Kon niet goed zien hoeveel kralen ik zou kopen en toen ik het ontving vond ik het weinig kralen

Nee ik koop hier niet meer

Top online winkel

Goederen waren zoals omschreven, levertijd nagekomen, binnen 2 werkdagen lag het in de bus.

Super leuk!

Goede ervaring, snelle verzending en onwijs mooie kraaltjes. Helemaal blij met mijn bestelling!

Pima

Ook met vragen prima geholpen

Prachtige kralen, snelle levering en goed service

Keuze aan kralen genoeg op de site, de levering is netjes en snel en als je een klacht hebt is de service goed. Een klein puntje ter verbetering: als je een zakje met 8 grote kralen besteld en daarvan zijn er 3 niet te rijgen en dat is wat veel. Wellicht even checken van te voren? Voorde rest is het prima!

Ze hebben van alles

Zeer vriendelijk in communicatie, leveren snel en de website werkt goed. Behalve wanneer iets net niet meer in voorraad is zie je wel een melding voorbij flitsen.

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit, nette en snelle levering. Ruime assortiment.

Goed met veel medewerking

Een fijn verkoop punt, altijd mee denken en snelle regeling, ik koop graag bij Kralen en Linten . Ellen van Driel ,,, Design by Ellen.

Snelle levering goed product

Goed!

De sleutelhangers werden snel en netjes geleverd! Ik ben tevreden.

Leuke winkel voor creatievelingen.

Ik was blij dat ik dit adres gevonden heb op internet. Eindelijk een bedrijf dat wel satijnkoord van 1 mm. aan de meter verkoopt en nog voor een leuke prijs ook. Bij het verder kijken op de site zag ik ook allerlei handige dingetjes om kettingen en armbandjes compleet te maken. Ook leuke kralen en knoopjes. Ik hoef niet meer verder te zoeken, ik heb het goede adres gevonden

Ontvangen

Heb mijn bestelling snel ontvangen.

Hulp via telefonisch contact was ook prima.

Goede service ondanks kleine bestelling.

Goede service ondanks kleine bestelling.

De touwtjes zijn niet duur! Maar had liever iets meer betaald voor betere kwaliteit… want die valt dus iets tegen..

Supersnelle en vriendelijke service, fijn!

Supersnelle en vriendelijke service, en leuk lint!

Hele fijne webshop

Enorm veel keuze voor leuke prijsjes, wat ook meetelt in de beoordeling. Ook was de verzending erg snel, engoed verpakt. Betaling ging soepel. Heke fijne webshop!

Fantastische materialen voor een prima prijs.

Wat een geweldig assortiment heeft Kralen en Linten. De levering is snel en zorgvuldig. Ze leveren goede materialen voor een redelijke prijs. Helemaal top!

Mooie website met een prachtig assortiment!

Keuze genoeg bij Kralen en Linten! Leuke prijsjes en het wordt goed verpakt verzonden. Een aanrader!

Groot assortiment

Ik heb hier exact gevonden wat ik nodig had.

Duidelijke communicatie

De website gaf een aantal meldingen dat sommige producten niet op voorraad waren nadat de bestelling betaald was. Pakketje kwam nog steeds met vervanging en uiteindelijk terugbetaling van item dat niet beschikbaar was. Communicatie over een aantal dagen, ik antwoordde niet zo snel als hun, was duidelijk en vriendelijk over de mogelijkheden.

Mooi product voor 'weinig' en snelle levering!

Lederen koord per meter besteld. Mooie kwaliteit en niet duur!

Perfect aanbod goede prijzen

Perfectaanbod goede prijs en snelle levering. Top!

Leuke webshop met veel aanbod

Leuke webshop met veel aanbod. De reden dat ik een ruim voldoende geef is omdat ze een foutje hebben gemaakt en volgens mijn idee niet echt goed hebben opgelet. Maar goed, iedereen maakt fouten en fouten kun je verbeteren. Verder een aardige meneer aan de telfoon gehad die ook met mij het probleem op heeft willen lossen.