wandelen shirt en legging gekocht van heatkeeper. Snelle service en kleding zit heerlijk, comfortabel en lekker warm. Blij met de aankoop.

Schnelle, Vollständige Problemlose Lieferung

Ware, bestellt, mit Klarna Bezahlt, und schnell, Vollständig geliefert. Einziges Problem kam durch die Deutsche Post welche erst am Arbeitstag mitteilte: "Wir liefern heute......

Zeer goed, beloftes werden stipt nagekomen

Ik vond het een verademing dat er niet alleen beloofd werd, maar het ook daadwerkelijk zo werd uitgevoerd. Gewoon prima en heb dan ook geen kritiek.

Onvoorstelbaar goed

Ik heb een buurvrouw die nooit een kachel brand waardoor ik vrezelijke koude voeten heb,en op mijn bijna 74ste ik dat vrezelijk en met de beentjes om hoog kan ik geen sloffen aan. Nu draag ik 2 paar over elkaar heen,en dat is redelijk goed te doen. Ben ook zeer dankbaar dat ik eindelijk een oplossing heb gevonden,en kan het iedereen aan raden. Door mijn leeftijd loopt de bloed doorstroming slecht,en ik elastische kousen moet dragen had ik veel last van zeer kouden voeten tot dat ik jullie gevonden heb op Google. Mijn dank is dus groot,maar voorlopig met 6 paar kan ik even vooruit.

Alles gewoonweg in 1 woord, Top!

Op het moment dat ik mijn bestelling heb geplaatst kreeg ik direct daarna bericht wanneer ik het zou ontvangen. En ik heb het ook ontvangen op de door Heatkeeperstore vermelde datum en tijd. Gewoonweg Top!

Matig

Ze zijn goed in het warm houden maar ik had ze nog geen dag en er zat al een gaat in.

Top heel tevreden

Mooi op tijd binnen. De handschoen zijn super.

Product voldeed helemaal aan onze verwachtingen en vlotte levering

Excellent material

Very nice

Werkt geweldig

Lekker warm!

Lange mouwen en lange broekspijpen. Ook lekker elastisch en super lang shirt om lekker te overlappen zeg maar. Prima qualiteit!

Snel verzonden , goed product.

Blij met dit product. Lekkere warme handschoenen.

Prima kwaliteit

Prima thermoshirts. Lekker warm en goede pasvorm.

Klasse

Netjes. Goede aankondiging tijdstip

Prima verzorgd. Top producten.super service.

Goed product, goede prijs.

Snel ontvangen, intact, product is naar naar tevredenheid.

Snel geleverd, slecht van kwaliteit.

De handschoenen zijn slecht afgewerkt en hebben dun gebreide vingers. Daardoor blijven de vingers koud!

Sinds ik twee paar heb besteld en de sokken ook aantrek heb ik geen last meer van koude voeten. Ze mogen wel persoonlijk voor mij iets warmer. Maar voor nu ben ik zeer tevreden. Voel de kou niet meer als ik in huis loop. Ik ga mijn dochter met een paar van die sokken verassen.

Correcte en snelle levering

Afgehandeld zoals gewenst

Snel geleverd en duidelijke communicatie

Snel geleverd en prima artikelen

Het bestelproces verliep voorspoedig, snelle levering en prima artikelen.

Perfekt size- Good Quality

My order came punctial. The item is a very good Qualität.you can order and you will be happy!

Geweldig product, ben zeer tevreden!

De handschoenen die besteld had zien er erg netjes uit, dragen fijn en zijn heerlijk warm. Voor het bedrag een super product.

Niet binnen

Nog steeds niet binnen