Topbedrijf en top monteurs

De juiste communicatie als je online iets besteld en een perfecte montage waarbij de heren zeer goed nadenken wat de wensen van de klant zijn. Alles rondom afgekit. Chapeau. Zijn zeer tevreden met onze alu buiten shutters. Zeer aan te bevelen. Hans en Carin De-bankenfabriek

Fantastisch bedrijf en perfecte montage

Keurig bedrijf die goed communiceert naar ons als klant. De heren die de shutter buiten monteerde overleggen en vragen eerst alvorens te plaatsen. Zagen na montage nog wat puntjes en gaan echt niet eerder weg tot ze zelf tevreden zijn en dat waren wij uiteraard ook. Prachtig product en zeer tevreden. Wij kunnen Shutter experience van harte aanbevelen. Hans en Carin Gonggrijp De-bankenfabriek.nl

Fantastisch bedrijf en perfecte montage

Wederom super tevreden.

Afspraken worden helemaal nagekomen, snelle reactie op mails en ook zeer fijne oplossing van een beschadiging. Wederom een heel mooi resultaat waar ik enorm blij mee ben.

Wederom super tevreden.

Prachtige shutters geplaatst door vriendelijke medewerkers

Goed advies gesprek gehad over shutters voor onze al bestaande veranda. Niet met een verkoper in een mooi pak maar door iemand die zelf ook shutters plaatst en dus precies weet waar hij het over heeft en waar rekening mee te houden. Tussentijds goed geïnformeerd over de levering van de shutters. De monteurs die de shutters geplaatst hebben ook zeer vriendelijk en netjes gewerkt. We zijn heel tevreden over het eindresultaat, het ziet er mooi uit. Door de hele gang van zaken hebben wij vertrouwen in het product en het bedrijf, ook als er toch iets mocht zijn met de shutters.

Top organisatie, met goede communicatie!!

Erg vriendelijk personeel, netjes en behulpzaam. Voor een volgende keer ga ik zeer zeker weer naar Shutter Experience.

Top organisatie, met goede communicatie!!

Ontzettend attent bedrijf en hoge kwaliteit

Hoge kwaliteit, denken mee en uitstekende customer service. Al jaren ons favo go-to Shutter bedrijf, wat een klantvriendelijkheid!

Zeer tevreden.

Zeer vriendelijke mannen, die alles ook weer netjes opruimen. Zeer tevreden met de shutter.

Vakmanschap

Super blij met de geplaatste shutters op de badkamer. Echt vakwerk en alles op maat geleverd en geïnstalleerd. Nu dan ook een volgende bestelling gedaan voor de slaapkamer.

in een prettige samenwerking

Communicatie is soepel. Benadering als klantvriendelijk. Professionele afhandeling. Vakkundig montage. Een en ander leidt tot een fraai en esthetisch eindresultaat, waarvan de verwachting is dat het de zonweringen werking zal aankunnen.

Komen hun afspraken na en werken keurig en netjes

Een bedrijf waar je op kan bouwen en komen hun gemaakte afspraken voor de volle 100% na

Boven verwachting

Heel tevreden over het traject van bestellen tot levering! De prijs én kwaliteit van de shutters is top.

Prima product en service

De levertijd was best lang maar een mooi product voor een normale prijs. Service en communicatie perfect.

Geweldig top

De shutters passen naadloos in de sponning. Zitten perfect en werken perfect. Nog dank voor de lieve reactie, na het plotselinge overlijden van mijn lieve vrouw . Alleen maar lof van af het in meten tot en met het plaatsen. Fijne mensen Ben door mijn schoonzus op shutters experience gewezen , waren net zo tevreden.

Super mooi

We zijn er erg blij mee! 2 ronde toog shutters, het is echt WOW. De afwerking, monteurs, maar ook zeker de medewerksters op kantoor heel erg bedankt voor de zeer nette afhandeling.

Supertevreden!!!

Prima kwaliteit voor een eerlijke prijs. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en afspraken worden nagekomen.

Heel tevreden

Prachtige schutters, super aardig personeel werken netjes. Komen afspraken na, beantwoorden de mail snel en correct. Een aanrader

Keurig bedrijf met heldere en duidelijke communicatie van het begin tot het eind. Keurige montage, we zijn erg blij met het resultaat!

Dorpsstraat 11 5472PH Loosbroek