Keurig bedrijf met heldere en duidelijke communicatie van het begin tot het eind. Keurige montage, we zijn erg blij met het resultaat!

Deskundige werknemers!

Afspreken goed nagekomen! Uitstekend werk ingeleverd!

Shutters goed ingemeten met advies over maat / kleur. We moesten wel lang wachten voordat er geplaatst kan worden maar het resultaat was het wachten waard. Plaatsen ging perfect, netjes en met vriendelijke mensen. Het eindresultaat is erg mooi.

geweldig

goede montage goede monteurs echt super goed

uitstekende service

goede ervaring, uitstekende service en klantgerichtheid. Kortom een absolute aanrader, waar voor je geld.

Al meerdere keren perfect werk afgeleverd!

Voor de tweede keer heeft schutter-experience shutters gemonteerd. Goede adviezen en steeds weer hoge kwaliteit, materialen en montage. Een bedrijf dat afspraken nakomt! Nu eerst weer sparen voor de aluminium shutters onder de overkapping.

Waanzinnig mooi !!!

Wij hadden gekozen om voor 4 ramen shutters te laten plaatsen, waaronder een rond raam , wat een werkelijk fantastisch resultaat! We kunnen het bijna niet geloven dat het zó mooi is geworden , jullie zijn een TOP bedrijf met goede communicatie, goeie prijs, en advies naar de klant toe ! heel fijn ook om de showroom te kunnen bezoeken ! Vakkundige mannen die de shutters hebben geplaatst, duidelijke uitleg daarna gegeven, in één woord fantastisch !! Alle complimenten voor jullie , dik verdient !!

Alle afspraken nagekomen en prachtig resultaat

Al bij het inmeten bleek een grote zorgvuldigheid en efficiëntie. De 3 maanden wachttijd waren van meet af aan bekend en het was het wachten zeker waard. Er is zeer zorgvuldig en netjes gewerkt, het resultaat is boven verwachting!

Zeer mooie shutters en vakkundige en vriendelijke medewerkers

Wij hebben Shutter Experience als een heel prettig bedrijf ervaren. De uitleg en mogelijkheden waren helder, zo ook de verdere afhandelingen en het eindresultaat. Zeer tevreden, wij kunnen het iedereen aanraden!

Shutter besteld voor ons maatwerk ronde raam met specifieke wensen voor het aantal lamellen, kleur en detail. Goed en vriendelijk meegedacht met de mensen van Shutter Experience en kreeg ook netjes de tekening ter controle. Montage vlot en zeer tevreden met het eindresultaat. Goed concurrerend in prijs ook.

Vriendelijke monteurs. Deskundig en werken zeer netjes.

Vriendelijk, vakkundig en meedenkend

Vorige week zijn bij ons de shutters geplaatst. Wij zijn dik tevreden..! We hebben aan de voorzijde een stuk hout tussen de ramen, en daar hebben ze een mooie oplossing voor bedacht.. 1 frame met een plaat ertussen van hetzelfde materiaal en dezelfde kleur waardoor het 1 geheel is. Ziet er echt super strak uit..!

TOP bedrijf

Voor de derde keer heeft schutter-experience shutters gemonteerd. Steeds weer hoge kwaliteit materialen en montage. Dit bedrijf komt alle afspraken stipt na. Echt een aanrader

Erg blij met de nieuwe setters en de mannen de ze hebben geïnstalleerd. Zij zijn heel erg vriendelijk, service gericht en kundig

Aanrader, prima service, goede kwaliteit

Wij zijn erg tevreden over Shutter Experience. Dit betreft het maken van de afspraak, het intake gesprek, het inmeten en het plaatsen van de shutters bij ons in huis. Alles ging volgens afspraak. Er is netjes gewerkt, de shutters zien er mooi uit en het eindresultaat mag er zijn.

Mooie shutters, top service!

Kunststof shutters laten plaatsen op onze badkamer, zeer tevreden over het product en de installatie!

Top kwaliteit op afgesproken tijd ingelevert en mooi afwerking (prachtig)

nette afhandeling van onze bestelling

Zeer goede afmeting van alle ramen, duidelijke mailcommunicatie over voorschotbetaling, betaling, status order en plaatsing. Op 22-9 zijn de shutters netjes geplaatst en ook netjes afgewerkt. Top, zeker een aanrader, komen afspraken netjes na en snelle reactie via mailverkeer.

Goede kwaliteit, prijs en service

Erg blij met de mooie shutters!

Mooie prijs kwaliteit verhouding en goeie service

Beste team van Shutter Experience, Wij willen jullie laten weten dat we uiterst tevreden zijn over de service en installatie. De Shutters zijn mooi, de heren waren vriendelijk en hebben netjes gewerkt. Zelfs onze oude gordijnrails verwijderd en oude gaten weg-gekit. Als de kwaliteit van de Shutters over de komende jaren heen ook goed blijkt te zijn dan krijgen jullie een 10 Vriendelijke groeten familie Bothe

Goede kwaliteit en goede service

Wij hebben 1 shutter in niet standaard kleur besteld voor onder overkapping. Netjes thuis ingemeten. Heldere communicatie over levertijd en montage. Kleine aanbetaling, rest na oplevering. Vriendelijke monteurs hebben de shutter snel gemonteerd. Als ik minpunten zou moeten noemen dan is het de toch wel de lange levertijd en de prijs is inclusief spuiten in kleur naar wens best hoog, maar het ziet er mooi uit en wij zijn dik tevreden!

Prachtige mooie shutters in badkamer en slaapkamer. Vakwerk! De mannen die de shutters geplaatst hebben zijn klantvriendelijk en denken in oplossingen. Erg blij met het resultaat!

Klantvriendelijk en zeer goede en kundige adviezen.

Degene die de shutters kwam inmeten dacht heel erg mee en gaf ontzettend goede adviezen. Nam de tijd om alles uit te leggen over mogelijkheden van van de shutters en wat daar nog meer bij kwam kijken. De installateurs waren zeer kundig en gingen niet weg voordat de shutters naar hun zin bevestigd waren. Kortom: onze ervaring met dit bedrijf was echt geweldig en zeker een aanrader. Ook gezien de prijs prestatie. Wij hadden nog twee andere bedrijven laten komen maar die waren veel duurder, waren duidelijk niet geïnteresseerd in de klus en gaven weinig adviezen in mogelijkheden.

Vrijdag zijn onze shutters bezorgd,dit is al de 3e keer dat wij bij Shutter Experience shutters hebben gekocht.Zijn er ontzettend blij mee en heel erg tevreden over de kwaliteit van het product en de mensen die ze opgehangen hebben

Rustige en plezierige mensen die stap voor stap de shutters bevestigen en waar nodig direct uitleg geven. Wij zijn erg tevreden hoe het uitgevoerd en opgeruimd werd. Zeer tevreden met het resultaat

Dorpsstraat 11

5472PH Loosbroek