Heel erg goed!

Wat is dit super voer! Onze vier Mechelse herders zijn sinds kort over op Wooof brokken, heerlijk vinden ze het! Tevens hadden twee van onze honden vaak last van jeuk, wij dachten dat dit door het vorige voer kwam en dat is bevestigd, ze zijn over op Wooof en hebben nergens geen last meer van.

Beste Lisa, Heel erg bedankt voor jouw review, wij waarderen dit enorm. We zijn vooral blij dat jouw honden er zo van zijn opgeknapt. Mocht er in de toekomst nog eens iets zijn mag je natuurlijk altijd bellen voor hulp of advies. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

wat een waardeloze onderneming

In het begin lijkt dit echt super, je mag het voer uitproberen en krijgt je geld terug als het niet goed is. Vervolgens volgens de beschrijving overgestapt en keurig gebeld door wooof hoe het ging, en als het niet ging gelijk contact opnemen, en nu begint om onze hond dezelfde allergische verschijnselen te krijgen als voordat ik wist dat de hond allergisch was. het enige wat anders is is dat ik wooof ben gaan geven. Nou niks geen kwispelgarantie ik moest het nog langer aankijken of de dierenarts bellen want die kent mijn hond, blijkbaar ken ik niet mijn hond en ben na diversen operaties en testen blijkbaar niet in staat om te beoordelen dat dit voer het enige is wat anders is en de allergische reactie weer oplaait. Dank je wel Wooof voor het niet toepassen van de kwispelgaranties, mensen trap er niet in.

Beste Anja, Bedankt voor je review. We begrijpen goed dat je teleur gesteld bent dat we niet direct de kwispelgarantie voor jou hebben kunnen uitvoeren. Zoals telefonisch besproken kan het voor ons prettig zijn om meer informatie te ontvangen. Bij ons staat jouw hond namelijk op één en daarom willen wij graag zo goed mogelijk helpen. Jouw dierenarts kan goed inschatten of er mogelijk nog een andere allergie meespeelt naast de allergieën die nu bekend zijn en de huidige klachten mogelijk kan verklaren in combinatie met onze voeding. Dit kan ook een extra rol spelen bij het kiezen van een andere voeding waardoor dit van belang kan zijn. Hiernaast is ook aangegeven dat als jouw dierenarts vermoed dat de huidige klachten veroorzaakt kunnen worden door onze voeding wij de kwispelgarantie zullen gaan uitvoeren. Hiervoor mag je uiteraard altijd opnieuw contact met ons opnemen. Met kwispelende groet, Kirsten WOOOF

Mijn hond had hypo allergeen voer nodig. Super geholpen en zelfs een week na aanschaf gebeld met de vraag hoe de hond het doet op het nieuwe voer. Geweldige service!

Beste Bram, Bedankt voor jouw review. Wij zijn blij te vernemen dat je het fijn vond dat we nog even na gebeld werd. Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Twijfel

Mijn honden eten het voer alleen met wat er door anders moeten ze het niet hebben

Beste Jimmy, Wat jammer om te horen dat jouw honden onze brok niet met smaak eten. We kijken uiteraard graag met je me mee of wij nog tips en adviezen hebben of dat we je verder van dienst kunnen zijn. Hiervoor mag je contact opnemen met onze klantenservice. We horen graag van je! Met kwispelende groet, Kirsten WOOOF

Na een jaar ( onze hond is inmiddels een jaar) van alles uitgeprobeerd te hebben kwamen wij bij wooof terrecht.( voertijden, geperst of krokant rund kip varken...geen granen etc) Onze hond gaf regelmatig over en we kwamen er maar niet achter van wat. Via de voedings deskundige werd ons de zalm aanbevolen. Na dat we hier mee zijn gestart heeft hij niet meer overgegeven ochtends. We weten niet wat we mee maken en zijn zeer tevreden dat hij het hier zo goed op doet. Inmiddels is de 2 zak besteld snelle levering goed prijs verhouding. Ontlasting en vacht zijn goed. Blije hond blije baas.

