Artikel prima, bezorging katastrofaal.

Artikel prima, bezorging katastrofaal. Bezorging door DHL of Postnl levert bij vele aankopen problemen. Hopelijk is personeelsgebrek (overmacht) de oorzaak.

Kan niet tegen wassen

Na 1x wassen (op 30 graden) is het model vervormd. Pasvorm zit gek en ga het daarom waarschijnlijk niet meer dragen

Snel geleverd keurig verpakt

Zorgvuldig en op tijd

De kwaliteit ziet er goed uit. De levering was mooi op tijd. De verpakking was netjes en zorgvuldiig.

Products are good.

Products r good. I feel warm. Easy to wear.

it was good experience

i had a gift from a friend from your products, and i liked it that's why i have made another order of 3 items, 1 item was for a friend since he liked a product which i recommended to him. keep the good work.

Goed product keurig geleverd

Op zoek naar vingerloze handschoenen, hier uitgekomen. Prima product en keurig geleverd !

Goede levering en lekkere wanten

Ik bestel, ik krijg, het zijn de juiste, ik pas ze, ze zijn goed, ik ben er blij mee.

Goed materiaal, snelle service.

Winterspullen zijn het hele jaar op voorraad. Fijne handschoenen en nekwarmers. Binnen 2 dagen al in huis.

Duidelijke website en correcte levering

Goede service, snelle levering.

Top firma.

snelle levering en prima product

Ik heb de wanten gekocht. Eindelijk handschoenen die echt warm zijn en blijven tijdens een koude ochtend op de fiets. En tegen een zeer redelijke prijs!

Perfect geregeld

Een muts besteld, heerlijk! Zit perfect en super netjes aan geleverd

Zeer klantvriendelijk

Per ongeluk ons huisnummer niet ingevuld bij het plaatsen bij de bestelling. Ze belden ons hier heel vriendelijk over op. En de bestelling was snel geleverd.

Goede producten, alleen geen antwoord op mijn e-mail bericht

De bestelde sokken zijn super, alleen heb ik een mail gestuurd en daar al weken geen reactie op gekregen

prima levering

Zitten goed, voelen warm aan

Eerst goed, toen niet goed.

In december 2 shirts besteld, bevallen prima. In Februari nog eens 3 dezelfde shirts besteld, vallen ze een maat te klein. Mail over gestuurd, geen reactie.

Aankoop via website heel duidelijk

Heb wel een verkeerde maat ontvangen en de mail die ik daarvoor gestuurd heb + foto's is nog steeds niet beantwoord.

Goede en snelle afhandeling

goed en snel geleverd

snelle levering, goed verpakt en betrouwbare webwinkel.

Snelle levering , goed product

Snelle levering , goed product

Fijn!

De stof zit erg lekker! Vooral de legging is top! De legging zit van achteren wel wat laag, zou fijn zijn als het bovenste stuk wat langer zou zijn. De mails kwamen in spam, ik weet niet of daar iets aan te doen valt. Daardoor had ik niet gezien dat de bestelling onderweg was.

helaas laat de naad van de handschoen op meerdere plekken los

De handschoen is op meerdere plekken open gespleten bij de naad. Erg jammer

Wachten op uw levering

ik heb de handschoenen bezahlt die ik op 25-01-2022 hat bestellt. Tot op Helden heb ik niets ontvangen. Wanner worden de handschoenen eindelijk Bei mir besorgt?

Prima handschoenen

Goede kwaliteit handschoenen en dezelfde dag verzonden.