Professioneel bedrijf vriendelijk personeel

Hele fijne vak mannen die precies weten wat past bij jou huis inrichting etc en daar de shutters op aanpassen nadat ze vrijblijvend een offerte hadden gemaakt gaan zeer netjes te werk nadat de shutters hingen kregen wij nog uitslag over hoe ze te gebruiken wij zijn enorm tevreden met het resultaat het is prachtig de licht in val in je huis en de mogelijkheid die je hebt om ze op verschillende standen te zetten we hebben wel wat langer moeten wachten maar dat was verzeker waard en raden dit bedrijf dan ook zeker aan

Uitstekend!

Vriendelijke mensen, werden keurig op de hoogte gehouden ivm latere levering door Covid19. Shutters zijn perfect gemonteerd. Zeer tevreden!

Wij hebben voor de tweede keer shutters bij Shutter Experience gekocht. Wederom een goede ervaring. Aan de telefoon wordt je al ontzettend aardig te woord gestaan. En voor de mensen die het zijn komen plaatsen, petje af. Kan jullie bij iedereen aanbevelen.

correcte plaatsing met veel passie

Door corana een late bestelling keurig op de hoogte gesteld. Materiaal ziet er goed uit. Onze situatie is dat het hor niet geplaatst kon worden verkeerde maat. Komt t.z.t. goed. Hopelijk dat er niet al teveel muggen binnen komen als het raam openstaat. We wachten af wanneer de hor geplaatst wordt. vr gr van J Wolff Bijenkamp 9 7928EG Zuidwold 07-09-2020

Uitstekend!

Dit is de tweede keer dat wij shutters hebben gekocht bij Shutter Experience. Wij zijn uitermate tevreden over hun service, van offerte tot montage. Je wordt goed geholpen en alles wordt netjes gemonteerd. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Mochten wij in de toekomst nog shutters willen, kopen we ze zeker te weten weer hier!

Een echte top ervaring !

Kundige en vriendelijke medewerkers die goed adviseren en opmeten. Installatie wordt netjes verzorgt met oog voor details door vriendelijke professioneel installateurs

Excellent service and product

Although we had to wait a while for our shutters due to coronavirus, the service we received from the company was excellent. The team were able to advise on the best shutters for our home and when they arrived the installation was extremely quick and professional. They fit perfectly and look amazing, giving a fresh and modern look to our house.

Zeer tevreden!

Super service, top product, kortom wij zijn zeer tevreden met onze shutters! De communicatie was perfect, mijn complimenten voor telefoniste Carola! En de mannen hebben topwerk geleverd, zeker een aanrader voor iedereen.

gewoon heel erg goed

Alles perfect afgeleverd. En wat is het resultaat mooi

Vriendelijk en vakwerk

Uitstekende communicatie. Vriendelijk en prima service. Nu voor de derde keer shutters laten plaatsen. Mooi product. Zonwerend maar ook isolerend. Wederom vakwerk. Prijs kwaliteit verhouding ook goed. Wij zijn uiterst tevreden.

Super professioneel! ze kwamen eersg vrijblijvend de maten opmeten , aardige mannen en alles liep gewoon goed , plaatsen duurde nog geen uur ook 2 hele aardige mannen ! al met al een echte aanrader ben super tevreden !

Top service en product

Vriendelijke , professionele monteurs, die staan voor hun product en een goede montage. Absoluut een bedrijf om anderen aan te raden!

Prima service, mooi product.

Prima service. Goed contact. Aardige mensen en mooi product.

Top service!

De communicatie en service zijn altijd uitstekend. Zeer vriendelijke medewerkers! Het resultaat is ook mooi en netjes. We hebben nog altijd heel veel plezier van onze shutters. Een betrouwbaar adresje.

Alles top !