Beste Emmy, Bedankt voor jouw review. Wat mooi om te horen dat jouw hond niet meer heeft overgegeven! Soms kan het een lange zoektocht zijn om de juiste brok voor jouw hond te vinden. Mocht er in de toekomst toch wat zijn neem dan gerust weer contact met ons op. Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Slechte brokken, goede service

Mijn hond kreeg al snel klachten (diaree en oorontsteking) van de Wooof zalm. Na contact met Wooof opgenomen te hebben, zijn ze na gaan kijken of er gist in de brokken zit (hier heeft hij namelijk vaker een reactie op gehad). Ondanks dat het niet op de ingrediënten lijst vermoed staat, zit er inderdaad biergist in de brokken. Wij zijn daarom per direct gestopt met de brokken en hebben ons geld via de kwispelgarantie terug gekregen.

Beste Saskia, Bedankt voor jouw review. Jammer dat de brokken uiteindelijk niet geschikt bleken te zijn voor jou hond. Wel fijn te lezen dat je onze klantenservice als goed heb ervaren! Nogmaals succes met het vinden van een geschikte brok voor jouw hond. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Jack vind het heerlijk!

woef woef blaf blaf 5 sterren!

In een woord: Uitstekend!

Bestel hier al 3 jaar elke 2 maanden 2x18kg. Uitstekend voer, snelle levering en mooie prijs. Zelfs ernstige bezorg problemen veroorzaakt door PostNL pakten ze op na 1 telefoontje en hebben ze uitstekend opgelost (terwijl ze dit niet hoefden te doen)....echt super klasse...wordt er weer emotioneel van terwijl ik dit schrijf PostNL heeft een 1* review en klacht gekregen (zelfs die ene ster is al te veel) op thrustpilot maar wooof.xyz verdiend ze alle 5 dubbel en dwars. Nogmaals, dankjewel wooof!!

Goedemiddag, Bedankt voor je mooie review! Ondanks dat het probleem in dit geval door PostNL veroorzaakt werd kijken we altijd graag mee naar een oplossing en we zijn blij dat we dit goed voor je hebben kunnen oplossen. Ook in de toekomst mag je uiteraard altijd contact met ons opnemen! Met kwispelende groet, Kirsten Wooof

Goed voor de hond

We zijn van vers vlees over gegaan op de brokken van WOOOF. in het begin moest onze hondekind even wennen maar ze geniet nu van elke maaltijd! Ze blijft mooi in figuur en smikkelt er goed van. We hebben eerst een proefpakket genomen en als die op is begint ze aan het senioren voer (ze is ook al 8, dus een oud bessie). Ook vind ze de mergkoekjes eeeergg lekker!

Beste Melissa, Bedankt voor jouw review. Wat mooi om te lezen dat het goed gaat. Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Goed meegedacht in beste keuze voer voor pup

Er werd goed meegedacht over het beste voer voor onze pup. Toen uiteindelijk bleek dat door een allergie ander voer beter zou zijn, kregen we keurig het niet goed, geld terug bedrag teruggestort.

Beste Marjolein, Bedankt voor jouw review! Fijn te horen dat je alles naar wens hebt ervaren. Zijn er in de toekomst nog vragen mag je natuurlijk altijd contact opnemen. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Hond verdraagt voer niet

Brokken zijn erg hard (eend) en er zitten best grote stukken tussen. Mijn hond verdraagt de brokken niet heeft er behoorlijke oprispingen van en slechte ontlasting. Contact gehad met de klantenservice maar was hier niet zo tevreden over. Inmiddels weer contact gehad met de klantenservice en zijn tot een mooie oplossing gekomen. Erg fijn dat ze hierop snel hebben gereageerd.

