Leuke winkel voor creatievelingen.

Ik was blij dat ik dit adres gevonden heb op internet. Eindelijk een bedrijf dat wel satijnkoord van 1 mm. aan de meter verkoopt en nog voor een leuke prijs ook. Bij het verder kijken op de site zag ik ook allerlei handige dingetjes om kettingen en armbandjes compleet te maken. Ook leuke kralen en knoopjes. Ik hoef niet meer verder te zoeken, ik heb het goede adres gevonden

Ontvangen

Heb mijn bestelling snel ontvangen.

Hulp via telefonisch contact was ook prima.

Goede service ondanks kleine bestelling.

Goede service ondanks kleine bestelling.

De touwtjes zijn niet duur! Maar had liever iets meer betaald voor betere kwaliteit… want die valt dus iets tegen..

Supersnelle en vriendelijke service, fijn!

Supersnelle en vriendelijke service, en leuk lint!

Hele fijne webshop

Enorm veel keuze voor leuke prijsjes, wat ook meetelt in de beoordeling. Ook was de verzending erg snel, engoed verpakt. Betaling ging soepel. Heke fijne webshop!

Fantastische materialen voor een prima prijs.

Wat een geweldig assortiment heeft Kralen en Linten. De levering is snel en zorgvuldig. Ze leveren goede materialen voor een redelijke prijs. Helemaal top!

Mooie website met een prachtig assortiment!

Keuze genoeg bij Kralen en Linten! Leuke prijsjes en het wordt goed verpakt verzonden. Een aanrader!

Groot assortiment

Ik heb hier exact gevonden wat ik nodig had.

Duidelijke communicatie

De website gaf een aantal meldingen dat sommige producten niet op voorraad waren nadat de bestelling betaald was. Pakketje kwam nog steeds met vervanging en uiteindelijk terugbetaling van item dat niet beschikbaar was. Communicatie over een aantal dagen, ik antwoordde niet zo snel als hun, was duidelijk en vriendelijk over de mogelijkheden.

Mooi product voor 'weinig' en snelle levering!

Lederen koord per meter besteld. Mooie kwaliteit en niet duur!

Perfect aanbod goede prijzen

Perfectaanbod goede prijs en snelle levering. Top!

Leuke webshop met veel aanbod

Leuke webshop met veel aanbod. De reden dat ik een ruim voldoende geef is omdat ze een foutje hebben gemaakt en volgens mijn idee niet echt goed hebben opgelet. Maar goed, iedereen maakt fouten en fouten kun je verbeteren. Verder een aardige meneer aan de telfoon gehad die ook met mij het probleem op heeft willen lossen.

Blij mee

Goede prijzen, snelle verzending en je krijgt wat je bestelde.

Zou wel iets meer keuzes willen in magneten voor armbanden

kwaliteit

Dit garen was precies wat ik zocht.

Snel en voordelig

Uitstekende service, goede communicatie, goede prijs-kwaliteit verhouding

Ik ben bijzonder goed geholpen door de mensen van "Kralen en Linten". Ik wilde mijn bestelling uitbreiden en 1 lang lint i.p.v. 4 korte. Dit was geen probleem. Ik werd goed geholpen en de bestelling werd snel verstuurd.

Snel,goede prijs kwaliteit verhouding,

Mooie producten en snelle levering

Na de bestelling ook vriendelijk e-mailtje ontvangen over verzending. Ik zou er zeker vaker bestellen.

Wax koord besteld voor moederdag cadeautjes op een basisschool. Prima prijs. Mooie kwaliteit en snelle levering

Fijne webshop en snelle levering

Fijne webshop, erg fijne klantenservice die met je mee denkt en voor oplossingen zorgt. En de levering van de spullen was zeer snel!

Super oplossing bij het tekort komen van letterkralen.