Goede ervaring bij Wooof! Fijne klantenservice, goed advies en snelle verzending! Het voer, worst, kluifbotten en trainingssnacks bevallen erg goed!

Beste Demelza, Bedankt voor jouw review en je complimenten. Wij waarderen dit enorm. Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Verkeerde bestelling bezorgd na telefonisch contact volgende dag de juiste levering ontvangen.

Beste Ineke, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het naar tevredenheid is opgelost. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Goede snelle service goed producten.

Beste hondenbezitter, Heel erg bedankt voor jouw review! Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Juul is zonder problemen overgestapt op Wooof

Juul is ons adoptiehondje. Ze had ander voer bij de vorige eigenaar maar is inmiddels probleemloos over. De brokken zijn wel ‘zwaar’, de hoeveelheid is daardoor best klein (2 x per dag 165 gr… 165 gr was bij haar ‘oude’ voer een grote beker… met Wooof een klein bekertje), dus is ze nóg sneller klaar met eten… Prijs/kwaliteit is prima!

Beste Christel, Bedankt voor je review. Het klopt dat je van een geperste brok qua volume minder geeft dan van een krokante brok. Dit heeft te maken met het feit dat een krokante brok veel lucht bevat. Dit is bij een geperste brok niet het geval. We zijn wel blij te vernemen dat Juul ze graag lust en haar bakje snel leeg is ;) Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Ze eten het niet

Makkelijk te bestellen maar ging het invullen zodat je weet wat je nodig bent gewicht tot 10 kilo dat gedaan brokjes zijn veel te groot ze eten het niet ik heb chihuahua, s ging er dus van uit dat de brokjes klein waren nu zit ik met 18 kilo aan brokjes. Kreeg een mail van woof, dat er kwispel garantie is als je voor het eerst besteld, met een nm erbij dat ik kon bellen zogezegd zo gedaan Krijg mijn geld terug, wat een goede service. De brokken die ik thuis heb hoeft niet terug die ga ik doneren aan het asiel. Dankjewel woof.

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat mooi om te horen dat alles naar tevredenheid is afgehandeld. Daar worden wij ook blij van. Helaas kan het niet altijd de brok zijn voor jouw hond. Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Keurige en snelle toezending. De hond vindt de brokken lekker. Het verteert goed, beter dan de krokante brok waar ze eerst op zat. De ontlasting is keurig en slechts 1 tot 2 keer per dag, dat was eerder 3 tot 4 keer. De vacht wordt steeds mooier en krabben/bijten is bijna niks meer. Erg blij mee.

Beste Yvonne, Bedankt voor jouw review. Wat mooi om te lezen dat het zo goed gaat op de brokken en de het krabben ook steeds minder word ;) Mocht je in de toekomst vragen hebben neem dan gerust contact met ons op. Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Giftige brokken! Klanten negeren! Geen communcitatie

Ik was eerst zeer tevreden over dit bedrijf! Zo zie je hoe snel ergens verandering in kan komen. Deze mensen negeren hun klanten, verscheidende keren! Zoveel respect hebben ze. Alles is daar ook in aantoonbaar! Mijn hond was weken lang hartstikke ziek! Aan de race kak! Ik maakte me behoorlijk zorgen! Ik stond op het punt om naar de dieren arts te gaan. Ik kwam er achter dat ze alles behalve de brokken wou eten. Ik heb wooof opgebeld! Nu blijkt dat de zak met brokken chemisch was en rook ook zo. Hierdoor was mijn hond zo ziek. Ik heb schade aan me laminaat en het ergste is nog. Dat mijn hond weken lang ziek is geweest. Ik er minimaal 6 keer per dag mee moest lopen. Ze hebben mij niet eens gebeld. ik moest er zelf achter komen, door middel van hun op te bellen. Goede dieren vriend ben je dan wooof!!!! Ik heb ook al tijden dat ze mij mailen. Met kortings codes! Die niet eens werken! Ik heb hier een paar keer een mail over gestuurd! Ze negeren je gewoon! Geen reactie niks! Ze kunnen wel leuk praten op hun website. Maar de feiten zijn toch wel anders! Ik verwacht nu ook geen reactie van jullie! Jullie hebben het bij mij verpest! Als jullie nog niet eens het fatsoen hebben om op je klanten te reageren! Of te informeren als je een slecht product hebt geleverd. Dan houd het op. Mijn hond vergiftigen. Niet reageren. Niet informeren! Of te wel jullie hebben mij weken lang ellende veroorzaakt. Bedankt voor het geschade vertrouwen.

