Beloofde veel goeds , viel tegen. Klantenservice top

Mijn bouvier , golden kruising van 10 jaar, is een moeilijke eter.Tevens voedselallergie of overgevoeligheid voor rund in ieder geval. Ik had goed voer . Maar 100 euro per maand vond ik teveel, hypoallergeen voer, zonder grhydroliseerde eiwitten? En betaalbaar. Zalm wooof geprobeerd. Hij at het goed, na enkele weken, stinkende , verharende jeukende vette doffe vacht en vanaf de start ontlasting matig tot slecht . Na overleg dierenarts terug op hypoallergenic van Royal Canin. Wel mijn complimenten voor een prettige bereikbare klantenservice, met kwispelgarantie voor 2 18 kg zakken.

Beste Mirjam, Bedankt voor jouw review. Wat jammer dat het niet de brokken waren voor jouw hond. Helaas kan dat gebeuren. Wij willen jou bedankt voor het compliment voor onze klantenservice. Deze zal ik doorgeven aan mijn collega's. Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Supervoer. Ruikt goed en mijn Senna is er gek op.

Senna is voor veel dingen allergisch en likt heel veel aan haar pootjes. Dat is nu na 1 week wooof "lam aardappel" al verminderd voor 80 procent.

Beste Chris, Bedankt voor jouw review. Zo dat is een mooi resultaat binnen zo'n korte tijd. Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Dankbaar met dit voer

Sinds ik jaren geleden dit voer heb ontdekt ben ik vaste klant en mijn honden doen het er goed op. Hun vacht is stukken malen beter dan ooit voorheen. Ook de bezorging is altijd snel. Top!

Beste Bonney, Bedankt voor je review. Wat mooi om te lezen dat jouw honden het zo goed doen op de brokken. Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Zeer goede brokken voor een goede prijs

Voer al meerdere jaren deze brokken en ben zeer tevreden

Beste Mandy, Heel erg bedankt voor jouw review. Dit waarderen wij enorm. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Goede service en goede brokken

Samen met mijn dierenarts heb ik de samenstelling van de puppybrokken doorgerekend als voeding voor snelgroeiende grote honden. De brok is uitstekend en net iets te laag qua calcium. Dat heb ik gecompenseerd met een rauw ei elke zoveel dagen. Ons hondje doet het er uitstekend op.

Beste Martin, Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent. En een prima oplossing om het op te laag in calcium (voor jouw hond) op deze manier te compenseren. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Onze hond doet er onwijs goed op

Shila is een moeilijke eter, maar de brokken van wooof vallen in de smaak. Ze zit super in der vel en blijft netjes op gewicht. Wij zijn heel erg tevreden

Beste Wilma, Bedankt voor jouw review. Fijn dat Shila deze brokken wel lekker op eet! Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Altijd goed geholpen en de honden vinden het lekker

ik zocht geperste brokken en kwam bij Wooof uit omdat de ingrediënten er prima uitzien en de prijs aantrekkelijk is. Ik koop het al jaren en de service is ook zeer goed, ik ben een tevreden klant en mijn honden zien er prima uit.

Goedemiddag Nanja, Heel erg bedankt voor jouw review! We zijn blij om te horen dat je al jaren tevreden bent over onze brokken. Dat is voor ons een ontzettend mooi compliment! We hopen dan ook dat jij als baasje en natuurlijk de honden nog jaren tevreden zullen zijn. Mochten we je in de toekomst misschien ergens mee kunnen helpen neem dan gerust contact met ons op. Met kwispelende groet, Kirsten WOOOF

Top, ik zou er bijna zelf van kwispelen

Prima brokken en snacks ! Worsten, grote keus, mijn hond is er dol op Jammer dat er niet aangegeven wordt wanneer er wordt verzonden. Verzending is echter prompt en razend snel. Kortom een aanrader om je hond in top conditie te houden.

Beste Corry, Ontzettend bedankt voor jouw leuke review! Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze worsten en dat jouw hond in top conditie is! Normaal gesproken zou je vanuit ons een e-mail met track & trace moeten ontvangen wanneer de bestelling ons magazijn verlaat, maar ik begrijp dat dit bij jou helaas niet gebeurt? We kunnen hier altijd even verder voor je naar kijken mocht je dat fijn vinden, hiervoor mag je contact opnemen met onze klantenservice! Met kwispelende groet, Kirsten WOOOF

Zeer goede service

Onze lieve hond, vind het voer van Wooof heerlijk. En goedkoper hondevoer dan in een winkel.

Goedemiddag Mason, Dankjewel voor jouw review! We zijn blij te horen dat jouw lieve viervoeter geniet van onze brokken, dat is misschien wel het mooiste compliment dat we kunnen krijgen! En natuurlijk ook heel prettig dat jij als baasje tevreden bent over de prijs. Onze klantenservice is altijd bereikbaar mocht je in de toekomst misschien ergens vragen over hebben of advies nodig hebben. Met kwispelende groet, Kirsten WOOOF

uitstekend voer met correcte snelle levering

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Beste Mirjam, Bedankt voor jouw review én de 10! We vinden het ontzettend belangrijk om goede voeding aan te bieden voor een goede prijs en zijn blij te horen dat jij dit ook zo ervaart. Mochten we je in de toekomst ergens mee kunnen helpen neem dan gerust contact met ons op! Met kwispelende groet, Kirsten WOOOF

Perfecte brokken.

Ik geef de zalm variant omdat ik die kan blijven gebruiken als mijn doggies senior worden.Koudgeperst is ook veel beter om te geven en er zitten geen granen in...super!!

