Wat een farce!

We hebben 10 maanden met Iclicks gewerkt, voor zowel SEO als SEA en voor meerdere webshops. Kosten 40.000,-, excl. 20.000,- Google advertentiekosten. Facturen komen elke maand, net als de reden waarom er nog geen resultaat is en samen met de sigaar uit eigen doos om je te verleiden nog een paar maanden door te gaan. Resultaat bij 1 van onze webshops: binnen enkele maanden gedaald van positie 9 naar positie 50. Sta je wel op 1 zoals het geval was bij een andere webshop dan is er met 700,- per maand volgens Iclicks op SEO gebied nog wel wat te verbeteren!?! Dat is een understatement, maar we zagen geen resultaat na 10x700,-. Geef je voor SEA een adspend budget van 15% en de adspend komt op 50% zoals bij ons het geval was, denk dan niet dat Iclicks je informeert als de adspend boven het budget uitkomt, noch ondernemen ze zelf actie om binnen het gestelde budget te blijven, terwijl de maandelijkse SEA managementkosten fors zijn. Je krijgt wel elke maand een prachtig opgemaakt, automatisch gegenereerd èn verstuurd rapport, waar de getallen je duizelen en je door de bomen het bos niet ziet, waardoor je de indruk krijgt dat er veel werk voor je verzet is. Onze indruk was dat aan de voorzijde de klant veel aandacht krijgt van vriendelijke en sympathieke mensen, maar dat aan de achterzijde de klant zwaar wordt verwaarloosd. Adviezen die kant noch wal raken: Google “mijn bedrijf” willen aanmaken terwijl we die al hadden, (bijna) trafficloze pagina’s, een luttele 3 bezoekers per maand…, aanpassen om de conversie te verhogen in plaats van te richten op het verhogen van de traffic. Ze zijn gewoon vergeten de traffic te checken bij het bepalen van de strategie! En zo waren er nog wel een paar missers. Controleer ook je facturen, want niemand bij Iclicks meldt dat er zaken foutief zijn gefactureerd, terwijl dat wel bekend blijkt te zijn op het moment dat je er een opmerking over maakt. Vraag je vervolgens om een creditnota, dan kan het zomaar zijn dat 1x vragen niet voldoende is.

• Resultaten
  • Verbeterpunten of tips Bedrieg je klanten niet!

Beste Roger, Bedankt voor je uitgebreide review en de feedback. We betreuren het dat je ontevreden bent over de dienstverlening. Hoewel we ons niet in alle benoemde punten herkennen, nemen we dit serieus en proberen we hier als organisatie van te leren. De door jou genoemde punten staan namelijk haaks op waar we voor staan bij iClicks. We hebben de afgelopen tijd contact met je gehad om tot een oplossing te komen naar jouw tevredenheid. Hier hebben we echt ons best voor gedaan, maar helaas is dat niet gelukt. We wensen jou en je bedrijf veel succes toe. Met vriendelijke groet, iClicks Online Marketing Bureau

Ga je voor professionaliteit dan ben je bij Iclicks aan het juiste adres

Onze nieuwe website hebben wij laten maken door iClicks. Wij zijn zeer te spreken over de afhandeling en de kwaliteit van het eindresultaat. Zeer vlotte communicatie, betrouwbaar, kundig advies en werd goed mee gedacht. www.berylhouse.nl

• Verbeterpunten of tips N.v.t.

Top bedrijf! Goede communicatie, fijne mensen!

Onlangs hebben we onze website www.eikenhouthandel.nl in een nieuw jasje laten steken, omdat we in ons oude CMS weinig flexibiliteit hadden. Nu hebben we alles naar wens in laten richten. Door de goede communicatie van beide kanten was er al snel een mooie website!

Drie woorden fan - tas - tisch

Sowieso extreem goede ervaring met iClicks. Maar Inge heeft alle verwachtingen zwaar overtroffen.

Hot headed employees

Hot headed and unpolite employees.

Gevonden wat wij zochten

Als uitgever in de metaalbranche hebben wij gezocht naar een online partner die onze nieuwswebsite in een moderner jasje zou kunnen gieten. Gelet op al onze voorwaarden absoluut een mooie uitdaging voor beide partijen. In onze zoektocht zijn wij uitgekomen bij iClicks en daar hebben wij geen moment spijt van gehad. Zowel de ontwerp, als de uiteindelijke bouwfase verliep heel erg soepel en ook als we nu nog tegen kleine probleempjes op lopen wordt dit snel en vakkundig opgelost door Erik!

• Verbeterpunten of tips N.v.t.

Heel blij met onze webshop!

Wij hebben onlangs onze nieuwe webshop laten ontwerpen en bouwen door iClicks. Wij zijn tevreden met het ontwerp, het is fris, modern en past goed bij ons bedrijf. De bouw van de shop verliep voorspoedig, het contact met het webteam was daarbij snel en met korte lijnen. Aanrader!

slechter dan slecht

i clicks heeft een jaar lang ons seo en sea gedaan voor onze webshop. Ze hebben in een jaar tijd de omzet gehalveerd. Ze beloven een hoop maar ze weten niet wat ze moeten doen om het goed te krijgen. En fouten maken is niet erg maar toegeven en er wat aan doen. Daar zijn ze niet voor thuis. Want het gaat 1 kant op en dat is de zak van iclicks. Laat je niet beet nemen door deze mensen. Inmiddels met een partij die wel hun puin kan opruimen en zoals het er nu uit zit dit aankomend jaar weer recht heeft gemaakt kwa omzet verlies van ruim 100K. groeten steven autoonderhoud.nl

• Resultaten
  • Verbeterpunten of tips alles kan niet slechter

Ze doen wat ze beloven.

