Tja

Ik ben er achter dat mijn franse bulldog voedselOvergevoeligheid heeft,ben met een eliminatiedieet begonnen en het spugennis helemaal gestopt.Dus ik heb nog een zak van 18 kg staan min 200 gram.

Beste Jacky, bedankt voor je review. Wat vervelend dat jouw Franse Bulldog mogelijk een voedselovergevoeligheid heeft. Heb je over dit probleem ook al contact gehad met onze klantenservice? Zo niet wil ik je vragen om met ons contact op te nemen. We kunnen dan mogelijk met jou bekijken wat wij voor jou kunnen betekenen. Via de volgende link vind je al onze contact gegevens. https://wooof.xyz/Contactgegevens/ Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Goede producten

Goede producten duidelijke uitleg hoe over te stappen kwa brokken en eventueel wat er kan gebeuren

Uitstekend!

Mijn hond heeft een zware allergie te pakken waardoor ik heel erg voorzichtig te werk moet gaan met het voer dat ik hem geef. Ik kan niet anders zeggen dan dat Wooof extreem klantvriendelijk en hondvriendelijk te werk gaat, er wordt werkelijk op alle manieren naar je geluisterd en meegedacht. En je wordt niet bedonderd door dezelfde prijs te hanteren voor minder inhoud. Ik lees heel veel reviews over de hogere prijzen maar daar kan Wooof toch niks aan doen? De prijsinflatie is ruim 10% op dit moment en grondstoffen zijn peperduur. Wooof blijft tenminste transparant en verhoogt haar prijzen openlijk ipv zaken te verbloemen in de kleine lettertjes (en dat is wel de praktijk bij veel andere producenten helaas), dat moet gewaardeerd worden in plaats van afgestraft. Wooof verdient van mij een 10 met een griffel voor haar klantvriendelijkheid, bereikbaarheid, transparantie en oprecht goede zorg voor onze honden.

Beste Brigitte, Bedankt voor jouw review! Ontzettend bedankt voor de complimenten!! Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Sinds mijn hond wooof krijgt is ze zo veel opgeknapt

Mijn hond heeft last van granen allergieën.. Ik heb veel verschillende soorten honden voer uitgeprobeerd met alle kosten van dien. Een goede vriendin van mij had wooof met aardappel en lam geprobeerd en dat beviel haar goed. Ze had mij voor een paar dagen wat brokjes meegegeven om uit te proberen. Dat heb ik dus gedaan en binnen twee dagen was er al een groot verschil. Geen diaree, stink winden, jeuk, traan ogen en weer wat meer energie. Alles waar ik op hoopte al binnen enkele dagen. Doordat de brokken samengeperst zijn heb je er ook minder van nodig. Dus tot zo ver ben ik zeer blij en tevreden met wooof. Voor mij is het zoeken en uitproberen voorbij. Rust voor mij en vooral mijn hond.

Beste Henny, Bedankt voor jouw review en wat fijn te lezen dat jullie beide rust hebben gevonden met de juiste voeding. Mocht je toch nog een advies nodig hebben mag je altijd contact opnemen! https://wooof.xyz/Contactgegevens/ Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Heb nogsteeds geen brokken ontvangen

Graag zo spoedig mogelijk toesturen,

Beste Menno, Bedankt voor jouw review. Wij hebben jouw bestelling terug kunnen vinden en zie dat jij onze nieuwe senior heb besteld. Deze nieuwe variant heeft een langere levertijd van 8 tot 12 werkdagen. Deze levertijd staat ook vermeld op onze website. Door het grote enthousiasme van onze klanten en storing in onze fabriek heeft deze nieuwe variant helaas een langere levertijd dan dat je gewend bent van ons. Mocht in de problemen komen omdat bijvoorbeeld de oude brokken bijna op zijn, neem dat vooral even met ons contact op. Wij kijken graag voor jou wat we hierin kunnen betekenen. Dit kan telefonisch, facebook, chat of per email. https://wooof.xyz/Contactgegevens/ Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Geweldige brokken

Mijn chihuahua en chi mix hebben beide een graan en kleurstof allergie, ik gaf ze eerst een ander, duurder, merk brokken. Sinds 1 jaar geef ik ze WOOOF REGULAR en ze zijn er nog steeds dol op. Ondanks dat de brokken wat groter zijn dan ze gewend waren, gaat het erin als koek. Erg blij dat ik een betaalbare brok heb gevonden voor mijn hondjes.

Goedemiddag, Hartstikke bedankt voor jouw review! Fijn dat jouw hondjes onze brokken zo lekker vinden. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Meine Bulldoggen haben den Futter gut angekommen

Meine Bulldoggen fressen es gern, mal schauen wie es auf Dauer ankommt.

