Perfect!!

Perfect!!

leuk

hele leuke dingen en genoeg opties

klantvriendelijk en snelle reactie.

klantvriendelijk en snelle reactie.

Snelle levering en goede service

Mooie kralen voor een goede prijs. Helaas past mijn 1,5mm draad niet door het 3mm binnengaat.

Uitstekende kwaliteit en vlotte levering

Ik ben heel tevreden met de kwaliteit van de producten, de service en de webshop.

peima

snelle levering. mooie producten

Klantvriendelijk

Had van een bepaalde kraal meer nodig dan dat er op de site vermeld stonden, maar na een mailtje werd ik erg aardig geholpen aan de hoeveelheid die ik nodig had.ook de levering was erg snel.

Uitstekende service!

Had helaas het verkeerde touw gekocht. Contact opgenomen en gaven advies en tips. Mocht het touw retour sturen en kreeg ook heel snel geld terug gestort.

Goed producten en snel geleverd

Leuke materialen en snelle leveringen

Heerlijk snuffelen op de site voor alle knutsel projecten.

Erg goed.

Fijne prijs en snelle levering.

Geheel volgens verwachting

Snel en keurig geleverd.

super goed!

snelle levering en goed materiaal

Zeer tevreden!

Leuke site met leuke spullen. Nu voor de 2e keer iets besteld en dit ga ik zeker nog vaker doen! De spullen bevallen mij goed en ik maak er leuke sieraden van. Blij mee!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Ik had mijn bestelling snel in huis. Mooie kralen, goede kwaliteit.

Goede kwaliteit! Heel mooi

Goed!

Kleur foto niet hetzelfde als product

De kralen die lichtgroen leken op de website waren in het echt donkergroen, dus ik kon ze niet gebruiken voor mijn project.

mooi

ik heb veel mooie kralen gekocht. veel heb ik mooi kunnen gebruiken in sieraden, maar de glazen kralen (ik had camel bruin geloof ik) kan ik niet rijgen, want het gaatje is dunner dan staat aangegeven of soms zelfs aan een kant dicht. dat vond ik wel erg jammer

Vlot geleverd, goed verpakt en mooie materialen!

Voldoende keus. Snelle levering Goede verpakking.

Op zich wel goed

Ik had bedels en knijpkralen besteld, de knijpkralen waren er 100 te weinig en in het goud inplaats van zilver. De bedels waren wel leuk alleen, de bedels met muziek nootjes zaten op de foto een diamantje in en in het echt niet en het is nu gewoon een leeg deukje.

Helaas maken wij wel eens foutjes maar deze lossen we altijd naar tevredenheid van de klant op We hebben deze klant gecompenseerd.

Voor t eerst een bestelling gedaan en ben zeer tevreden. Betrouwbaar en snelle verzending.

heel tevreden

Ze doen wat ze beloven en leveren netjes ook in corona tijd.

Goede service , snelle levering.

Teveel verzendkosten

Voor 2 stukjes ketting die door de brievenbus kunnen, €4,95 verzendkosten betalen, vind ik schandalig

Goedendag, Jammer dat je niet tevreden bent over de verzend- en verpakkingskosten. We proberen de kosten van de producten zo laag mogelijk te houden zodat je veel voor weinig krijgt. Helaas komt het er op neer dat je bij kleine bestellingen veel verzendkosten betaald. In jou geval was €3,50 en die is opgebouwd uit de ideaal kosten, verpakking en helaas de steeds duurder wordende postzegels. We hopen dan ook dat de producten wel aan de verwachtingen voldoen. Met vriendelijke groet, Team Kralen & Linten