Vlot geleverd, goed verpakt en mooie materialen!

Voldoende keus. Snelle levering Goede verpakking.

Op zich wel goed

Ik had bedels en knijpkralen besteld, de knijpkralen waren er 100 te weinig en in het goud inplaats van zilver. De bedels waren wel leuk alleen, de bedels met muziek nootjes zaten op de foto een diamantje in en in het echt niet en het is nu gewoon een leeg deukje.

Helaas maken wij wel eens foutjes maar deze lossen we altijd naar tevredenheid van de klant op We hebben deze klant gecompenseerd.

Voor t eerst een bestelling gedaan en ben zeer tevreden. Betrouwbaar en snelle verzending.

heel tevreden

Ze doen wat ze beloven en leveren netjes ook in corona tijd.

Goede service , snelle levering.

Teveel verzendkosten

Voor 2 stukjes ketting die door de brievenbus kunnen, €4,95 verzendkosten betalen, vind ik schandalig

Goedendag, Jammer dat je niet tevreden bent over de verzend- en verpakkingskosten. We proberen de kosten van de producten zo laag mogelijk te houden zodat je veel voor weinig krijgt. Helaas komt het er op neer dat je bij kleine bestellingen veel verzendkosten betaald. In jou geval was €3,50 en die is opgebouwd uit de ideaal kosten, verpakking en helaas de steeds duurder wordende postzegels. We hopen dan ook dat de producten wel aan de verwachtingen voldoen. Met vriendelijke groet, Team Kralen & Linten

goede site, met mooie producten

blij met mijn kralen bestelling!!

prima service

Snelgeleverd en prima service

Altijd keurige service

Snel geleverd en altijd zorgvuldig verpakt

Snelle levering. En een hele mooie site. En een ruime keuze.

Fijne snelle service!

Fijne service,groot assortiment

Snelle levering en mooie producten

Blij met het grootste aanbod, goede prijzen en snelle levering.

Duidelijke website

Prima website en ruim assortiment. Het zou wel fijn zijn om een email/update te ontvangen zodra de bestelling verstuurd is. Dan weet men iig wanneer men de bestelling kan verwachten. Veel van de nietstiften kwamen niet recht aan maar een beetje verbogen. Erg onhandig. Volgende keer graag gebogen uit sorteren en stevig verpakken

Een aanrader

Snelle levering. Product omschrijving klopte met geleverde artikel.

Top service!

Bij mijn eerste bestelling waxkoord en knijpkraaltjes besteld, helaas waren de knijpkraaltjes te klein en pasten met geen mogelijkheid om het waxkoord! Zaterdag een mailtje gestuurd en kreeg vrijwel direct een mail terug, daarin het antwoord op mijn vraag en dat ik kosteloos andere knijpkraaltjes in een maatje groter zou ontvangen. Geweldig service en ik helemaal blij!!

Netjes snel geleverd

Prima bedrijf, accuraat en snelle levering

Wat ik besteld had, klopte helemaal

Super snel geleverd

Ontzettend veel keus , en betaalbaar Snelle levering ,erg blij met kralen en linten

Goede kwaliteit

Nu 2x wat besteld. Beide keren was het netjes verpakt. Ook snel in huis. Als we weer wat nodig hebben dan is dit ons adres

Top! Snelle levering en netjes ingepakt!

Fijne website, product goed omschreven en prima prijs

Eerst was de verzending fout gegaan, maar toen hebben jullie het gratis opnieuw opgestuurd. Ik had heel vriendelijk contact met jullie! Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik zou zeker nog een keer bij jullie bestellen!!

Perfecte service, snelle communicatie.

Snelle & perfecte service. Bij de bestelling had ik niet de goede sluitringen. Zonder probleem kon ik nieuwe bestellen en de andere retour sturen. Twee dagen later de goede ontvangen.

Prachtige producten en snelle levering!