Beste Tiemo, Ik schrik hier heel erg van, en vind het heel vervelend dat de hond zo'n nare tijd heeft doorstaan. Ook voor u als eigenaar is dit niet leuk! Maar ook omdat wij ons hier niet in herkennen. Wij beantwoorden altijd alle vragen binnen 24 uur (e-mail). Verder zijn wij van maandag t/m vrijdag direct bereikbaar via telefoon of chat. Wat er precies is mis gegaan in het contact is mij niet duidelijk! Desalniettemin kom ik graag met u in contact om alles uit te praten/op te lossen. Omdat mails via uw e-mail adres niet aan lijken te komen wil ik u adviseren om dit telefonisch te doen. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 met uitzondering van het weekend en feest dagen op: 085 065 3696 Nogmaals mijn oprechte excuses dat u het op deze manier heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Manon WOOOF

Vlotjes overgestapt , afgebouwd van ene geperste brok naar die van jullie. Izzy had voordien nooit genoeg gegeten. Nu met jullie brok voor high energie heeft ze gr oef. Ook mooie vaste stoelgang. Iedereen tevreden !

Beste Chantal, Bedankt voor jouw review en fijn te horen dat Izzy nu genoeg lijkt te hebben! :-) Met kwispelende groet, Manon WOOOF

super geholpen, ook de aftersales

Goed advies bij het kiezen van de juiste brokken, maar ook daarna is mij nog gevraagd hoe de brokken zijn bevallen.

Beste Hans, Heel erg bedankt voor jouw review! Mocht er nog eens iets zijn horen we graag van je. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

moeilijke overgang

Wij hadden goede contacten voor de aankoop. Levering correct. Misverstand bij overschakelen van Proplan naar Wooof. Hond is nog niet helemaal lekker, veel stoelgang, niet hard. We gaan nog een week verder. Marc

Beste Marc, Bedankt voor jouw review. Ik begrijp uit je bericht dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Mocht dit niet het geval zijn neem dan zeker nog even contact met ons op. Zie je ook geen verandering laat het ons dan ook zeker weten. Als het jouw eerste bestelling betreft heb je ook recht op de kwispelgarantie. Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Goede klantenservice!

We waren al blij met hoe onze hond het doet op de brokken van WOOOF, maar toen ik een probleem had met een andere smaak werd er door de klantenservice heel goed meegedacht en kwamen ze met een passende oplossing. Fijn bedrijf met goed voer, dus ik geef met een gerust gevoel mijn hond te eten!

Beste Paula, Bedankt voor jouw review. Wij zijn blij te vernemen dat je naar tevredenheid bent geholpen. Het belangrijkste is dat jouw hond het goed doet op de brokken en als dat niet het geval gaan we samen met jou kijken. Mocht er in de toekomst weer vragen zijn neem dan gerust nog even contact op. Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Het voer is heel goed voor mijn hond. Als je een vraag hebt over het voer wordt dat heel snel en vooral vriendelijk beantwoord. Ben blij met deze overstap . Het thuis bezorgen is eigenlijk best wel fijn.

