Schneller Versand und Kundenservice

Sehr guter Online Händler mit großer Auswahl und sehr fairen Preisen. Bei Versand und Kundenservice gibt es nicht zu bemängeln. Alles Super.

Sehr komfortabel, sowohl für Träger und Getragenen

Unser Kleiner hat es bis dato nie recht lange in Tragen ausgehalten, in dieser schläft er sogar ein (und er schläft normalerweise nirgends anders ein als im Bett, nicht mal im Kinderwagen). Und auch für den Träger super!

Lieferung keine 24 Stunden später

Schneller geliefert als Amazon. Ware wie erwartet. Verpackung bestens. Besser geht’s nicht

Goede service!

Na levering bleek er wat schade aan de onderkant van één van de ski's te zitten. Hoogstwaarschijnlijk gebeurd tijdens het transport. Na telefonisch contact kon ik deze direct terugsturen en een nieuw paar werd opgestuurd. Vriendelijke en adequate service met een snelle levering dus!

Mega!!!

Super schnelle und reibungslose Lieferung. Der Campingstuhl ist einfach der Hammer. Leichtes und Schnelles zusammenbauen. Sehr stabil und eine einwandfreie Verarbeitung.

Schneller Versand und günstiger Preis.

Bin sehr zufrieden mit dem Produkt, zudem war es der günstigste Preis, den ich derzeit gefunden habe. Der Artikel wurde recht zügig verschickt und auch sonst lief alles reibungslos.

Sehr preiswert, sehr schnelle Lieferung, gerne wieder ;)

Die Ware wurde zu einem äußerst attraktiven Preis innerhalb von 2 Tagen geliefert. Alles ist perfekt gelaufen.

Alles top.

Schnelle Lieferung, günstige Preise, alles bestens.

Schnelle Lieferung

Tolle Feuerstelle

Alles perfekt

Keine Beanstandungen

Twinseason doen wat ze belooft!

Goede levering en lekker op tijd! Goedkoopste Cobb bbq! Ik heb even een medewerker aan de telefoon gehad voor de levertijd. Ik werd goed en eerlijk te woord gestaan. Ook m’n mailtje werd beantwoord.

Spitzenpreisung

Von Bestellung bis zur Lieferung zwei Tage. Spitze!

Snelle levering, goed verpakt!

Uitstekend!

Goede service, mooie prijs, snel geleverd.

Ik bestelde een Ortlieb tas die zeer gunstig geprijsd was. Dan kun je normaal gesproken wel wat problemen verwachten, is mijn ervaring. Echter, de tas stond binnen een paar uur klaar om verzonden te worden en was nog geen dag later al in huis. Beter kan haast niet.

Alles bestens!

Hat alles gepasst!

Sehr gut!

Rasche Abwicklung, rasche Infos, das Paket kam sogar früher an als angegeben. Super Qualität vom Produkt

Flott, gut und günstig.

Hervorragende, schnelle Abwicklung trotz internationaler Lieferung. Hat alles wunderbar geklappt.

Top Kundenbetreuung

Gelieferte Ware war zwar defekt, wurde aber problemlos umgetauscht! Danke :)

schnelle Lieferung

Gerne wieder

schnelle Lieferung, Ware wie erwartet

Gute Erfahrungen, jederzeit wieder

trage levering en ingewikkelde retour

Levering duurde meer dan een week. Ik besloot uiteindelijk het artikel te retourneren. Een omslachtige retourprocedure vergeleken met de bekende webshops en de retourkosten moest ik zelf betalen... Kom op Twinseasons, dat kan beter!

Goede communicatie en prima levering

Bij het afronden van de bestelling merkte ik dat er Iets mis ging met Paypal-betaling. Heb contact opgenomen met Twinseasons en zij hebben mij gewezen op een andere mogelijkheid om te betalen. Goed meegedacht. Levering was op tijd en compleet.

Schneller Service, gutes Kundenservice

Bestellungvorgang und Lieferung hat gut geklappt. Rückfragen beim Kundenservice wurden prompt und zufriedenstellend bearbeitet.

Fijne matras, snelle levering

Supersnelle levering en een fijn hoog matras, zonder motor om hem op te blazen want hier hebben we slechte ervaringen mee. Al met al hee tevreden

Geweldig snelle service en levering tegen écht de laagste prijs!

Twee slaapmatjes besteld van Therm a rest. Kwalitatief heel goed voor een mooie prijs. Vanuit Terneuzen in Groningen besteld en de volgende dag al geleverd, dat in COVID 19 tijdperk! Chapeau!

Over Twinseasons

Twinseasons dé specialist in wintersport, kamperen en hockey. Een winkel voor iedereen. Scherpe prijzen tegen uitstekende service.