We hadden veel eerder op wooof moeten overstappen

Na jaren lang steeds vaker voorkomende water dunne diarree en extreme winderigheid was het drie weken geleden genoeg geweest. We bestelde Wooof op aanraden en wat een verschil. We zijn in een keer helemaal overgestapt op Wooof. Wat een verschil na 2 dagen. Dagelijks de helft aan hoeveelheid vaste ontlasting en geen buikkrampen en extreem winderigheid meer. Hij is een stuk actiever en vrolijker en dringt veel minder water. In het begin een schrokbak gebruikt omdat de brokken wat klein leken voor onze rottweiler. Een hele mooie prijs voor deze kwalitatief hoogwaardige brokken.

ik vind dat mijn hond erg veel ontlasting heeft van Wooof

Ik hoopte dat er minder vetten in Wooof zouden zitten ,en dat de ontlasting minder zou zijn ,helaas is dit niet zo

Hi Jascha, Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend om te horen dat de ontlasting niet minder geworden is na de overstap naar WOOOF. Wij hebben je een mailtje gestuurd om dit op de juiste manier op te lossen! :-) Een kwispelende groet, Charissa WOOOF

super brok

Kreeg bij aankoop van onze pup het advies van de fokker deze brok ook te gaan gebruiken voor onze huidige hond. Wij voerden altijd krokante brok. Hadden we echt jaren eerder moeten doen. De ontlasting is nu stevig en mooi, we gebruiken het nu een dikke week. Wordt met smaak gegeten hier. Tevreden honden en baasje :)

Hi Jolanda, Super bedankt voor je beoordeling! En wat fijn om te horen dat de brokken zo goed bevallen! Super dat jullie zo tevreden zijn met het voer, daar worden wij blij van! Een kwispelende groet, Charissa WOOOF

Heel tevreden

Slechts een paar dagen geleden voor het eerst aan Bruce gegeven. Vooralsnog doet hij het er goed op. Hij geniet ervan. In no time op. En ontlasting ziet er goed uit.

Goedemiddag! Wat fijn om te horen dat Bruce de brokjes met smaak eet en de ontlasting er goed uit ziet! Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op! Een kwispelende groet, Charissa WOOOF

Snel geleverd en een hond die er dol op os

Levering was snel en heel netjes verzorgd Onze hond vindt het heerlijk en doet het er prima op, hij heeft geen enkele last van de overgang, en ziet er nu na eeb week goed uit, hij eet ook beter en is ook een stuk aciever

Woooooofvriendelijk

Onze Laika kwispelt voor de deur voor eten te krijgen. Ze is energiek, en haar vacht verbetert

Hi Daniella, Bedankt voor je top beoordeling en wat enorm fijn om te horen dat Laika zo enthousiast wordt van de brokken en hier ook goed op reageert! :-) Een kwispelende groet, Charissa WOOOF

Geen verandering in zijn uitlatingen

Hi Koos, Ik hoop dat dat positief is! :-) Mocht we ergens mee kunnen helpen, laat het ons zeker even weten! Een kwispelende groet, Charissa WOOOF

Uitstekende voeding

Mijn kleine Tara vindt het puppy voer heerlijk. Mooie geperste korrel en clean. Stevige zak om de 18 kg versie. Ze kan voorlopig vooruit en kijkt blij uit naar voedertijd.

Hoi Louise, Heel erg bedankt voor je beoordeling! Wij zijn erg blij om te horen dat Tara lekker smikkelt van het voer! Een kwispelende groet, Charissa WOOOF

Mijn hond vind het erg lekker

Mijn hond vind het lekker en hij ziet er goed uit. Speciaal puppyvoer gekocht dat graanvrij is, omdat hij veel krabt. Helaas is het krabben nog niet overgegaan. Dus blijkbaar ergens anders allergisch voor. Ik heb het erg op prijs gesteld dat ik gebeld werd omdat hij van een krokante brok naar een geperste brok ging. In een keer overgeschakeld en geen problemen gehad met de ontlasting.

