uitstekend

mooie duidelijke site, levering ook prima.

Supersnelle levering en altijd netjes verpakt

Overzichtelijke site, altijd heel snel geleverd en netjes verpakt. Groot assortiment dus keuze genoeg

Mooi aanbod. Snelle levering

Mooi aanbod. Snelle levering

Goed product, goede prijs, snelle verzending

Goed product, goede prijs, snelle verzending

Fijne site, snelle leverering.

Helemaal top!

Alles was keurig verzorgd en goed verpakt. Ik ga zeker weer bestellen!

goed en snel geleverd

Prima service!

Snelle levering en prima producten

Als bedrijf kiezen wij voor inkoop bij Kralen en Linten omdat zij goedkoper zijn dan menig groothandel. Veel keuze en goede kwaliteit.

Prima assortiment, nette prijzen, feilloze afhandeling

Helemaal goed, geen reden om nog ergens anders te zoeken

Mooie kwaliteit

Ik had eerst de verkeerde koorden besteld ( was mijn eigen schuld), maar later de juiste en deze doen prima aan verwachting en lekker verl Keus qua kleuren!

Scherp geprijsd en snel in huis!

Scherp geprijsd en snel in huis!

Snelle levering, goed produkt

Ik had koord voor mijn plisségordijn nodig. Koord van 0,8 mm past prima .

Snelle levering en netjes verpakt.

Ruime keuze en niet duur.

Topzaak voor Linten

Ik heb al vaak linten en andere items gekocht bij deze sympathieke zaak. Groot aanbod van fraai lintmateriaal. Keurige afhandeling van een bestelling.

Snelle levering en precies zoals de foto’s

Goede en duidelijke foto’s en omschrijving op de site. Bestelling werd ook snel geleverd.

Hele duidelijke side en erg vriendelijke mensen

Ik heb zelfs app contact met hun gehad omdat ik een vraag had

Artikelen waren keurig verpakt en op tijd geleverd.

Prachtige kwaliteit, supersnel verzonden.

We bestelden houten kraaltjes en fluwelen linten in diverse kleuren om kerstversiering te maken. Ik ben heel blij met de kleuren en de kwaliteit. En de kerstversiering is heel mooi geworden!

Zeer tevreden!

Mooie plakdiamantjes en niet duur, binnen twee dagen bezorgd. Leuke persoonlijke note erbij, top!

Snel thuis ontvangen en precies wat ik heb besteld

De producten waren precies wat ik heb verwacht. Binnen no time was de pakket door de brieven bus ontvangen. Ook heb ik gevraagt voor een verandering in de bestelling en het was snel en makkelijk geregeld. Binnen een week heb ik weer iets besteld omdat mijn ervaringen waren allemaal goed - dus een uitsteken beoordeling. Ik zal zeker anderen vertellen over Kralen en Linten.

Uitstekend!

Het was een snelle levering en alles was correct.

Ruime keuze in mooie materialen

Overzichtelijke site; ruime keuze; goede kwaliteit en snelle service.

hartstikke goed!

Snelle levering, goede prijzen

Ik heb maar een kleine bestelling gedaan, maar mijn tevreden is daarentegen groot. Het betreft dun zwart nylon draad ter vervanging van het trektouwtje van onze bureaulamp. Perfect geschikt voor dit doel.

Meedenkend en snelle, correcte levering

Wij hadden een grote, specifieke opdracht. Er werd meegedacht en naar oplossingen gezocht. Binnen een zeer korte tijd hadden wij de zeer diverse kralen in huis. Zeer vriendelijke en goede communicatie! Dank!