Aanrader!!

Prachtige shutters en van begin tot einde netjes voorgelicht en geïnformeerd. Er wordt alle tijd genomen voor advies om je te helpen met de keuze, eerlijke offerte en na bestelling wordt je netjes op de hoogte gehouden van levertijden. Ook de installatie verliep heel keurig. En het allerbelangrijkste: de shutters zijn echt prachtig en van goede kwaliteit!! Een aanwinst voor je huis ..

Goede kwaliteit en prettige communicatie

Dankzij Shutter Experience heb ik mooie en stevige teakhouten shutters die helemaal passen bij de teakhouten meubels in mijn badkamer. Doordat het precies was opgemeten en door de kundigheid van de monteurs passen de shutters perfect. Kortom, ik ben er erg blij mee!!

Wij zijn tevreden over de service montage afwerking en kwaliteit van de raamschutters. Vriendelijk, werken netjes en geven je goede uitleg mbt onderhoud en werking van de raamschutters.

Fantastische service, mooie kwaliteit

Dit was de tweede keer dat we shutters bij Shutter Experience hebben gekocht. Het heeft onze verwachtingen weer overtroffen.

Top bedrijf

Na een bezoek aan het bedrijf in Loosbroek, waar wij goed en vriendelijk geholpen werden, moesten we wel even wat geduld opbrengen voordat de shutters geleverd konden worden. Ze komen per schip uit China en dat neemt wel wat tijd in beslag. Eenmaal binnen kan er vrij snel geschakeld worden. De monteurs zijn vriendelijke en vooral ervaren vaklieden die netjes werken. Het geheel werd strak afgemonteerd en alles keurig opgeruimd en schoon achter gelaten. Het resultaat is fantastisch.

I can highly recommend Shutter Experience!

We are more than happy with the outstanding work and service from Shutter Experience!

GEWELDIG!

Aardige mensen,harde werkers,

Top bedrijf

Het resultaat van onze shutters in de kleur wit/9010 is prachtig Professioneel en kundig advies, en zeer netjes geplaatst. De dame aan de telefoon en monteurs allen zeer vriendelijk !! Erg tevreden met het resultaat van de shutters.

Wederom een top service

Ik heb net als de voorgaande ervaringen met Shutter Experience niks aan te merken op hun bekwaamheid, service en communicatie.

Netjes geplaatst, goede service

De shutters en Horren zijn netjes geplaatst de afwerking is goed vriendelijke mensen behulpzaam bij vragen. Zeker een aanrader

Duidelijke afspraken en goede service.

Uitstekende kwaliteit, ook van de montage! Prima prijs.

Top ervaring, van inmeten tot realisatie!

In één woord TOP!

Het eindresultaat, shutters in prachtig duifblauw (RAL 5014), is prachtig geworden. Onze woonkamer heeft daardoor een bijzondere, warme uitstraling gekregen. Alles verloopt prettig, kundig en professioneel, van het inmeten, advies, communicatie, tot het plaatsen van de shutters. In één woord TOP!

Van bestelling tot installatie dik tevreden.

Deskundig advies bij het opstellen offerte, erg goede communicatie tijdens bestel- en leveringsproces, vakkundige montage. Erg mooi en een goed kwalitatief product.

Professional bedrijf met perfecte communicatie

Wij zijn ontzettend blij met de shutters prachtig afgewerkt en zeer deskundig gemonteerd. Van de dame aan de telefoon als de monteurs iedereen even aardig en professioneel. Verder goede communicatie zodat er geen verassingen zijn. Ik zou iedereen dit bedrijf aanbevelen!

Goede service, betrouwbaar

Komen afspraken na, leveren uitstekende kwaliteit voor een mooie prijs.

Goed bedrijf, zeer vakkundig personeel

Vanaf moment van offerte tot aan de plaatsing is alles op rolletjes gelopen. Bij het inmeten goed advies gekregen ook goede suggesties door personeel zonder dwingend over te komen. Offerte snel op de mail gekregen. Plaatsing ging zeer voorspoedig en vakkundig. Alles naar wens verlopen. Alle lof voor shutter experience,ik zal dit bedrijf dan ook zeker aanbevelen in mijn kennissen kring.

Perfectionisme is het juiste woord

Prima product,perfecte monteurs met oog voor detail, Kortom perfectionisme.

Het oogt sjiek en staat heel mooi. Dank je wel heren van shutter Experience voor de montage en de gezellige praatjes. Wij zijn dik tevreden, zo tevreden dat wij gevraagd hebben ook voor de kamer ramen meteen op te meten. Nogmaals dank Hanna en Orlando Fleur, Capelle aan den Ijssel

Service, communicatie top

Ik had een puntje van kritiek maar alles super opgelost en daarna was het totaal geen issue meer!! Deskundige monteurs ,ook nog vrolijk en enthousiast, ik zou tegen iedereen zeggen : ga er voor als je shutters wilt,dan moet je hier zijn!!!

gemaakt afspraken worden nagekomen

Zowel informatie afspraak als het inmeten aan huis als het plaatsen van de shutters zijn we meer dan tevreden. Vooraf gemaakte afspraken worden nagekomen; tijdsplanning wordt gehaald maar vooral het meedenken het anticiperen en adequaat en oplosgericht handelen.

Zeer professioneel en contentieus.

Topbedrijf en top monteurs

De juiste communicatie als je online iets besteld en een perfecte montage waarbij de heren zeer goed nadenken wat de wensen van de klant zijn. Alles rondom afgekit. Chapeau. Zijn zeer tevreden met onze alu buiten shutters. Zeer aan te bevelen. Hans en Carin De-bankenfabriek

Fantastisch bedrijf en perfecte montage

Keurig bedrijf die goed communiceert naar ons als klant. De heren die de shutter buiten monteerde overleggen en vragen eerst alvorens te plaatsen. Zagen na montage nog wat puntjes en gaan echt niet eerder weg tot ze zelf tevreden zijn en dat waren wij uiteraard ook. Prachtig product en zeer tevreden. Wij kunnen Shutter experience van harte aanbevelen. Hans en Carin Gonggrijp De-bankenfabriek.nl

Fantastisch bedrijf en perfecte montage

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.