Hond vind het heerlijk

Onze OEB Bailey vind de Wooof zalm heerlijk en ook de allergie van het vorige voer is al weg in 2 weken. Enige minpunt is dat de ontlasting een beetje aan de dunne kant is, dus geen harde drollen. We geven het nu twee weken en zullen nog even aankijken of dit veranderd.

Hoi Michel, Super fijn om te horen dat de brokken goed in de smaak vallen en dat de hond geen nare reactie heeft op het nieuwe voer! Mochten we je ergens mee kunnen helpen, laat het ons zeker even weten! Een kwispelende groet, Charissa WOOOF

Is gewoon goed

Mijn hond vind het super lekker, en gezond.

Hoi Dave, Heel erg bedankt voor je beoordeling en wat enorm fijn dat de brokken zo goed bevallen! :-) Een kwispelende groet, Charissa WOOOF

Prima voer

Prima reukloos voer, onze hond vind het zalm voer heerlijk. Nog niet een glanzende vacht, maar misschien is de tijd daar nog te kort voor. Familie Oosting.

Hoi Janny, Bedankt voor je beoordeling! :-) Wat enorm fijn dat de brokken in de smaak vallen. Mochten we je ergens mee kunnen helpen, laat het zeker weten! Een kwispelende groet, Charissa WOOOF

Mijn kind vind het lekker

Boyka vond het lekker en minder ontlasting en hardere ontlasting. Ik vind het prima

Hoi Boris, Goed om te horen dat de brokjes in de smaak vallen bij Boyka en dat de ontlasting beter is geworden! :-) Een kwispelende groet, Charissa WOOOF

Goed prijs/kwaliteit verhouding

Ik ben tevreden over het product. Mijn hond laat minder scheten dan voorheen alleen lijkt hij de brok wel minder lekker te vinden. Hij eet het gelukkig wel op maar niet met het enthousiasme zoals voorheen. De prijs vind ik van deze brok erg gunstig.

Hoi Eline, Bedankt voor je beoordeling! Heb je al eens geprobeerd om wat water over de brokjes te gieten? Hierdoor komt er wat meer geur vrij! :-) Hopelijk helpt dit om de hond nog wat beter te laten eten. Mochten we je ergens mee kunnen helpen neem dan gerust contact met onze klantenservice op! :-) Een kwispelende groet, Charissa WOOOF

Tot nog toe zeer tevreden

Heb 3 honden overgezet op Woof en ben zeer tevreden, De ontlasting is minder en goed. Geen van de honden heeft er verkeerd op gereageerd. En ze vinden het alle 3 lekker

Onze hond is nogal kieskeurig, verschillende merken brokken geprobeerd. Nu sinds een tijdje begonnen met wooof zalm, hij eet dit vanaf het begin smakelijk op, en nu nog steeds Zijn ontlasting is ook prima Echt wel een aanrader.

Goedemorgen! Wat super fijn om te horen dat je na een hele zoektocht eindelijk een brok hebt gevonden waar de hond van gaat kwispelen! :-) Met kwispelende groet, Charissa WOOOF

Tot nu toe... prima

Vanaf dag 1 probleemloos overgestapt, onze probleemloos eet het graag en zijn ontlasting is er ook op vooruit gegaan. Kortom... een blije pup

eetlust goed, ontlasting veel beter

Ik ben overgestapt van Cavom Puppy, naar Wooof Puppy, en ben meer dan tevreden! Onze Max poepte soms wel 6-8 keer op een dag, soms 2x per wandeling, en de consistentie veranderde heel erg, van stevig tot te zacht om op te kunnen ruimen... Nu poept ie 3x per dag ( is 13 weken) zo ongeveer, en altijd consistent , makkelijk op te pakken en normale hoeveelheden. Hij schrokt niet, eet rustig, 3x per dag en doet het er prima op... !! Een tot nu toe zeer tevreden pup en eigenaar!! ( gebruik het nu een week of 2, Max is nu sinds 2 dagen volledig over op Wooof)