Onze eerste contact voor het opmeten, was al meer dan goed. Ontzettend gezellige, maar ook kundige man, die ons een goede uiteenzetting gaf, wat de mogelijkheden waren. Vanwege de Corona- crisis zou het wat langer duren, omdat de shutters uit China moesten komen. Na amper 12 weken al een bericht dat ze onderweg waren en nauwelijks 2 weken na de aangegeven datum kon er al een afspraak gemaakt worden. Ook het 2e bezoek was weer even hartelijk. De shutters waren in mum van tijd geplaatst en hij werkte snel maar heel zorgvuldig, geen rommel, niets. Ook nog tijd voor een praatje en de restbetaling kon achteraf. De shutters zijn een plaatje om te zien. Zeer chique en helemaal af. Werken prima en zijn een sieraad voor onze huiskamer.

super service , top product , werkt super

super service , top product , werkt super. De communicatie was perfect, afspraak is afspraak.

Prima bedrijf

Nette mensen die de gemaakte afspraken nakomen!

topwerk

Prachtig werk geleverd! Heel tevreden over. perfecte samenwerking

Heel tevreden met het einderesultaat

Wij zijn erg blij met onze shutters in de slaapkamers en keuken. De mannen die het kwamen installeren zijn ontzettend beleefd, aardig en professioneel. Ze hadden de klus zo geklaard, je kunt merken dat het vakmensen zijn. Zeker een aanrader, ook vanwege de aantrekkelijke prijs waarvoor de shutters aangeboden worden!

Goede ervaringen gehad met de jongens van shutter experience. Levering wat vertraagd, maar ja met Corona kun je daar niets aan doen. Shutters zijn super, echt maatwerk. Volgende offerteaanvraag ligt al klaar.

Fantastisch en professioneel bedrijf

Ruim een jaar geleden zijn wij ons gaan oriënteren op shutters voor onze toen nog toekomstige woning. Na wat onderzoek kwamen we uit bij Shutter Experience. Zij kwamen het allerbeste uit ons onderzoek, zowel qua kosten als qua kwaliteit. Op bezoek in de showroom was er een joviaal onthaal en een zeer deskundige uitleg over alle mogelijkheden. Niets is te gek of het is uitvoerbaar. Op basis van een meegenomen plattegrond kregen we een kostenindicatie. Echt goedkoper dan menig ander topbedrijf in deze markt met eenzelfde kwaliteit (het scheelde maar zo 50% in koste). Weliswaar een wachttijd van 3 maanden daar de shutters gemaakt worden in China. Het inmeten gebeurde vakkundig en de offerte pakte zelfs lager uit dan de kostenindicatie. Door de Coronacrisis was de wachttijd helaas 4 maanden geworden maar toen kwam er ook een ploeg van 3 man die zeer deskundig, netjes en nauwgezet (met oog voor elk detail) het monteerwerk verrichten. Een volle dag werk met drie geweldig mannen die uiterst sociaal en vol humor zaten. Het eindresultaat is werkelijk uitmuntend. Wij zijn er superblij mee en zullen eenieder dit bedrijf aanraden.

Shutters laten plaatsen door shutter Experience echt een aanrader!

Mooi product & goede service!

Inmiddels hebben wij in ons hele huis shutters van Shutter Experience hangen. Het is echt een plaatje! Shutter Experience raden wij iedereen aan.

Prachtig resultaat bevestigd door vriendelijke en meedenkende vakmensen

tevens vonden wij het heel prettig dat uw mensen de kamers achter hebben gelaten, zoals ze het gevonden hebben en alle dozen en andere zaken meenemen. de instructie over het gebruik en de aanbeveling voor in ons geval een afstandhouder voor het kantelraam is de kers op de taart.

Is het wachten waard!

Na inmeting en een extra afspraak om de kleur te bepalen zijn de shutters besteld! Wegens de covid-19 uitbraak langer moeten wachten op levering. Desondanks hebben zij altijd contact gehouden. De mannen van de shutterplaatsing waren op tijd en hebben het fantastisch geplaatst! Een dag later een bos bloemen gekregen voor het lange wachten. Uitstekende service en heel blij met het resultaat!