Aanrader

Aanrader. Niets fout gegaan, fijn bedrijf.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden, fijn bedrijf goede service.

mooi resultaat.

fijn bedrijf met nette vakkundige mensen. zeker aan te raden.

Helemaal prima!

Mooi product, fijne mensen die je prima op de hoogte houden en meedenken. Enige is de wat langer levertijden. Maar dat weet je dan ook van te voren.

Daar wordt je nog eens blij van

Van begin tot eind helemaal super. Van de eerste afspraak tot de montage. Vakmensen die ook nog eens keurig alles opruimen en zeer beleefd zijn. Warm aanbevolen!!!!

Geweldige shutters

Goed advies, vakkundig geplaatst, enthousiaste medewerkers. Het eind product mag er wezen. Nu eindelijk een woonkamer die af is.

Prachtig product en prima bedrijf

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Offertertraject, inmeting en technische oplossingen, planning, communicatie en het eindproduct zijn in één woord prima. We hebben nog geen ervaring in eventueel noodzakelijke nazorg c.q. garantie, maar we vertrouwen erop dat het daar ook goed mee zit.

Vakmensen! Super vriendelijk. Ben super tevreden met het eindresultaat!

Vakkundige mensen, weten wat ze doen en vriendelijk. Ik ben zeer tevreden gaan opnieuw shutters laten plaatsen.

Maakt het huis helemaal af, heel tevreden!

Opmeten ging kundig en snel. Wel wat langer op de de shutters moeten wachten, maar nu ze snel en kundig zijn geplaatst, maakt t mijn huis helemaal af. Het is het wachten waard. Ik ben heel blij dat ik voor de zwarte shutters ben gegaan. Geeft gelijk veel uitstraling, warmte en gezelligheid. Super tevreden mee!

Prachtig product, goede service

Tijdens het opmeten kregen we zeer professioneel advies. Alle opties werden getoond, daaruit mag je vervolgens kiezen. Ze kijken en denken echt met je mee. Er is een lange levertijd maar vervolgens krijg je absoluut waar voor je geld. Fijne, zeer kundige mannen die de shutters komen installeren en alles weer netjes achterlaten. We genieten ontzettend van onze prachtige shutters! Heel erg blij met de keuze voor het product en het bedrijf!

Top kwaliteit

Voor de tweede keer zijn er shutters geplaatst opnieuw naar onze volle tevredenheid . Keurig werk geleverd

Mensen die afspraken kunnen maken en na komen. Goed advies in de showroom van Gerben. Inmeten en montage door Ton super gedaan en netjes afgewerkt. Zijn zeer te vreden!!!!

Tijdens het opmeten professioneel advies. Alle opties worden getoond, daaruit mag je vervolgens kiezen. Kijken en denken echt met je mee Lange levertijd maar vervolgens krijg je waar voor je geld. Fijne mannen die komen installeren en het weer netjes achterlaten. We genieten volop van onze prachtige shutters!

Gewoon top

Zijn op tijd,beleefd maken goed werk,ruimen alles Netjes op En het werk ziet er uitstekend uit. 👍🏻

In afwachting van oplossing

De vier panelen met shutters zijn uitstekend geïnstalleerd. Helaas is de afwerking van nagenoeg alle lamellen van één totaalpaneel erg slecht. Het spuitwerk aan de onder- en bovenzijde bevat veel stof en voelt ruw aan. Heb hier melding van gemaakt en mij werd verzekerd dat dit wordt opgelost. Gezien het prima voortraject met Shutter Experience en het vakmanschap van de installateurs heb ik er alle vertrouwen in dat dit naar tevredenheid gebeurt. Dan krijgt men vijf sterren.

kwaliteit is klasse!!!

van alles wat ze doen valt echt niets op aan te merken, alles is ver boven gemiddeld, maar zoals in (bijna) alle referenties te lezen is, is de levertijd absurd lang, wij moesten 5 maanden wachten, maar zelfs dan is het dat waard. vakmensen op en top!!!