Beste Simona, Heel erg bedankt voor jouw review! Wij zetten graag dat stapje mee zodat we hond en baas tevreden houden 😉 Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Prettig bedrijf en heerlijke brokken (vindt onze hond)

Overgestapt van krokante brok op de geperste (high energy) brokken van Wooof. Dat ging niet heel makkelijk. Onze boxer Devi had al een gevoelige maag en darmen en moest hier duidelijk aan wennen, maar aan de andere kant, hij had nog nooit met zoveel plezier (en snelheid) z’n brokken opgegeten. Ivm braken en borrelende darmen na een week telefonisch contact gehad met Wooof. Erg vriendelijk geholpen. De Kwispelgarantie werd direct aangeboden, maar ik wilde het nog even aanzien. Een paar dagen later belde Wooof om te vragen hoe het bevalt. Inmiddels twee weken op Wooof en het gaat steeds beter. De eetlust is in ieder geval geweldig. Hopelijk is het braken nu achter de rug en gaat Devi binnenkort ook wat in gewicht aankomen.

Beste Margot, Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat het al beter gaat. Hou ons zeker po de hoogte mocht je geen verandering zien. We helpen je namelijk graag. Met kwispelende groet, Melissa

Seniorenbrok past haar goed

De brok is als overgang goed te combineren met het vorige voer. Wij wisselen Woof af met 1 maal per week vers vlees.

Beste Peter, Heel erg bedankt voor jouw review en fijn te lezend at het allemaal zo goed gaat! :-) Met kwispelende groet, Manon WOOOF

FANTASTISCH

Eindelijk een korrel waar onze honden goed mee zijn echte aanrader!

Beste Celine, Bedankt voor je review. Wat mooi om te lezen dat je eindelijk een brok hebt gevonden waar jouw honden het goed op doen ;) Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Mijn hond is gestopt met eten

Mijn hond (teefje van 9 a 10 jaar) vindt de brokken helaas echt niet lekker. Hoewel ze dol is op eten, raakt ze deze brokken met geen mogelijkheid aan. Zelfs als ik het meng met vlees, likt ze het vlees eraf maar laat de brokken liggen. Ik vind ze ook érg groot voor een senior hond (ben voor de senior variant gegaan). Jammer! Nu nog een bijna volle zak staan…

Beste Fabienne, Wat jammer te lezen dat jouw hond de brokken niet lekker lijkt te vinden. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij kunnen jou heel veel tips geven. Mochten al die tips niet helpen hebben wij ook nog kwipelgarantie want ik vermoed dat dit je eerste zak was? Neem alsjeblieft even contact op zodat we je verder kunnen helpen. [email protected] of 085-0653696 Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Positief, maar even wennen.

Het proefpakket is bijna op en mijn ervaringen zijn positief. De worst en de snacks vindt mijn hond heerlijk. In eerste instantie was dat ook het geval met de brokken maar na een week was de liefde over. Hij bleef maar bij zijn voerbak snuffelen en at er heel weinig van. De tip op de site om de brokken eerst in heet water te doen werkt goed. Even in een vergiet in heet stromend water houden en meteen in de voerbak doen, binnen een paar minuten was het op. Sinds het overschakelen op dit voer is ook de ontlasting beter geworden. Goed van structuur en hardheid waar het eerste nog vaak dun was.

Beste Simon, Heel erg bedankt voor jouw uitgebreide review! Fijn dat de tip heeft geholpen en jouw hond er alsnog goed van eet! :-) Heb je ooit nog andere vragen of wil je advies mag je ons ook altijd bellen! Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Super tevreden!!

Een van mijn honden was vaak aan de diarree, na het starten van de WOOOF brokken een goeie ontlasting. Ook zijn ze allebei lastige eters en deze brokken eten ze zonder iets extra erdoor!! Dus al met al een goede brok voor een mooie prijs!

Beste Lisette, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat de ontlasting met onze brokken is verbeterd en de brokken goed gegeten worden, daar gaan wij zelf ook van kwispelen! Met kwispelende groet, Kirsten WOOOF

Fantastische brokken!

