top kerel

een jaar geleden kwam ik met de vraag of er mij er iemand kon helpen hoe je dmx kon instellen want ik had er geen ervaring mee met dmx en ik krijg een antwoord van een persoon uit nederland met de naam jeroen die zegde dat hij wel eens kon langskomen om een woordje uitleggen te geven dus wij spraken af en ik moet zeggen wij zijn onder tussen vrienden geworden ik geef een 9 en waarom is dat 1 pakt zijn tijd om de uitleg te geven 2 is zeer vriendelijk en als je niet zeker bent dan kan je het hem nog eens vragen en hij zal het nog eens de uitleg geven ik zou zeggen jullie zijn echt een top team ik krijg tot heden nog tips van hem bij mij is hij altijd welkom doe zo verder maatje

Goed!

Goede, overzichtelijke designs. Daarnaast zeer goede ondersteuning door staf!

Zeer tevreden over de service

We hebben 3 websites laten opmaken. Allemaal van zeer goede kwaliteit. Ook top service na verkoop. Iedere wijziging die ik doorgaf werd snel inorde gebracht. Zeer goede vakkennis. Alles wordt prima up to date gehouden.