Nog mooier dan op de website en SNEL

We hebben verschillende kleuren koord van 0,5 mm besteld en de kleuren zijn nog mooier dan we konden zien op ons scherm. Mooie kwaliteit ook! En we hadden het pakje ook nog een snel in huis. TOP en tot een volgende bestelling.

fijne winkel

prima service en goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader.

gewoon goed

snel ontvangen

Netjes geleverd, goede kwaliteit.

Gewoon prima.

Bestellen gaat makkelijk. Alles wordt snel en goed geleverd.

Geweldige service.

Missende levering werd zonder gezeur opnieuw opgestuurd. Achteraf bleek het bij de buren te zijn bezorgd. Ivm de kleine omvang van de levering hoefde ik alsnog niet dubbel te betalen of terug te sturen. Topservice!

goede service en kwaliteit

snel levering e service

Super blij en goede service

Mooi nederlandse vlag kleuren lint gekocht. Snelle levering, mooie kwaliteit

Uitgebreid, mooi en leuk assortiment

Mooie en leuke kralen, linten en toebehoren. Goede en snelle levering. Aanrader

Mooie kwaliteit, snel geleverd

Tot de volgende keer ;-)

Fijne Hobbyzaak

Ik ben blij dat ik hier eindelijk een adresje gevonden heb voor satijnkoord van 1 mm. per meter. Wat ik wel jammer vind is dat het soms zo lang duurt voordat bepaalde kleuren weer aangevuld zijn. Maar verder alleen maar goede ervaringen. Blij dat je hier satijnkoord per meter kunt kopen want het is heel slecht te krijgen in Nederland.

Snelle communicatie!

Heel prettig contact gehad. Omdat sommige letters verkleurd waren kregen we ze er bij, heel fijn info mailtje erover. Zeker aan te raden!

zeer uitgebreide site

goede kwaliteit ,super snelle levering. geweldig vriendelijk geholpen. bedankt

TOP!!

Leuke en betaalbare artikelen. Snelle levering.

Uitstekend!

Ook kleine bestellingen met zorg en snelheid verzonden ☘️

Gewoon uitstekend!

Fijne webshop, ruim assortiment, schappelijke prijs, snelle levering! Keep up the good work! Van harte aanbevolen!

goede service, mooie spullen, en snel verzonden

Tsja, wat moet ik nog meer zeggen na zo'n titel?

Geweldige site

Altijd goede kwaliteit en ontzettend goede levering, ben er blij met kralen en linten

Duidelijke site, makkelijk bestellen en snelle afhandeling.

Kon niet goed zien hoeveel kralen ik zou kopen en toen ik het ontving vond ik het weinig kralen

Nee ik koop hier niet meer

Top online winkel

Goederen waren zoals omschreven, levertijd nagekomen, binnen 2 werkdagen lag het in de bus.

Super leuk!

Goede ervaring, snelle verzending en onwijs mooie kraaltjes. Helemaal blij met mijn bestelling!

Pima

Ook met vragen prima geholpen

Prachtige kralen, snelle levering en goed service

Keuze aan kralen genoeg op de site, de levering is netjes en snel en als je een klacht hebt is de service goed. Een klein puntje ter verbetering: als je een zakje met 8 grote kralen besteld en daarvan zijn er 3 niet te rijgen en dat is wat veel. Wellicht even checken van te voren? Voorde rest is het prima!

Ze hebben van alles

Zeer vriendelijk in communicatie, leveren snel en de website werkt goed. Behalve wanneer iets net niet meer in voorraad is zie je wel een melding voorbij flitsen.