Matig positief

Sommige kralen waren plakkerig en nattig

Hartstikke leuke artikelen, vanwege de sluiting van de theaters gaan we er (nog) niet mee aan de knutsel, maar m’n dochter smeekte me ze niet terug te sturen.

Ik ben heel tevreden!

Mooi materiaal snelle levering en service.

Mooie producten voor een prachtige prijs en super snel in huis

Mooie producten voor een prachtige prijs en super snel in huis

Duidelijk en op tijd afgeleverd.

Bestelde artikelen waren binnen No-time bij mij afgeleverd. Zeer tevreden met de snelheid en duidelijke info gedurende verzend en ontvangsttijd. Toppie

Erg Goed

Alles liep soepel en werd snel geleverd.

Prima en duidelijke site, levering mooi op tijd

Voldeed naar verwachting en snelle levering.

Goede snelle levering

Goede prijs-kwaliteit

Snel geleverd en goede kwaliteit.

In sommige zakjes zitten kapotte kraaltjes, die gewoon door midden zijn gebroken tijdens het vervoeren denk ik? Maar snelle levering! En mooie kralen.

Goede kwaliteit, zoals de foto en snel geleverd!

Zoals het op de foto staat ziet het er ook echt uit. Het is van goede kwaliteit en is erg snel geleverd! En dat allemaal voor een leuk prijsje!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Zeer tevreden. Prijs kwaliteit is echt goed. Mooie linten gekocht. Blij mee.

Fijne winkel veel keus en snelle verzending

Prima artikelen helaas niet te achterhalen

Prima geleverd alleen erg jammer dat ik nergens inzicht heb in welke kralen ik besteld heb zodat ik exact dezelfde weer kan bestellen en bestel daarom nu niet omdat ik niet het risico wil lopen de verkeerde te bestellen en te betalen en dan mijn geld niet terug krijg of verzendkosten moet betalen

Een aanrader !!!

Wanneer je vlót een héél gezèllig pakketje thuisbezorgd wilt krijgen is dìt hèt adres !! Nìet tè làng over de website surfen … want daar word je ‘hebberig’ van ;) Klàsse met vlàg & wìmpel, krààl & lìnt … Bedankt lieve mensen voor deze prèttige gang van zaken !! Ik hou jullie in ged8en voor een vólgende keer ;)

Mooie kwaliteit

De armband ziet er super mooi uit. In het echt nog mooier dan de foto. Geleverd in een lief doosje met persoonlijke noot!!

snelle reactie, snelle levering, spullen overeenkomstig de advertentie.

leuke goede producten,snelle levering.

Snel geleverd, goed verpakt en de keuze is prima net als de prijs.

Goed!

Goede producten, snelle levering.

Goed geregeld en snelle verzending

Producten zijn zoals omschreven, ben tevreden over alles.

Keurige en snelle levering

Gewoon goed.

In de drukte was mijn bestelling per ongeluk verwisseld met een andere bestelling. Dit werd vlug opgelost door mijn bestelling nogmaals te verzenden. Daarnaast kreeg ik ook nog een extraatje toegezonden. Super netjes!

Superaardige mensen

Fantastisch assortiment!

duidelijke website, snelle levering, goede communicatie

Zoals boven beschreven. Heb helaas niet alles wat ik zocht kunnen vinden.

Vlotte levering

Mooie site met wat je kan wensen op kant en lint . Volgende keer weer bij jullie bestellen.