Hoi Marieke, Bedankt voor de goede beoordeling. Wat super fijn dat het zo goed gaat op de brokjes! Veel ontlasting is natuurlijk niet fijn, gelukkig is het stukken minder geworden sinds de overstap. Met kwispelende groet, Charissa WOOOF

Mijn Frans bulletje is allergisch voor vanalles en nog wat. Zelfs hypo-allergeenvoer van de dierenarts kan ze niet verdragen vandaar overgestapt naar WOOOF. Voorlopig gaat het super! Ze ziet er beter uit, geen rode vlekken meer, mooie vacht! Wij zijn heel tevreden!

Hoi Kelly, Wat een super leuk bericht! Wat fijn om te horen dat de rode vlekken weg zijn en er een mooie vacht voor terug komt. Met kwispelende groet, Charissa WOOOF

Hij heeft jeukallergie

Dit voer was mij aangeraden door een kennis. Ik gebruik het nu een week. Hij vindt het heel lekker. Maar de jeuk is er nog steeds. Ik denk dat ik over een week of 2 hier meer over kan zeggen.

Hoi Monica, Bedankt voor je beoordeling! :-) Wat fijn dat de brokjes goed in de smaak vallen, hopelijk gaat de jeuk ook snel weg! Als wij ergens mee kunnen helpen neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Met kwispelende groet, Charissa WOOOF

Superrr

Mijn honden wachten elke dag met smart op hun brokken vooral met de sheepolie met knoflook dit vinden hun zo lekker, dit is echt een aanrader voor elke hond !!!! Too brokken mn ene hond had altijd dunne ontlasting vanaf zijn puppie af aan al de dierenarts kon niks vinden hij is nu bijna 6jaar en heeft gewoon harde ontlasting echt topppppp

Super tevreden

Sinds dat wij zijn begonnen met wooof is onze hond niet meer aan de diarree hij doet het echt super goed op deze voer. Hij eet direct zijn voer bak leeg en niet zoals bij zijn andere voer dat hij de hele dag liet staan en een beetje uit nood aan het einde van de dag maar op at.

Goed voer.

Onze Tessa vindt het lekker en ze ziet er heel mooi uit.

HALLO de honden lusten het zeer graag , stoelgang is veel beter en minder . De honden eten er ook minder van dan hun andere brokken grt GETTO , KENAI , OREO , TREESJE , ANKE , PORTOS , SEPPA DIKKE LIK EN POOTJES

Goedemiddag Marina, Bedankt voor de beoordeling! Goed om te horen dat jouw Getto, Kenai, Oreo, Treesje, Anke, Portos en Seppa onze WOOOF brokjes lekker vinden en sneller vol zitten. We hopen dat ze van onze brokken blijven smullen (en kwispelen!). Met kwispelende groet, Jamie WOOOF

Super fijne voeding

Voor mijn twee lieverds heb ik momenteel de wooof zalm gepeste brok. Doesha is een Rednose pitbull van 4 jaar. Viking is een Amerikaanse akita van 1 jaar. Ze zijn gek op deze brok, ze gaan meer gaan stralen en zijn energierijk. Zelf doe ik er nog zalm olie bij, extra’tje voor de vacht en echt ze zijn zo veel mooier in hun vacht gekomen. Het straalt enorm. De prijs is ook gewoon super betaalbaar voor deze voeding, alles wat de hondjes nodig hebben. Ben zo blij om eindelijk een goede brok te hebben gevonden. Extra : Doesha heeft voedselallergie en gaat super op deze brok.

Goedemiddag Naomi, Bedankt voor de review! Wat een leuke namen hebben jouw honden. Top om te horen dat ze gek zijn op onze brokken, de zalmolie erbij kan inderdaad nét voor dat extra's zorgen! Mocht je nog vragen hebben, kun je ons natuurlijk altijd even bellen! Met kwispelende groet, Jamie WOOOF