Beste Rylana, Bedankt voor je review en jammer te horen dat je ervaring niet positief is. Wij zijn uiterst voorzichtig met onze lieve dierenvrienden en daarom adviseren wij altijd om óók medische oorzaken uit te sluiten. Ik heb het mailcontact terug gelezen en hieruit kan ik niet opmaken dat je ontevreden was met het advies of het contact. Excuses als we elkaar niet goed hebben begrepen daarin. Ik zal je opnieuw een bericht sturen om dit verder met je op te pakken. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Nu een worstverslaafde hond

Mijn zeer kritische hond is helemaal gek op de worsten van wooof. Snelle verzending, goede prijs/kwaliteit zover ik het kan beoordelen. Enige nadeel is dat mijn hond nu alleen nog maar de worsten wil eten.

Beste Marie, Bedankt voor jouw review. Wat mooi om te horen dat jouw hond gek is van de worsten ;) Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Wooof biedt kwalitatief goede en natuurlijke producten

Mijn ervaring met de hondenbrokken, snacks en nu ook de worst (lam) is super: mijn hond eet het graag, haar ontlasting is prima en de producten zijn gezond.

Beste Saskia, Bedankt voor jouw review! Wij vinden het fijn te horen dat alles naar wens is en dat zowel baasje als hondje blij zijn :-) Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Mijn epileptische Dover geboren hond is nu 15 jaar

Lieve lezer met boef heb ik bij hond die doof geboren is en epileptisch was in het begin een mooi leven kunnen geven Hij is nu 15 jaar en nog steeds speelt hij als een puppy en we gaan ieder jaar lekker een maand lang op vakantie naar de Canarische Eilanden en weet dat het bijna reserve is want hij heeft zijn bandje al zien staan Ik geef ze echt 100 plus omdat de klantenservice ook altijd even vrienden is en zie je goed begrijpen Dikke kus fijne feestdagen. Warme groet, Lex Rombouts

Mijn epileptische Dover geboren hond is nu 15 jaar

Wij hebben 5 herders en bestellen daar al jaren. Ons 3 sporthonden krijgen "High energy" en de anderen 2 krijgen "Regular" en ze zijn er doll op. Geen last van tandsteen of gewichtsproblemen. En een van onze ladies krijgt bruin vlekken in haar zwarte aandelen van slecht voeder. Bij Wooof nog nooit last van bruine vlekken gehad. Haar kwaliteits-check zegt: super. Bovendien zeer snelle levering. Dus... absolute aanrader

Fijn bedrijf

Na een jaar kwakkelen met mijn hond doet hij het op Wooof echt heel goed! Eerst contact opgenomen voor advies en ben zeer klantvriendelijk geholpen. Dankjewel!

Beste Manon Heel erg bedankt voor jouw review, fijn dat jouw hond weer kwispelend door het leven gaat! Daar doen we het voor. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Prijs/kwaliteit is uitsteking

Na een zoektocht van goedkopere brokken maar behoud van kwaliteit (koud geperste brokken) zijn we hier op uitgekomen. Telefonsch zijn we goed geholpen. De brokken worden goed verdragen door de hond. In het verleden veel maag darm problemen gehad. Ik raad WOOOF aan.

Beste Petrus, Bedankt voor jouw review! Fijn dat we je telefonisch goed hebben kunnen adviseren. En wat nog veel fijner is, is dat jouw hond de brokken goed kan verdragen! Daar doen we het voor. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Kort maar geweldig!

Daar de fokker ineens stopte met de productie van diner moesten we voor onze senior een goed alternatief vinden en dat hoopten we met deze brokken te bereiken…helaas heeft hij ze 1 dag kunnen eten en moesten we afscheid van hem nemen…(dit lag overigens natuurlijk niet aan de brokken!)… Daar zaten we met een open zak van 18 kg en toen we contact opnamen mochten we deze aangebroken zak retour sturen en kregen we ons aankoopbedrag volledig terug….nou is dit service of niet? Dus geweldige ervaring met de service en klantvriendelijkheid!!

