Goed en snel geregeld.

Ben tevreden.

Vlotte afhandeling

Duidelijke e-mail berichten, ook aan afleveradres.

Bestelling keurig ontvangen

Betalen retour niet terug

Mijn pakket heb ik geweigerd op het Pakketpunt omdat de levertijd te lang was. Ik heb Heatkeeper store dit op 5 december laten weten, ze moeten dus aankomen maandag de terugbetaling afgerond hebben.

Muts en wanten zijn lekker warm, nu het vriest heb ik na 10 km fietsen veel minder koude handen.

Geweldige service

Bij de vervoerder ging iets mis, zonder dralen heeft Heatkeeperstore dit opgelost, Geweldige service!

Bestelde Heat Keeper heren muts voldoet aan de verwachtingen

Ik heb de Heat Keeper thermo muts besteld, deze werd na een paar dagen keurig in de brievenbus bezorgd. Hij is idd heerlijk warm en voldoet aan alle verwachtingen.

Bestelde Heat Keeper heren muts voldoet aan de verwachtingen

Handschoenen besteld. Werden snel geleverd en warenonderzoek beter dan omschreven. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima spullen, snel geleverd

Prima spullen. De handschoenen vielen iets te groot, maar dat maakt niet heel veel uit. Bedankt en tot de volgende keer.

Prima spullen, snel geleverd

Super snelle levering, kwalitatief prima producten, matentabel zou een waardevolle toevoeging zijn.

Als hierboven

Slechte communicatie

Bestelling duurde wat langer. Bericht geschreven geen antwoord. Bestelling wordt geleverd maar werd geannuleerd en de volgende pas.

Groot

Ik zal mijn aankoop herhalen

Keurig afgeleverd

Verzend informatie miste ik. Mag beter.

Keurig afgeleverd

Verzend informatie miste ik. Mag beter.

Groot

Ik zal mijn aankoop herhalen

Spullen goed maar communicatie slecht

Na een vraag over een levering die afgerond was en we nog niet hadden ontvangen kregen we niet z’n net mailtje terug. Daar mag wel iets aan gedaan worden. De spullen zijn oké. Maar er zijn meer webwinkels die het verkopen dus koop niet meer hier.

Spullen goed maar communicatie slecht

Naar een vraag over een levering die afgerond was en we nog niet hadden ontvangen kregen we niet z’n net mailtje terug. Daar mag wel iets aan gedaan worden. De spullen zijn oké. Maar er zijn meer webwinkels die het verkopen dus koop niet meer hier.

Langeloop 10 V

1742PB Schagen