Ben erg tevreden over de artikelen die ik heb gekocht.

Handschoenen en thermoshirt voldoen erg goed aan dat wat je mag verwachten,

Net snelle afhandeling! Heerlijke handschoenen!

Duidelijke website, snelle levering, goede producten.

Zeer slecht

Ik kan net zo goed geen handschoenen aantrekken. Mijn handen staan stijf van de kou. Wat een rommel.

Not good

My experience is bad because i didnt get my product and the seller does not respond me anything.

Goede kwaliteit

En levering

Top Producten

Muts , handschoenen en thermo sokken gekocht . In een woord SUPER !!!!

thermise broek

niet wat ik er van verwachte.. ze zijn wel dik van stof maar zijn niet echt warm jammer. ook de maat valt wat klein uit.groetjes

voldoet zeker aan de verwachting

thermosokken, thermomuts, thermobroek en thermoshirt besteld en werkt goed. goede kwaliteit voor de prijzen die hiervoor gerekend worden.

Snel geleverd maar na week al kapot

Bestelling 2dg voor kerst gedaan en nog voor kerst geleverd. 3 paar handschoenen. Helaas is nu bij 1 paar een hele naad los en zit er een gaatje in. Erg jammer, en zo koud is het nog niet eens dat ze heeel erg gebruikt zijn.

Warme kniesokken geven huidirritaties

Sokken veroorzaken zeer vervelende huidirritaties en ook blijven tenen soms achter weefdraden haken.

Perfect !

Echt goed gemaakt, perfect voor koude dagen

Slecht

Zit nog steeds op mijn pakket te wachten .

Goede kwaliteit, snelle afhandeling van bestelde product

uitstekend

Snelle levering en goede prijs

Verzending was snel

Product zoals omschreven kwa uiterlijk. Maar veel te groot. Kan hem niet juist afstellen. Afstelriemmen zijn niet op de juiste plekken af te stellen. Facemask gedeelte te ruim. En blijft niet zitten voor je mond en over je neus. Dus ben niet heel te vreden. Je kan hem eigenlijk alleen goed gebruiken als sjaal

Perfecte verzendservice

De ene dag besteld en de volgende dag reeds geleverd een voorbeeld voor andere webshops die dat ook beloven maar nooit nakomen aan jullie proficiat !

Prettig

Goede aankoop, ben zeer tevreden.

Goed product maar trainingsplan van slechte kwaliteit

Het lijkt een prima product. Even afwachten hoe lang het mee gaat. Het bijbehorende trainingsplan is uitgebreid maar gemaakt met slechte kwaliteit foto’s die aan moeten geven hoe de oefening moet worden uitgevoerd. Ook is er niet van iedere oefening een voorbeeld video

Top.

Heerlijke warme handschoenen,ben er blij mee thanks.

Goede zaak, netjes afgehandelt

Zeer goede service, geen poespass bestellen bezorgen klaar!

Goed en snel

Mooie producten (handschoenen (wanten) en col) voor een redelijke prijs.

Aangenaam verrast van snelle levering

Snelle levering, prima muts