Beste Wilma, Bedankt voor jouw review. Fijn dat we het voor jouw goed hebben kunnen oplossen. Nogmaals heel veel sterkte met het verlies. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Ontlastingspatroon niet goed

Sinds vorige week geef ik de regular aan mijn hond. Hij vind het voer erg lekker en likt zijn voerbak daarna ook.nog lang na. Helaas is zijn ontlasting heel wisselend, of heel hard of heel zacht en zelf diarree. Sinds dit voer poept hij ook snachts in huis. Ik ben dus niet tevreden over dit voer.

Beste Patty, Bedankt voor je review. Een overstap naar een nieuwe receptuur kan tijdelijk onregelmatigheden in de ontlasting veroorzaken. Maar ook 's nachts poepen is niet fijn! Is het mogelijk om contact met ons op te nemen zodat wij jou hierin kunnen adviseren of het samen met jou op te lossen? Dankjewel. Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Slecht voor onze honden

Onze honden doen het super slecht op het voer van Wooff. Ze vinden het niet lekker en laten de bak gewoon staan. Pas na toevoeging van snoepjes of beef Jerky eten ze het op. De ontlasting is heel erg veranderd van hard en stevig naar zacht en vaak waterdunne diarre en het erge is dat mijn honden het niet meer op kunnen houden zowel overdag als 's nachts. We lopen gemiddeld 3 uur per dag met ze dus ze worden genoeg uitgelaten. Gebeld met de klantenservice maar die doen niets. Voor ons een reden om direct te stoppen want de kwispels waren ver te zoeken.

Beste Anniek, Wij betreuren het dat het contact met ons niet is verlopen zoals je van ons mag verwachten! Onze klantenservice is er juist om jou te ondersteunen, adviseren of issues op te lossen. Zou je contact op willen nemen met ons zodat wij dit alsnog zo goed mogelijk voor jou kunnen oplossen? Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Heel tevreden

Ik gebruik de zalm brokken en de honden zijn eindelijk van de diaree af. Ook heel tevreden over de klantenservice.

Beste Anita, Bedankt voor jouw review. Fijn om te horen dat je er zo tevreden bent! Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Onze hond is probleemloos overgestapt

Onze hond Kira, 10 maanden oud, poepte heel veel. Daarnaast nam ze 30% meer voer (krokante brok met zalm en aardappel) dan de aanbevolen hoeveelheid van het merk dat we gebruikten. Toch kwam ze niet veel aan. Nu gebruiken we Woof Puppy sinds twee weken. Nu krijgt ze een geperste brok en ze poept 1-2 keer minder per dag. Het gewicht bleef de eerste twee weken hetzelfde, bij de aanbevolen hoeveelheid. We geven haar nu 10% meer en hopen dat ze wat meer gewicht krijgt. Ze doet het heel goed en heeft elke dag zin in de brok.

Beste Ronald, Bedankt voor jouw review! Wat fijn om te lezen dat jouw pup nu ieder geval op gewicht blijft en minder ontlasting heeft. Hopelijk kan ze vanaf dit punt inderdaad weer een beetje gaan aankomen. Bij twijfel, of ongerustheid mag je altijd contact opnemen. We denken graag met je mee! Met kwispelende groet, Manon WOOOF

Voer wordt steeds duurder en mijn hond laat het nu staan.

Jaar gebruikt. Deed het er goed op. High energie. Alleen het is net of hij er op uitgegeten is. De alternatieven binnen Woof zijn duur. Nu overgestapt op Cavom. Tot nu toe eet hij weer met smaak.

Goedemorgen, Bedankt voor je review. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de hond ze niet meer eet. Heb je hier ook met ons contact over gehad? Mocht je hier nog behoefte aan hebben mag je altijd contact opnemen. We vinden het jammer dat wij jou verloren hebben als klant. Met kwispelende groet, Melissa WOOOF

Rivium Quadrant 2 2909 LC Capelle aan den IJssel