Correct

Snelle en keurige levering.

Goed product snel geleverd

Helemaal tevreden, blij mee!

Matige kwaliteit

Koord is niet stevig maar slap

Hallo Arie, Dank voor je reactie. Jammer dat ons koord niet aan je verwachtingen voldoet. Je kunt het altijd bij ons het retour sturen. Met vriendelijke groet, Sake Weiland

Snel, netjes ingepakt

Alles goed binnen gekregen, en snel

Geweldige sercmvice, groot assortiment

Ben een zeer tevreden klant, altijd blij met mijn bestelling, goede kwaliteit, mooue prijzen en snelle service.

prima ervaring

snelle en goede levering

Goed. Goed telefonisch bereikbaar nette dame

Na besteld te hebben kwam ik tot de ontdekking dat ik dubbel had besteld . Gebeld en het werd prima geregeld. Nette dame aan de telefoon website is duidelijk . Prima bedrijf

Was blij met de bestelling

Had letterkralen besteld, zo fijn dat je ze gewoon per letter kan bestellen, was er gewoon de volgende dag. Toppie

Ik had mijn bestelling mooi op tijd binnen! Bedankt voor de goede service

alle spulletjes die ik binnen krijg, geweldig superblij mee

geen nare ervaringen, je word hebberig. Het zou wel leuk zijn, als je wat besteld boven een bepaald bedrag...ik noem maar € 40,00 euro een leuk presentje krijg..... Ik denk dat de klant dit zeer gaat warderen

Goed en snel geleverd

Ruime keuze goede produkten en de bestelling snel ontvangen. Heel blij mee, kon lekker snel aan de gang.

Alles naar wens

Vlot bezorgd, goede prijs.

Prima kwaliteit en snelle levering

Op tijd bezorgd en exact zoals besteld!

Snel geleverd, goede items, niks op aan te merken.

Prima geregeld

Product voldoet aan de beschrijving en is snel en goed verpakt verstuurd.

Super service en de spullen waren snel binnen!

Fijne ervaring

Perfect product en erg snel in huis

Altijd super mooie kralen

Altijd tevreden over mijn bestellingen

Prima snelle service en goede kwaliteit

bestelling volgens afspraak

De bestelling werd volgens afspraak geregeld. Ik vond de ophoging van verzendkosten wel vreemd... Het was fijn dat vantevoren gemeld was dat bestelinfo in de spam kon belanden, dat was inderdaad het geval. Niet eens in de no-prio mail, maar echt in een aparte spammap. Dat is jammer.

Super netjes en snelle levering

Voor het eerst besteld site is heel overzichtelijk mooie kleuren netjesverpakt en snel geleverd top

Prettige ervaring

Ruime keuze, overzichtelijke website en goede prijs. Jullie hebben een vaste klant erbij

Duidelijke website

Duidelijke website en snelle levering en service.