Goede kwaliteit en service

Ze hebben ontzettend veel! En alles ook in handige hoeveelheden en goede prijzen. Snelle service ook. In 1 woord TOP!

Goed product en snel geleverd

Goed product, netjes verpakt, snel geleverd. Kort om ik ben tevreden

Alles naar wens,goede producten correcte levering!

Fijne snelle service en goede kwaliteit

Ik zal zo weer bestellen

Heel netjes en heel snel super

prima! Snelle levering, kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit-prijsverhouding.

Erg goed

Top, snelle levering

Scherpe prijs kwaliteit verhouding en snelle verzending.

Groot assortiment vol met hebbedingetjes. Ik zal vaker bestellen. De verzendkosten vallen mee.

Mooi

Hele mooie artikelen ,en heel mooi lint,netjes verpakt en mooi op tijd bezorgd .

Ik bestel altijd hier lint. Goeie service en snelle levering

Snel en duidelijk

Snelle service en ontvang wat ik besteld heb

Zie bovenstaand

Klantgericht en divers

Fijn dat je kleine aantallen kan bestellen voor een eerlijke prijs en van veeel dingen. Leuk hoor!

De bestelling was snel verzonden, op de afgesproken dag, en netjes verpakt. Artikelen zijn scherp geprijsd. Ik raad deze webshop zeker aan!

Mooi aanbod, snelle levering

Twee linten gekocht met de Italiaanse vlag, voor op het musicalkostuum van mijn zoon. Super fijn dat anno nu het nog mogelijk is een kleine bestelling te doen. Levering snel en volgens afspraak. We zijn er helemaal blij mee.

Snelle service en goede prijzen

Makkelijk te bestellen. De prijzen zijn goed en de levering snel

Echt super kralen

Ik ben een vliegengordijn met kralen aan het maken. En de kralen die ik heb besteld waren precies zoals omschreven en altijd snel en tijdig geleverd in een goede stevige verpakking.

Snelle levering, zeer tevreden.

Snelle levering, zeer tevreden

Een webshop die alles keuring in orde heeft.

Toen ik elastiek voor het maken van armbanden bestelde, stond er op de website vermeld, dat hij even wat langer kon duren i.v.m. vakantie. Deze vermelding zorgt er voor dat je niet tevergeefs uitziet naar je bestelling. Ook een pluspunt vond ik dat je voor een bepaald minimum bedrag hoefde te bestellen.

Prima service en supersnel

Snel geregeld allemaal, mooie spullen.

Snelle levering. Goede prijs. Groot assortiment.

Volop keus, goedkoper dan de meeste sides die ik heb bezocht, overzichtelijke website en snelle levering

Alles kwam keurig op tijd , keurig verpakt en goede kwaliteit.

super

Nette en snelle levering