Fout goed en vlot opgelost

Levering van de bestelling duurde ipv 2 dagen, 5 dagen. Het was erg druk. Ik miste daarover een bericht. Helaas werd 1 product verkeerd geleverd. Na telefonisch contact met een zeer vriendelijke, energieke medewerker, werd het snel opgelost. Ik had een dag later het juiste product in de brievenbus.

Goede service en goed verpakt. De thermo sets zijn naar volle tevredenheid.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Verzending was vertraagd maar wel op tijd ivm kerstcadeaus. Dank jullie wel en tot de volgende keer.

Perfecte klantenservice

Nadat er in mijn wanten een klein foutje zat kreeg ik binnen een dag nieuwe wanten opgestuurd zonder lastige vragen, foto’s etc. Heel fijn met de klantenservice, haar vriendelijkheid en haar snelheid en blij met mijn wanten.

Retour zending

Duurt erg lang voordat je iets verneemt over je retourzending. In ieder geval 10 dagen ( en nog steeds niets vernomen.

Deel van de bestelling verkeerd ontvangen

Deel is goed geleverd en tevreden over de producten. Deel is niet geleverd: gemaild en reactie gekregen dat de producten alsnog geleverd gaan worden. Inmiddels een week geleden en niets meer gehoord…

Ik miste 1 thermo shirt bij mijn bestelling. Nadat ik opgebeld had kreeg ik de volgende dag al het shirt thuis gestuurd.

fijne warme handschoenen

Goede levering en lang plezier ervan

Snel verzonden

Kwam via een tussen verkoop site erachter dat de spullen via deze aanbieder vele malen voordeliger was. Producten zijn prima

Good goods, best prize!

I am pleasantly surprised! The goods I ordered are of the best quality and the price is even better! I will definitely order from headkeepers again!

it was good and fast to be delivered

it is my second time ordering and i am having good experience

Leuk geholpen

Direct en contact zeer fijn

Kapot

De topjes van de hanschoenen laten nu al Los.

Geen contact, niet geleverd

Vorige week een bestelling geplaatst en betaald. In het account staat een ander ordernummer die op geannuleerd staat, zijn niet bereikbaar zowel telefonisch als via de mail niet en geld is niet terug gestort. OPLICHTING????

Zeer slecht

Bestelling nooit binnen gekomen en wel betaald.

alles goed ontvangen en bevalt goed in gebruik

alles goed ontvangen en bevalt goed in gebruik. Goed voor een vervolg

Lieferung und Erwartung der Effizienz

Die Lieferung nach Deutschland ist nicht schnell. Ich habe doppelt so lange auf das angegebene Datum gewartet. Qualität - Erwarten Sie keinen starken Effekt. Bei minus 8 waren die Beine jedoch normal, aber nicht warm. Wenn es einen Frost von minus 10 oder mehr gäbe, denke ich, dass ich einfrieren würde.

Order niet ontvangen

Ruim een week geleden de bestelling geplaats maar nog niets ontvangen of doorgekregen wanneer de bestelling geleverd wordt.

Super kwaliteit

Warme fijne handschoenen

Warme fijne handschoenen en goede kwaliteit en prijs verhouding.

SUPER

Goed geholpen met mijn fouten bestelling. Alles is top opgelost. En de kwaliteit van de broeken zijn helemaal top.

Heerlijk warm

Ik vind ze lekker dragen en ze zijn lekker warm

Is goed.

Zo als het te zien is klop het en goed afgeleverd.

Slechte communicatie over bestelling.

Dames maat L en heren maat XL thermo ondergoed besteld 2x dames maat L en XL thermo ondergoed ontvangen.

Zeer slecht

Op 5 december een bestelling gedaan,deze nog steeds niet ontvangen