Onze hond had al jaren graanvrije brokken waar hij het op zich vrij goed op deed. Opeens toch vaak diarree en enorm winderig. Uiteindelijk bij Wooof uitgekomen en na overleg met de klantenservice in 1x overgestapt. Werkelijk fantastisch!! Geen diarree meer, geen stinkende winden en een hele blije hond!! Hij heeft nu de lam/aardappel variant, voor hem werk dit perfect

Goedendag Annelies, Bedankt voor jouw review. Wat super mooi om te lezen dat alle klachten zijn verdwenen en dat onze brok de juiste brok is voor jouw hond ;) Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Een eerlijke brok qua prijs en ingredienten

Al jaren zocht ik een brok die doet wat hij beloofd. Ik heb 2 honden die voedselallergie hebben en omdat Wooof eerlijk zegt wat in het voer zit en er niet toch stiekem iets toevoegd wat voor mijn honden funest is (,meestal dierlijke eiwitten en dierlijke bijproducten die altijd kip bevatten ), heb ik eindelijk een voer die ik kan geven zonder dat het een jeukexplosie veroorzaakt. Eindelijk een voer die eerlijk is en ook nog goed smaakt waardoor mijn doggies hun eten smakelijk opeten. Ik geef mijn honden dan nu alweer een jaar Wooof Zalm met heel veel tevredenheid... Dank jullie wel!!!

Beste Anita, Bedankt voor jouw review. Wat mooi om te lezen dat je bij ons de brok hebt gevonden waar jouw honden geen last van hebben. Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

super tevreden over het voer en de klantvriendelijkheid

brokken bevallen goed, en een fijne service

Beste Alexander, Bedankt voor jouw review en compliment. Wij waarderen dit enorm. Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Goed voer voor weinig geld.

Mijn hond had voorheen wat zachtere ontlasting en op het eind dun/waterig. Met dit voer van Wooof zalm/aardappel heeft hij nu een stevige ontlasting zoals het moet zijn. Mijn hond en mijn andere oppas honden eten dit erg graag.

Beste Martin, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat de ontlasting van jouw hond met onze voeding is verbeterd én dat het goed gegeten wordt door zowel jouw eigen hond als de oppas honden. Het met smaak eten van de brokken is tenslotte ook erg belangrijk! Mocht je in de toekomst vragen hebben neem dan gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Kirsten WOOOF

Geen aanrader

Wegens een allergie overgestapt op dit voer. Gelijk de eerste dagen had de hond heel veel last van winderigheid en dunne ontlasting. Toch volgehouden maar na 3 weken de brokken weggegooid. De hele dag alleen naar scheten laten en meerdere keren per dag dunne hopen ontlasting. Geen aanrader helaas

Beste kim, Bedankt voor jouw review. Wat jammer om te lezen dat het niet het gewenste resultaat heeft gehad en hierdoor niet de geschikte brok voor jouw hond is. Heb je na aanleiding van de klachten ook contact opgenomen met onze klantenservice? Als dit nog niet is gebeurt dan komen wij graag met jou in contact. Je kan ons een email zenden via emailadres [email protected] of je kan telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 085-065 3696 Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Super voer !!

Ik heb nu sinds een maand een kruising amirikaanse Stafford en mijn puppy is gek op jullie voer haar vacht ziet er ook super mooi uit echt een aanrader

Beste Jordy, Bedankt voor je review en natuurlijk voor de 10! Wat ontzettend leuk om te horen dat jouw puppy gek is op onze brokken en dat je ziet dat haar vacht er mooi uitziet, dat zijn tenslotte twee hele belangrijke punten! Mocht je in de toekomst vragen hebben weet dan dat je altijd contact met ons mag opnemen. Met kwispelende groet, Kirsten

Mijn Griek doet het prima met Woof brokken

Nu is mijn hond geen moeilijke eter, ze lust veel. En ze heeft altijd honger alleen mag ze niet boven de 14 kg uitkomen omdat ze korte pootjes heeft (koppetje labrador, onderstel corky). Als iets niet goed valt merk ik het meteen aan haar ontlasting. Met Woof doet ze het prima en haar ontlasting ziet er goed uit. Als extra twee worsten erbij besteld voor de afwisseling. Zou relax zijn als jullie vers vis (omega 3) hebben, alles in één kopen zeg maar?

Beste Manuela, Bedankt voor je review en feedback. Wij zullen deze zeker meenemen. Met kwispelende groet, Manon WOOOF