Kapot lint

Mooi lint en goede kwaliteit, alleen in stukjes geknipt, waardoor ik er niks meer aan heb…

Goedemorgen, Dank voor de review alleen jammer dat het geleverde lint niet naar tevredenheid is. Kunt u aangeven welke soorten lint minder dan in stukken van 1 meter geleverd zijn? We leveren namelijk standaard geen kleinere afmetingen dan een meter in gebroken eenheden. Mocht dat bij u het geval dan willen we dat graag corrigeren. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Sake Weiland

Alles netjes en snel geleverd

Snel

Precies zoals bedoeling

Vlotte levering

Heb de bestelde satijnen linten de volgende dag al ontvangen. Prima kwaliteit. Blij mee.

zeer tevreden

uitstekend

Makkelijke site en snelle levering

Prima spullen en snel geleverd

super snelle levering

heel veel op deze site gekeken e gevonden wat ik zocht. Ongelooflijk veel te vinden tegen billijke prijzen. eenmaal besteld was het de volgende dag tuis in de brievenbus. Geweldig . Echt een aanrader als je veel knutselt . Gewoon rondkijken en verbaas je / Voor mij een topper

Wat een leuke winkel, je raakt niet uitgekeken!

Deze dames zijn erg vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. En ze hebben erg veel keus voor ook nog eens een leuke prijs. Ik ben fan!

mooie spullen snel geleverd

Na bestellen worden de spullen snel geleverd. Ik vind jullie waxkoord het mooiste.

Leuke spullen voor leuke prijzen en snelle levering.

Snelle levering, goede service, klantvriendelijk

Leuk assortiment, makkelijk besteld, snelle levering

Rafelige loslatende elastiekje op de twee rolletjes.

De levering was vlot. De kwaliteit van de beide rolletjes elastiek was ruim onvoldoende. Jammer dat daar niet naar gekeken werd. Beide zijn in de vuilnisbak gedaan. Van plan weer iets te bestellen bij Kralen en Linten Nee.

Hallo Andre, Jammer dat de rolletjes elastiek niet voldoen aan jouw verwachtingen. We hadden dat graag opgelost en ze altijd retour gestuurd mogen worden. We horen graag van je om tot een tevreden oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Sake Weiland

Super goede winkel

Koop hier heel vaak mijn kralen en heel tevreden mee! Super leuke winkel

Matig positief

Sommige kralen waren plakkerig en nattig

Hartstikke leuke artikelen, vanwege de sluiting van de theaters gaan we er (nog) niet mee aan de knutsel, maar m’n dochter smeekte me ze niet terug te sturen.

Ik ben heel tevreden!

Mooi materiaal snelle levering en service.

Mooie producten voor een prachtige prijs en super snel in huis

Mooie producten voor een prachtige prijs en super snel in huis

Duidelijk en op tijd afgeleverd.

Bestelde artikelen waren binnen No-time bij mij afgeleverd. Zeer tevreden met de snelheid en duidelijke info gedurende verzend en ontvangsttijd. Toppie

Erg Goed

Alles liep soepel en werd snel geleverd.

Prima en duidelijke site, levering mooi op tijd

Voldeed naar verwachting en snelle levering.

Goede snelle levering

Goede prijs-kwaliteit

Snel geleverd en goede kwaliteit.

In sommige zakjes zitten kapotte kraaltjes, die gewoon door midden zijn gebroken tijdens het vervoeren denk ik? Maar snelle levering! En mooie kralen.

Master Ekke Blaauwstrjitte 1

9011XH Jirnsum