Schapevet vindt onze collie heerlijk nu ! Snelle service

Beste Truus, Bedankt voor jouw review! Wij waarderen dit enorm. Met kwispelende groet, Melissa

Wat een supersnelle levering! Onze hond van inmiddels 10 maanden was de eerste 2 dagen erg enthousiast over de brokken at het netjes op. Alleen merken we dat ze het daarna liever liet staan. Ze is van vers vlees overgestapt naar deze brokken omdat we ook hele goede reviews hadden gelezen. Alleen balen we nu enorm omdat ze het met veel moeite eet of ze had zelfs een 1 dag niks gegeten omdat ze het niet meer interessant vond. Wij hebben het een beetje gemengd met wat gekookte kip en toen at ze het wel maar nog liet ze een paar brokjes liggen. Sinds twee dagen lossen wij de brokken op met wat heet water (wel laten afkoelen) zodat het misschien wat beter verteerbaar wordt. Wij denken dat ze nog moet wennen aan deze geperste brokken, ze drinkt ook heel veel maar dat is logisch. Wij hopen dat ze uiteindelijk moet toegeven dat dit haar dagelijkse eten is. Mocht het niet het geval zijn en ze vertikt het om te eten, kunnen jullie voor ons nog wat betekenen wat betreft de grote zak om dit te retourneren. Het zou zonde zijn als we die weg moeten gooien.

Goedemorgen Franky, Bedankt voor jouw review. Goed dat je van alles probeert. Nu is vers vlees het lekkerste wat je een hond kan geven dus hij zal hieraan moeten wennen en dit heeft tijd nodig. Mocht er geen verandering zijn neem dan zeker even contact op met onze klantenservice. Hieronder vind je de link naar onze contact gegevens. https://wooof.xyz/Contactgegevens/ Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Nog niks ontvangen

Jammer dat ik brok bestel en betaal !! en dan krijg je te horen dat de brokken er nog niet zijn. Nu dus nog niets ontvangen. Betere communicatie hierover zou fijn zijn.

Beste Eric, Bedankt voor jouw review. Wij zijn ons ervan bewust van dat wij dit beter hadden moeten communiceren en hebben dit dan ook direct aangepakt, zodat we dit in de toekomst beter kunnen communiceren met onze klanten. Daarom onze oprechte excuses voor dit ongemak. Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Snelle service en goede kwaliteit brokken

Mijn labrador Soof heeft de zalm brokken zonder granen. De keuze hiervoor is het soort brok die overeen kwam met wat we hadden. Alleen was de prijs van deze brok 35.- duurder per zak en niet uitkwam voor 1 maand . De eerste dag reageerde ze er niet goed op. Darmen reageerden heftig. Na deze dag werd alles weer rustig. Het voordeel van deze brokken van Wooff is dat het een zak is van 18 kilo. Ten opzichte van een aantrekkelijke prijs. Brokken die van goede kwaliteit zijn! Dus erg blij mee!

Vanwege vieze beestjes in de zak en geen reactie terug 3 sterren

Helaas zaten er hele vieze beestjes in de voer. We deden de zak open en kwamen daar hele vieze kruipende beestjes tegen, geen idee wat het waren. We hebben de gehele zak weggegooid in de ondergrondse afvalcontainer, aangezien er heel veel in zaten en ik er erg bang voor ben. Ik heb een email gestuurd, met een foto erbij van een paar vieze beestjes die in de gesloten zak zaten, maar helaas geen reactie op gehad. We waren erg tevreden over het voer en onze hond is er dol op(onze katten stalen zelfs vaak brokken uit de bak van onze hond) Ik heb voor deze maand een ander merk gekocht,aangezien ik niet weet of meer zakken zijn met deze beestjes erin. En ik ook geen reactie terug heb gehad op mijn email. Anders had ik bij deze beoordeling wel meer sterren gegeven, want het is voor de rest goed voer en ook voor een mooie prijs.

Had hondenbrokken besteld en betaald, ik kwam er té laat achter niet in voorraad. Mog omruilen zonder probleem! Werd netjes geregeld en behandeld. TOP

Beste René, Bedankt voor jouw review en jouw mooie compliment! Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Hondenvoer.

Ik geef een 8 om dat de prijs kwaliteit verhouding uitstekend is klantenservice is ook helemaal top. Alleen het kwaliteit van het voer aan zich. De ingrediënten voldoen niet aan mijn eisen. Met als grootste punt veel te weinig vlees en veel te veel mais. Ik zou graag zien dat ze een hogere kwaliteit brok op de markt brengen. Voor de mensen die wel wat meer voor hun hond overhebben. Mvg luuk

Beste Luuk, Bedankt voor jouw review en feedback. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Overgang naar Wooof

Op dit moment een aantal dagen begonnen met Wooof. Het valt me mee hoe snel mijn hond dit voer is gaan eten aangezien ze in het verleden niet heel makkelijk overstapte op ander voer. Het is nog te kort om er daadwerkelijk wat van te zeggen maar het begin is er en tot nu toe gaat het erg goed!