Betrouwbaar bedrijf,Met mensen die weten wat ze doen!

Kan niet anders zeggen een betrouwbaar bedrijf waar je met een gerust hart kunt bestellen. Inmeten wordt op een perfecte manier, En zo ook het adviseren gedaan. het plaatsen is ook op een geweldige manier gedaan. Laten alles netjes achter. Met andere woorden CHAPEAU

Mooie collectie schutters goede uitvoering opdracht

Goed advies in de keuze van de schutters, fijne en meedenkende medewerkers bij het inmeten van de shutters. Levertijd was wel wat lang maar we werden op de hoogte gehouden. Het plaatsen van de shutters is netjes uitgevoerd ook nu fijne en correct werkende medewerkers.

Prachtig product, vakkundig geplaatst!

Afgelopen week is de begane grond van onze woning voorzien van shutters. Alles is volgens afspraak verlopen en het resultaat is prachtig. Deze leverancier is betrouwbaar en levert tegen een nette prijs een hoogwaardig product. Je bent een dief van je eigen portemonnee, als je voor ‘die andere’ leverancier kiest! Binnenkort gaan we afspraken maken voor de rest van ons huis!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Deze week shutters geplaatst. Vakkundig en netjes afgewerkt!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer seevice gericht. Wij hebben shutters laten olaatsen in monumentaal pand met scheve ramen. De vakmannen hebben vakkundig en netjes opgelost

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooi product tegen redelijke prijzen, bij het inmeten goed geholpen met de kleur keus van de schutters. Monteurs werken super netjes.

Communicatie laat te wensen over, naar lang wachten 19 weken i.p.v. 14 waren er 4 van de 8 shutters niet goed qua vorm, de shutters zien opnieuw besteld de verkeerde shutters zijn wel in overleg geplaats. Naar opnieuw 20 weken i.p.v. van 10 a 14 weken te moeten wachten op nieuwe shutters is het eindresultaat netjes. Beide keren zijn de shutters te laat geleverd hierover kreeg ik geen bericht en heb ik zelf contact moeten opnemen met het bedrijf, deze beloofde meerdere malen dan contact met mij op te nemen maar dit werd zelden gedaan. Als de communicatie beter opgepakt zou zijn, had ik blij kunnen zijn met mijn nieuwe shutter nu ben ik meer dan 40 weken bezig geweest met de shutters en zijn er veel afspraken niet nagekomen door de Shutter Experience waardoor ik er geen positief gevoel over heb gehouden.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super vriendelijk!!!

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Kwaliteit is na tevredenheid. Wel een 4-tal kleine beschadigingen, waarvan de klant zelf bij montage 1 ontdekt heeft. De prijs is goed. Montage van shutters netjes en na tevredenheid. Compliment voor de installateurs!

Betere informatie betreffende levertijd. - Bij bezoek aan de showroom is ruim 2 maanden. - Na inmeten is de levertijd 3 maand na aanbetaling. - De levering is ruim 14 weken. - Veel excuus over latere levertijd i.v.m. vakantie. - Afstemming i.v.m. persoonlijke omstandigheden van de klant gaat zeer moeizaam. - Vertel de klant dat de shutters in China worden gemaakt. Dit hoorden wij pas 4 weken voor de montage. - Graag aandacht voor beschadigingen. Tijdens de montage is er 1 ontdekt, na 48 uur montage heb ik de shutters afgenomen en zag ik nog 3 kleine beschadigingen. U vraagt om een aanbeveling van Shutter Experience. Lastig. Het zit op een vraagteken???? Het kan een ja worden als er een verbetering komt dat de koper van de shutters het gevoel krijgt dat hij een gewaardeerde klant is. Dit ontbreekt nu bij een medewerker. En er verbetering komt betreffende de informatie.