Super product voor een goede prijs

Ik heb shutters laten installeren in de slaapkamers. Prachtig product, zeer precies ingemeten, heel netjes geïnstalleerd en voor een goede prijs. Alles conform offerte en gemaakte afspraken.

Geweldg! Net dat beetje extra.

Vriendelijke en bekame mensen die ook net dat extra stapje doen. Top!

Vakmensen met passie voor werk en klant

Shutter experience hier kun je terecht voor alle raamdecoratie. Op maat gemaakte shutters voor een rond raam geplaatst. Prachtig resultaat

Wat een verrassend resultaat

Vakkundig en snel een prachtig resultaat bereikt. Een verrijking van ons huis. Complimenten voor de vakmensen die dit geplaatst hebben.

Excellent service, excellent product!

For the second time we have installed shutters with Shutter Experience and we couldn’t be more satisfied! Highly recommended!

Zeer bekwaam personeel en keurig werk geleverd.

Voor het maken van de offerte werd alles keurig ingemeten met goede adviezen om alles zo optimaal te kunnen laten werken. Bij het uiteindelijke plaatsen pasten alles keurig. Zeer bekwaam personeel, goede service. Wij zijn een zeer tevreden klant.

Super service, kwaliteit en hele goede prijs

In één woord geweldig. Vanaf het moment van informeren tot en met de levering, alleen maar positief.

Voeld vertrouwd Vriendelijk personeel! Werken keurig! Geniet er enorm van!

Geweldig super blij mee

Perfect een 10 met een griffel

Gehele proces, van aanvraag, inmeten, plaatsen en nazorg prima verlopen. Geen enkele wanklank wat ons betreft met een mooi eindresultaat.

Perfecte service

Ben zeer tevreden van uw werkwijze Zoals de opname van de schutters waarbij je vriendelijk te woord word gestaan ook via de mail word je goed geïnformeerd met de gang van zaken. Ook de montage word netjes gedaan door vakkundige mensen tevens word alles netjes afgevoerd en schoon opgeleverd Al met al top top top

Prima product, super service!

Het is best een uitgave, maar wat is het mooi geworden! Van de offerte via het inmeten tot en met het plaatsen waren de contacten heel prettig. Nuchter, transparant en vakkundig. Goed advies en fijn meedenken. En altijd even vriendelijk en snel reageren. Echt heel fijn. Nu maar hopen dat ze lang meegaan!

Prachtige shutters en vakkundig en netjes geplaatst!

Ontzettend blij met de shutters van Shutter Experience! Aardige werknemers en vakkundig ingemeten en geplaatst! Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Goed product

Het product is top en de montage perfect en shutterexperiens is een super klantvriendelijk bedrijf en de service is 100%

Super mooie shutters van top kwaliteit..!!!!

Thuis door een hele vriendelijke man de shutters op laten meten en binnen een dag de offerte, alles verliep echt soepel en vriendelijk tot het monteren toe. We zijn er super blij mee en echt top kwaliteit…!!!

Hele goede service van het inmeten tot de installatie. Je wordt netjes van alles op de hoogte gehouden. Monteurs zijn erg vriendelijk.

No nonsens

Doen wat ze beloven en denken mee voor de best mogelijke oplossing, ook voor de langere termijn. Erg tevreden.

Zeer tevreden met mijn Shutters

Iets later dan verwacht, maar het wachten wel waard geweest. Keurig en snel geïnstalleerd door de ervaren monteurs. Absoluut een aanrader.

Echt prachtig!!!

Super blij mee!!

Fijn en kundig bedrijf met echte vakmensen!

We hebben in ons oude huis ook shutters besteld bij Shutter-Experience en net zoals destijds ook nu weer enorm tevreden. Dat begint al bij het inmeten en meedenken tot aan het eindresultaat! Echt fantastisch!

Hele fijne en vakkundige mensen, zowel bij het inmeten als het monteren als aan de telefoon!

In niets ben ik teleurgesteld in Shutter Experience. Aanbevolen door vrienden die ook al zo tevreden zijn. Het telefonisch en mailcontact is vriendelijk en professioneel. Het advies bij het inmeten heel vakkundig en de montage van de uiteindelijke shutters een feestje!

Prima kwaliteit, erg mooi!

Wij hadden buitenshutters besteld bij Shutter Experience. Het is een prima kwaliteit voor een prima prijs. Er waren alleen twee tegels kapot geboord, maar dit is uiteindelijk prima en netjes opgelost. Ik zou hier de volgende keer weer bestellen.

Zeer tevreden over de geplaatste shutters

Heel blij met de geplaatste shutters, zeer deskundig vlot en netjes geplaatst en duidelijke gebruiksinstructies.

uitstekend

goede afspraken vakkundige montage goed in de juiste kleur gespoten wij hebben mensen laten kijken en die hebben met jullie contact opgenomen bij ons op campervillage en hebben een meetafspraak op 1 maart

Supersnelle service.

Afspraak voor vervangen onderdelen. Binnen 1 week geregeld.