Beste Inge, Ontzettend bedankt voor dit mooie cijfer! Zeker! Door onder andere de glucosamine kun je onze zalm ook gebruiken voor senior honden. Mocht je in de toekomst misschien ergens vragen over hebben dan mag je uiteraard altijd contact met ons opnemen. Met kwispelende groet, Kirsten WOOOF

De honden zijn er dol op

Mijn honden reageren goed op het voer mooie glanzende vacht en goede harde ontlasting

Beste Christian, Bedankt voor jouw review, daar worden we altijd erg blij van! Ontzettend fijn om te horen dat jouw honden het zo goed doen op onze brokken, dat is het belangrijkst! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan mag je uiteraard altijd contact met ons opnemen. Met kwispelende groet, Kirsten WOOOF

Supersnelle bezorging

Onze honden doen het erg goed op wooof zalm. Wooof is de voordeligste en leverd razendsnel. Vandaag besteld is morgen in huis.

Beste Astrid, Super bedankt voor jouw review, wij waarderen dit enorm. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Super brokken

Brokken van zeer goede kwaliteit voor onze kieskeurige Bernedoodle. Lang gezocht en de regular brok past erg goed bij ons.

Beste Wouter, Heel erg bedankt voor jouw review. Wat fijn dat jouw Bernerdoodle nu een goede brok heeft gevonden. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Perfecte service

Onze hond met haar allergie doet het al jaren goed met de brokken van Wooof. En dat na een jaar van alles geprobeerd te hebben. Perfecte leveren en service. Zou niet anders meer willen.

Beste Jan, Heel erg bedankt voor jouw review, wij waarderen dit enorm! Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Goed voer tegen een eerlijke prijs met uitstekende service

WOOOF hondenvoer is via de website snel te bestellen en wordt vrijwel altijd de volgende dag al geleverd. Bij eventuele vragen krijg je altijd snel antwoord. Mijn hond (11,5 jaartjes alweer) heeft het zijn leven lang al goed op WOOOF-brokken gedaan en ik zie geen enkele reden om te veranderen. Alleen zijn de brokken in 10 jaar tijd wel heel veel duurder geworden (die verdomde compleet zinloze inflatie!)

Beste Erik, Heel erg bedankt voor jouw review! Wat fijn te lezen dat jouw senior viervoeter het al zo lang goed doet op de brokken! :) Bedankt voor jouw review. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Perfect !!

Mijn 5 honden ...van sint bernard tot yorkshire terrier doen het perfect op wooof regulair . Verschillende leeftijden . Prima ontlasting . Bestellen en volgende dag binnen . Zeer tevreden

Beste Claudia, Wat een gezellig beestenboel en fijn te horen dat ze het er allemaal goed op doen :) Bedankt voor jouw review! Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Goede brok, goede prijs

Mijn honden zitten al een tijd op de brokken met supplementen van Wooof. Ze doen het hier goed op en ze zijn happy.

Beste Chantal, Wij worden happy van jouw review :) Dankjewel daarvoor. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Enorm fijne brok

Met twee honden, die best gevoelig zijn en erg snel reageren op bepaalde soorten vlees en / of stofjes , is wooof zalm tot nu toe de enige brok voor hun. Ik besteld altijd 2 zakken ( 26 kilo), En deze word aan huis geleverd binnen max 2 dagen. Ik bestel vaak de schapenvet / zalmolie combinatie erbij. Ik doe met deze zakken 2 maanden, met 2 grote honden ( van 30 en 50 kilo!!) Het is gewoon onwijs fijn, dat de brok hypoallergenic is , er geen troep word toegevoegd en je echt ziet dat ze het er goed op doen. Stralende vacht, goede uitwerpselen en twee happy dogs ! Tot nu toe enorm tevreden en ik ben al 2 jaar vast klant!

Beste Naomi, Wat fijn om te lezen dat jij en je honden al 2 jaar tevreden zijn :) Daar doen we het voor. Heel erg bedankt voor jouw review. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Prima brok, goede service!

Wooof maakt prima brok in een aantrekkelijke prijs-kwaliteit verhouding. Ik heb weleens iets verkeerd bezorgd gekregen en toen ben ik zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door de klantenservice.

Beste Sim, Bedankt voor jouw review, wij waarderen dit enorm! Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Mijn honden houden van wooof!!

Voorheen een ander merk, maar sinds ze wooof krijgen minder ontlasting, eten ze beter, zien er beter uit en de kwaliteit is beter! Zo ook de service! Hier hebben we 3 blije wooofers !!!

Beste Jolanda, Wat leuk dat jullie 3 blije wooofers hebben ;) Heel erg bedankt voor jouw review! Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Snel. Correct, lekker, goede conditie van de honden

Steeds snel, correct. Onze Duitse dog en sint bernard doen het beiden super met wooof

de honden houden er van

Ik geef al vele jaren wooof aan mijn 2 honden. Ze eten het heel graag en ga zeker niets anders geven

Beste Guido, Heel erg bedankt voor jouw review, wij waarderen dit enorm! Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Alles positief

Hond met allergie, tig merken geborneerdheden en sinds wooof niets meer aan de hand. Fijne ruime keuze

helemaal top ,nog nooit klachten of problemen gehad

betellen en betalen .volgende dag net je s voor de deur bezorgd .bij afwezig zijn vol op te verreden op WOOOF

Goedendag, Wat een mooi review, heel erg bedankt daarvoor! Met kwispelende groet, Manon WOOOF