Ontzettend gelukkig ben ik met mijn Shutters en de overall experience.

Zeer vakkundige, vriendelijke mensen. Betaling ter plekke , afval wordt meegenomen en er wordt zelfs stof gezogen. Werkelijk alles was top!

Topadvies en fijne mensen

Fijne vaklieden! Altijd op tijd geïnformeerd en een top resultaat!

Geweldig bedrijf

Snel alles op komen meten en offerte gemaakt.Goede uitleg over de mogelijkheden.

Wat een super bedrijf. Daar kan menigeen nog iets van leren.

Van het begin tot en met de montage alleen maar positieve ervaringen met Shutter Experience. Super vriendelijke dames op kantoor. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. De leveringstijd is bij iedere leverancier van shutters vrij lang. Logisch natuurlijk het is maatwerk en het moet uit China komen. Maar deze had toch nog de kortste leveringstijd en zij hebben, omdat ik anders drie maanden zonder raamdecoratie zat, kosteloos op alle ramen plisségordijntjes gehangen. Petje af! Gisteren zijn de shutters geplaatst en wat ziet het er prachtig uit. Nogmaals dank aan alle medewerkers van Shutter Experience.

heel mooi geplaatst

goede service, strak geplaatst. echt een aanrader

Heel fijn zakendoen met dit bedrijf/deze mensen

Voor ons de 2de keer dat wij shutters besteld hebben bij Shutter Experience. Geeft al aan dat wij ook de 1ste keer heel tevreden waren en nu ook weer. Afspraak is afspraak en de lijntjes zijn kort. Goed bereikbaar en reageren heel snel op vragen. De shutters zelf heel mooi en van goede kwaliteit. We zijn heel goed geadviseerd en onze wensen konden allemaal verwerkt worden. Echt maatwerk! Wij hadden bedacht om de shutters uit onze oude woning te laten vermaken voor onze nieuwe woning. Daarop kregen wij 2 offertes. 1. De "oude set" aanpassen en uitbreiden 2. Geheel nieuw en dan kregen wij voor onze "oude set" een bedrag terug. Wij hebben voor de laatste optie gekozen. Heel graag hadden wij dit van te voren/ in een eerder stadium geweten zodat we de "oude set" over hadden kunnen laten nemen door de nieuwe bewoners.

Fijne mensen, Komen de afspraak na en het contact is goed. Echt een aanrader

Heel blij met de kast in de hal!!!

Voor onze hal in een nis voor de meterkast twee louvre deuren laten plaatsen. De deuren zijn van geolied teak hout. Hierdoor hebben we nu een mooie garderobe voor de jassen. Wij zijn erg blij met het resultaat. Twee vakkundige timmermannen hadden het werk met een uur gefixt. Top bedrijf!!!

perfect

geweldig perfect gemeten en geplaatst.

Goede service!

Dit is de tweede keer dat wij bij Shutter Experience onze shutters hebben besteld. Wij zijn erg tevreden over de service. De klantgerichte medewerkers op kantoor waren bereikbaar en reageerde snel op berichten. Ook het plaatsen van de shutters is vakkundig gebeurd. Kortom wij zijn tevreden!

Zeer tevreden!

We zijn heel erg blij met de shutters die onlangs zijn geplaatst. Naast dat we professioneel advies kregen in de showroom, werd alles netjes ingemeten bij ons thuis en nogmaals doorlopen wat we toen hadden besloten. Vorige week zijn ze eindelijk geplaatst en we zijn erg blij met het resultaat. Dit was het wachten (4 maanden) meer dan waard!

Prima product en prima service

We zijn erg blij met de shutters, ze zijn vakkundig gemonteerd en ze zien er mooi afgewerkt uit.

Goede monteurs en top kwaliteit

Ze denken echt met je mee als je de eerste opname hebt. Daarna wel even op de shutter moeten wachten, maar toen deze geplaatst werd (door dezelfde monteurs) was het wederom helemaal top! We zijn er super blij mee!!

Wij zijn super blij met onze shutters zijn snel geleverd en vakkundig gemonteerd

Professioneel, stipt en vakkundig

Goede en snelle montage, zonder sporen na te laten. Slaapkamer is er enorm van opgeknapt

Goede afspraken, redelijke prijs en uitstekend gemonteerd.

Goede contacten, afspraken worden keurig nagekomen. Shutters zijn keurig gemonteerd. Kundige en vriendelijke monteurs. Ik beveel Shutter Experience ten zeerste aan.

Vriendelijk accuraat en coulant

Door eigen toe doen een lamel beschadigd, na contact wordt lamel gratis vervangen.

Zeer aan te bevelen!

De communicatie is vriendelijk en duidelijk, bij de inmeting wordt alles zeer duidelijk uitgelegd. De montage is een paar maand later, omdat de shutters met de boot vanuit China komen, en dan worden ze ook binnen een paar uur vlekkeloos gemonteerd. Dit had niet beter kunnen verlopen! :-)

Super tevreden!

Gisteren hebben ze bij ons shutters geplaatst, we hadden ons er erg op verheugd en het resultaat mag er wezen. Vriendelijke monteurs die tot in de puntjes alles netjes afwerken en opruimem en uitleg geven. Ook het bedrijf zelf erg vriendelijk personeel die je op de hoogte houden van de levering. Al met al zeker een aanrader! Top!

Super netjes behandeld

Duidelijk gecommuniceerd en afspraken nagekomen Op tijd bericht laten weten wanneer geleverd wordt Vriendelijk personeel

Super sales afdeling

Vriendelijk personeel. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Ze denken met je mee. En natuurlijk een mooi product. Een echte aanrader

Top kwaliteit en goede monteurs, die alles perfect afwerken!!

Topshutters,erg blij mee!

Shutters heel erg netjes geplaatst,goede uitleg erbij,vriendelijk netjes personeel,alles netjes schoongemaakt,gewoon super!

Zeker een aanrader

Top service, super goed medewerkers met ervaring, heel goed communiceren,prijskwaliteit, is gwn top bedrijf Mijn schutters zijn perfect geplaatst, ik ben super tevreden.

Goede kwaliteit

Goed bedrijf, mooie shutters van goede kwaliteit, alleen de levertijd duurde wat langer helaas, ze hebben het goed gemaakt met mooie goed ruikende bos bloemen, zeker een aanrader.