Geweldig mooi product

Zeer klantvriendelijk bedrijf dat erg mooie producten levert en zich aan alle afspraken houdt. Wij zijn erg tevreden!

In een woord geweldig!!! Dikke 10!

Van begin tot eind in een woord geweldig. Klantenservice perfect bereikbaar en reageren snel als je een mailtje stuurt en zijn telefonisch goed bereikbaar. Shutters zijn nu gemonteerd en ze staan prachtig!!!! Monteurs zijn aardig en beleefd en gaan voor kwaliteit. Het is werkelijk een verademing om bij dit bedrijf te bestellen! Dikke 10 dus!

Zowel op zolder als in onze hal staan de shutters prachtig!

Vakmensen die keurig en snel werken, alles heel netjes afwerken en naast een super mooi product ook gezelligheid meebrengen. Wij zijn super tevreden!

Prachtige shutters

Goede ervaring met shutter experience Hele vriendelijke medewerkers, zowel bij het inmeten en de montage. Ze nemen hun tijd om alles goed uit te leggen en te adviseren. Zeer netjes en vakkundig gewerkt Ik blijf bij Shutter Experience bestellen

Shutter Experience heeft mijn verwachtingen overtroffen.

Het team was vriendelijk, professioneel en stond altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden. Hun goede service en de zorgvuldige afwerking maken hen absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar stijlvolle en kwalitatieve raamdecoratie.

Mooi resultaat, luxe uitstraling.

Zeer tevreden over de montage van onze shutters door zeer professionele medewerkers. Vanaf de inmeting tot aan montage. Door overmacht wel wat lang moeten wachten, maar daar hebben we begrip voor gehad, omdat we goed op de hoogte werden gehouden door afd. Sales.

Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit shutters geleverd en geïnstalleerd door professionele en ervaren mensen

Excellent service

Excellent experience, professional advice and excellent value for money. I really enjoyed the service quality , communication and end to end services . Highly recommend.

Top Bedrijf !!

Vandaag shutters geplaatst. Begonnen met advies wat een aardige professionele meiden. Tussendoor op de hoogte gehouden. Beter kon het niet worden!! Monteurs waren zeer professioneel vriendelijk en behulpzaam. Keurig alles gemeten, en zeker met geduld. Voor ons een echte aanrader !! Wij zijn super tevreden van begin tot einde van dit bedrijf.

Goed advies, zeer nette plaatsing

Altijd een vriendelijke en snelle communicatie. Een duidelijk adviesgesprek en daarna een overzichtelijke offerte. Het plaatsen ging snel en alles wordt mooi afgewerkt en netjes achtergelaten.

Deskundig advies, vakkundig gemonteerd en enthousiaste mensen.

Vanaf het eerste contact ervaarde ik een professioneel bedrijf dat met passie haar werk uitvoert. Snel een afspraak kunnen inplannen voor advies en inmeten. Dat voelde al goed en de mensen waren keurig op de afgesproken tijd. Na het inmeten een definitieve offerte met de besproken opties en daarna volgde het levertraject. Het is maatwerk en daar gaat wat tijd overheen, maar je wordt goed op de hoogte gehouden over de levertermijn en precies zoals voorspeld werd de montage afspraak gepland. Wederom met veel enthousiasme werd dit vakkundig gemonteerd en er volgde een duidelijke uitleg over gebruik en voorkomen van schade. Het ziet er prachtig uit en de prijs is zeer concurrerend. Ik beveel dit bedrijf dan ook zonder enige twijfel aan.

Perfect service and shutters

Couldn't be happier. Product is stunning, we are very happy. Service was even better than that, very supportive during the process and flexible regarding the installation

Mooie oplossing voor een moeilijk raam.

In ons nieuwe huis hebben we een rond raam. Lastig om daar zonwering in te krijgen. Shutter Experience heeft daar een mooie en functionele oplossing voor.

Professioneel

Uitstekend vakmanschap,door beide eigenaars.Mijn petje af ,voor hardwerkende jongelui, die op elkaar ingespeeld zijn qua werken ,overleg en handelen.Niet te beroerd om om advies te geven en daardoor een extra handeling te doen.Werken georganiseerd en ruimen alles op. Ik ben een blij ei....heel veel dank je wel.

Prijs kwaliteit verhouden meer dan goed!

Van begin tot het einde een goed verlopen projectje met shutters voor de schuine ramen. Naast het vakmanschap van de monteurs zijn ook hun sociale skills uitstekend. Daarnaast is in alle fases van het project de communicatie met de medewerkers ontzettend goed. Een mail wordt binnen een dag beantwoord etc. Kortom samenwerken met Shutter Experience was uitstekend en een aanrader.

Mooi product, goede service!

Vanaf het eerste moment een prettig contact! Na de aanschaf van onze shutters, werden we keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van het proces. De shutters werden snel, keurig en vakkundig geplaatst. Al met al zeer tevreden!

Na acht jaar nog heel tevreden

We hebben de shutters nu al acht jaar, sinds 2015, op de hele begane grond. We zijn nog steeds erg tevreden; ze verkeren nog in uitstekende staat. Twee jaar later hebben we ze ook op de eerste etage geïnstalleerd. De service tijdens de plaatsing was uitstekend, en sindsdien hebben we geen verdere hulp van SHUTTER EXPERIENCE V.O.F. meer nodig gehad

De schutters zijn geplaatst door de monteurs , werken erg netjes en secure ook door de leverancier keurig op de hoogte gehouden van de levertijd. Wij zijn er erg tevreden over en een goede service.

Vriendelijk en professioneel

100% tevreden van advies, opmeten, tot en met de montage, Perfect!

Professioneel en zeer vriendelijk!

Uitstekende ervaring met Shutter experience. Heino en Cleo zijn vakkundig en zeer correct en hebben geweldig werk afgeleverd!

Uitstekend!!

Top bedrijf! We hebben ons hele huis voorzien van shutters. Het werd vakkundig ingemeten en we kregen goed advies. Gisteren is het geplaatst, werkelijk erg mooi en professioneel gedaan!

Vriendelijk én professioneel

Ons raam is hoog (4m), schuin en met mooi uitzicht. Na maanden zoeken naar raam bekleding leken shutters de enige haalbare oplossing. De mannen van shutter experience hebben vanaf stap 1 goed meegedacht, goede oplossingen verzonnen. En afgelopen week hebben ze dan ook de shutters kunnen plaatsen. We zijn ongelofelijk tevreden met het resultaat. Bedankt mannen!!

Goed product en mooi geplaatst

Een mooi en goed product, goed geplaatst.

Wij zijn zeer tevreden over het afgeleverde product. Het is een mooi compleet plaatje geworden. De monteurs waren vriendelijk, correct en hebben het keurig geplaatst en afgeleverd.

fijn bedrijf

Goede uitleg over de producten en fijne mensen die de shutters komen inmeten en plaatsen

Dorpsstraat 11

5472PH Loosbroek