Voor SEO, SEA en Magento CMS een betrouwbare partner.

• Resultaten
  • Verbeterpunten of tips Champagne ipv wijn ;-)

Fijne flexibele en uiterst klantgerichte partij!

Hebben onze webshop en site www.mondmaskersuitdepolder.nl vanaf het allereerste moment uitstekend vertaald vanuit onze gezamelijke briefing/kick-off. Goed meegedacht in het proces en de verdere technische bouw & oplevering is geheel naar wens verlopen. Wat ons betreft voortaan ons algeheel online partner!

• Verbeterpunten of tips N.v.t.

Goede samenwerking, ze denken met je mee!

Recent hebben wij het ontwerpen en bouwen van onze webshop www.devloerenfabriek.nl bij iClicks uitbesteed. De communicatie verliep soepel, er werd goed mee gedacht en ik kreeg ook kundig advies. Wij zijn erg tevreden met het resultaat! Ook hebben wij een Adwords en social campagne lopen via Iclicks. Hierdoor zijn wij bijna verdubbeld in omzet. Hierdoor zeker de moeite waard om de campagnes door Iclicks te laten opzetten!

• Resultaten
  • Verbeterpunten of tips Ga zo door!

Super fijne samenwerking en goede communicatie!

Onlangs hebben wij de website van ons Restaurant Glennies, gevestigd in Oostenrijk, laten vernieuwen door iClicks. De door hen ontworpen website is fris, speels en van deze tijd. Ons restaurant past hier dan ook erg goed bij! De website is in 3 talen gebouwd, de communicatie verliep goed en snel. Wij zijn tevreden over het traject en de website bevalt erg goed! De samenwerking met iClicks is zeker aan te bevelen en verloopt erg fijn.

• Resultaten N.v.t.
  • Verbeterpunten of tips N.v.t.

Heel erg tevreden en blij met ons nieuwe website

Heel erg tevreden met ons nieuwe website die door Erik en Anna is gemaakt. Er werd echt geluisterd naar wat ik graag wou en ze waren zeer snel met de communicatie. De website was ook snel klaar!

• Resultaten N.v.t.

Fijne medewerkers duidelijke communicatie

Afgelopen periode hebben wij een aantal zaken laten toevoegen aan onze website https://tandartspraktijkbinnenweg.nl/, ik ben erg tevreden over het resultaat en oppakken van de punten door het iClicks webteam!

Fijne samenwerking met iClicks

Onlangs hebben we onze website in een nieuw jasje laten steken, een mooi design en een nieuw CMS. Door de goede communicatie van beide kanten is was er snel een mooi resultaat! Een aanrader!

In één woord: TOP!

De supportafdeling levert snel en nauwkeurig werk voor onze website order.jomicalfood.com en zijn daarbij goed te bereiken en staan ons vriendelijk te woord!

• Verbeterpunten of tips Geen

Perfecte samenwerking en resultaat

Mijn nieuwe website (botox-flevoland.nl) heb ik onlangs laten ontwerpen en bouwen door het webteam van iClicks. Het ontwerp was naar mijn wens en straalde mijn stijl en kliniek goed uit! De communicatie met de ontwerpster verliep goed. Nadat het ontwerp helemaal klaar was, hebben de webbouwers de website 1 op 1 nagebouwd zodat het ontwerp eigenlijk pixel perfect is live gezet. Een erg prettige samenwerking dus, aanrader!

Professionele partij. Goede samenwerking - aanrader

Wij werken al jaren zeer goed samen met Iclicks . Recent heeft Iclicks onze website volledige vernieuwd (www.romex-investments.nl). Wij zijn erg tevreden met het resultaat. Buiten het vervaardigen van de website besteden wij onze online marketing (SEO, SEA etc) uit aan Iclicks. Ook hier zijn wij erg tevreden over. Goede communicatie, opvolging en strategiebepaling. Wij raden Iclicks absoluut aan!

• Verbeterpunten of tips Geen

Fijn team, fijne samenwerking!

De website van Kindertandarts Lelystad is ontworpen en gebouwd door iClicks. Het frisse design past goed bij onze praktijk, wij zijn dan ook erg tevreden met het resultaat. De communicatie tijdens de website bouw verliep soepel en eventuele wijzigingen worden goed en snel opgepakt!

Snelle en daadkrachtige aanpak

Wij werken jarenlang met iClicks. In het laatste kwartaal van 2019 heeft iClicks onze nieuwe website realiseert. De website staat nu live en ik ben erg blij met de totstandkoming. Natuurlijk ook met de nieuwe website. iClicks is goed bereikbaar en staat open voor feedback/samenwerking. Laurien (SEO) is erg kundig en denkt goed mee. Erik (developer) is erg creatief, werkt snel, duidelijk en communiceert fijn. Leah (ontvangst) heeft nooit een slechte dag.

Over iClicks

Als een van de snelst groeiende online marketing bureaus helpt iClicks je aan online successen. Online zichtbaarheid, meer bezoekers naar je website en leads binnenhalen: dat is wat we graag doen. Wil je jouw bedrijf online sterk neerzetten? Maar weet je alleen niet waar, hoe en op welke manier? Als online marketing bureau helpen we je graag aan een goede positie op de online markt!