Goedemiddag, Bedankt voor jouw review! Fijn dat jouw hond het zo lekker vind! Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Tot nu toe goed

Mijn hond is erg gevoelig. Ze vindt de brok lekker maar ze is nog niet helemaal over op deze brok. Dat duurt nog wel ff. Hopelijk gaat ze het er goed op doen. En heeft ze niet zo veel meer de behoefte om gras en van alles te eten. En vinden haar darmen rust en hopelijk wordt haar vacht en huid weer glanzend.

beste Di, Bedankt voor jouw review! Als er in de toekomst toch twijfel is of je hebt een advies nodig. Je mag altijd contact opnemen zodat wij jou hierin kunnen adviseren. Hopelijk gaat de brok het gewenste effect hebben! https://wooof.xyz/Contactgegevens/ Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Top!!

Heel fijne service, snelle levering en heel goede communicatie. De hondjes vinden de brokken ook erg lekker en de omschakeling naar deze brok is heel gemakkelijk verlopen. Ze hebben totaal geen last gehad van hun spijsvertering tijdens en na de omschakeling en staan te springen als ik af kom met hun eten!! Dus tot nu toe alleen maar positieve dingen!

Beste Kathleen, Bedankt voor jouw review met complimenten! Horen we graag. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Zeer tevreden!

Met enige twijfel de hondenbrokken , high energy, besteld. Maar we zijn enorm verrast door de kwaliteit/prijs van de brokken. Onze hond eet ze enorm graag en is er mee "gevuld" tot de volgende maaltijd.

Beste Peggy, Dankjewel voor jouw review! Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Prima kwaliteit prijs verhouding

Wij kregen dit voer van de vorige eigenaar van onze hond deze was er zeer tevreden over .En daarom zijn wij er mee doorgegaan

Beste Harry, Bedankt voor jouw review. Fijn dat je hond bij jullie door mag op de gewenste brok. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Zügige Lieferung und netter Erstkontakt

Leider kam die Lieferung etwas ramponiert bei Maja an. Der Futtersack war leicht beschädigt und das Futter fiel schon aus dem Karton. Ich habe zum Test mal umgestellt von Josera. Maja (eine knapp 60 KG kleine Dogo Canario Hündin) hat das neue Futter bis jetzt gut vertragen und es scheint Ihr auch zu schmecken. Wir füttern allerdings jetzt erst seit 2 Tagen. Die mitbestellten Leckerlies sind super angenommen worden! Beste Grüße Thorsten

Liebe Thorsten Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es tut uns leid zu lesen, dass die Lieferung beschädigt angekommen ist. Sie können sich hierfür an den Kundenservice wenden, damit wir gemeinsam nach einer guten Lösung suchen können. Wie schön, dass der Snack so gut ankommt! Mit wedelnden Grüßen, Manon WOOOF

Super gut

Meine Hunde sind super zufrieden und essen es sehr sehr gerne

Liebe Andreas Vielen Dank für Ihre Bewertung! Es ist gut, dass sie so glücklich sind. Mit wedelnden Grüßen, Manon WOOOF

Uitstekende service en goed voer

De honden vinden de brokjes erg lekker. Zelfs de 2 moeilijkste eters. Zijn ook voor kleine honden redelijk goed weg te kauwen maar zouden voor kleinere hondjes iets kleiner mogen ze hebben goede ontlasting . De bestelling is erg snel binnen. . En de prijs is ook goed te doen.

Beste Ingrid, Bedankt voor jouw review. Wat fijn om te horen dat jouw moeilijke eters ;) het zo goed doen op de brokken. Met kwispelende groet, Melissa

Voorlopig negatief qua dienstverlening. Qua produkt kan ik nog geen uitspraak doen

Nog geen levering bekomen

Beste Erik, Bedankt voor jouw review. Wij vinden het vervelend te vernemen dat jou bestelling nog niet is ontvangen. Graag komen wij met jou in contact om te kijken wat er met jou bestelling aan de hand is. Je kan ons telefonisch bereiken via telefoonnummer 085 065 3696, ook zijn wij te bereiken via chat of e-mail. Graag vernemen wij van je. Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Prima voer.

Het is prima voer en de hond Tommy is er dol op.

Beste Willem, Bedankt voor jouw review :-) Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Top de bulldog is er heel blij mee

Voor het eerst besteld bij jullie, goede en snelle levering, ben zeer tevreden klant.

Beste Sandra, Bedankt voor jouw review! Altijd fijn, een tevreden klant. Met kwispelende groet, Manon WOOOF