Schnelle vollständige Lieferung

Schnelle vollständige Lieferung mit einwandfreien Produkten

Super thermokleding

Overzichtelijke website, snelle verzending en goede prijs

Het product

Ik heb het product nooit ontvangen. Ik wil her celda terug.

Snel geleverd en goed product. Ik had de waterdichte muts, ideaal omdat er geen capuchon op mijn jas zit

Waardeloos

Sturen paket niet af

Snelle levering, goede prijs. Vorig jaar 3 stuks shirts gekocht voor de wintersport. Daarna ook voor werk gaan gebruiken.

Kann diese Firma nicht empfehlen. Artikel wurde von mir bezahlt aber bis heute nicht geliefert. Geld wurde nicht zurück überwiesen. Ich kann jedem nur raten dort nicht zu bestellen. Habe diese Firma gemeldet um andere zu warnen.

Prettige ervaring

Ging allemaal vlekkeloos, product is van goede kwaliteit

Ze zitten goed en zijn toch warm,alleen ze als ze nat zijn heb je een probleem.

Goed,maar volgende keer neem ik die wat dichter zijn zodat er geen water door komt. Verder toppie.

Heel slecht

Ik bestelde op 19/12 om 9 uur op de website staat dat indien besteld voor 17 uur verzending in de avond 24 uur later nog steeds niets. Ik bel als bij toverslag dat het pakje weggaat. Gedurende 7 dagen werd het gescand, op weg naar een levering, opnieuw gescand, opnieuw in levering en opnieuw gescand. Het resultaat is dat het niet voor de Kerstmis werd ontvangen, hoewel het mogelijk was. Ik heb geen tijd om het na 3 dagen op te halen bij het relaispunt, het is al terug naar de afzender. Het pakket zou thuis aankomen en niet in een relaispunt.POST NL België te ontvluchten incompetentie te zien op trustpilot. Dus als je nog steeds wilt verkopen STOP met Post NL Me zul je me niet meer Kerstmis laten verwennen

Fijne warme kleding

Snelle levering Heerlijk warm materiaal

top

perfect

Perfecte pasvorm

Tijdens het bestellen heb ik niet gezien dat dit dunne sporthandschoenen waren, maar achteraf kwam dat goed uit want ik wil ze juist gebruiken tijdens het autorijden als het de eerste 10 minuten van de rit nog heel koud is in de auto. Maar ze zijn ook prima voor tijdens een wandeling in de koude buitenlucht, mits het niet te erg vriest.

Na 20 dagen nog NIETS ontvangen !

Op 10 - 12 - 2022 een paar handschoenen besteld maar NOOIT iets ontvangen ik heb 4x een mail gestuurd waarop ik GEEN antwoord heb gekregen en ook heb ik nog 1x gebeld toen was de belofte dat ze het dezelfde dag nog zouden versturen ....... NIETS GEZIEN !!!!!

Zending werd helaas niet verstuurd.

De zending was aangemeld bij DHL, maar vervolgens duurde het een week voordat het pakket door DHL werd ontvangen. Daardoor kregen we het pakket pas toen we al op vakantie waren.

Bijzonder te reden.

Met de verwarming wat lager een set thermo ondergoed besteld. Lekker ‘s-avonds als het wat begint af te koelen. Ik had al eerder een paar sets besteld, dus het was vertrouwd. Bestelling, levering, betaling en bezorging waren prima voor elkaar.

Heatkeeperstore komt zijn afspraken niet na!

De belofte om de bestelling nog dezelfde dag te versturen of anders te communiceren wordt door Heatkeeper met voeten getreden, heb ruim een werk moeten wachten op mijn bestelling. Ook retouren worden uitermate traag afgehandeld en terugbetaald, wacht nog altijd op retourbetaling via Decathlon.

Wanten besteld,, zeer goede kwaliteit ,Kids vinden ze heerlijk warm. Wel duurde de levering iets langer. Maar keurig opgelost en toch voor de kerst ontvangen!

Klasse Transaktion!

Gute Qualität,klasse Preis,schnelle Lieferung!Gerne wieder!

SNEL GELEVERD

bestelling snel en goed geleverd netjes verpakt

totale tevredenheid

Kwaliteit en presentatie van de verschillende producten. Reactiviteit van de klantenservice

Nooit gekregen :(

2 weken geleden besteld, en nog steeds niets gekregen!! Heb een email gestuurd om te vragen voor de bezorging code, maar geen reactie !!

tige by tige

Super levering en kwaliteit