Goede prijs en snelle levering

Geen klachten. Zeer tevreden.

Afspraken nagekomen. Nette levering

Nette levering en afspraak nagekomen

Snel en voordelig

Snel geleverd voor een prima prijs

Snelle en goede levering

Snel en voordelig

Nordic walking stokken besteld die een stuk voordeliger waren dan elders. Netjes verpakt en snel geleverd.

Snel en goedkoop

Ik weet wat ik wil hebben en Twinseasons heeft het in veel gevallen. Hier betaal ik de laagste prijs en krijg het razendsnel geleverd.

super service en prijzen

absolute aanbeveing

Na een half jaar bleken mijn Lowa wandelschoenen niet meer waterdicht. Gelukkig had ik de aankoopbon nog. Contact gezocht met Twin Seasons en hun gaven aan dat ik de schoenen kon opsturen,zodat ze beoordeeld en waar mogelijk behandeld konden worden. Na een vraag van mijn kant wie voor de verzendkosten zou opdraaien, stuurden ze me een verzendlabel toe. Schoenen opgestuurd. Na 2 weken wachten kreeg ik bericht dat ik nieuwe schoenen kreeg, dit viel onder garantie. Ik was verbaasd, dit had ik niet verwacht maar ben zeker erg blij. Grote dank hiervoor! Het was net geen 10, omdat ik zelf met het idee van de verzendkosten moest komen.

Super schnell

Preisgünstig und guter Service

Niet uitstekende, maar fantastische service!

Naar aanleiding van een bezoek aan de webshop telefonisch contact gehad. Ben heel fijn en goed geholpen. Heb daarna de bestelling geplaatst en werd door ze gebeld. Ik had een product aan mijn bestelling toegevoegd die levertijd had en daarom boden ze aan om er kosteloos een vergelijkbaar product bij te doen. "Hadden ze toch nog liggen en was zonde om dan geld uit te geven aan iets anders..." Echt geweldig dat een webshop zo'n persoonlijke aanpak kent. Dit moet in het DNA zitten van een bedrijf en de mensen die er werken. Dergelijke service is authentiek en verdient zeker een 5 sterren rating! Als ik weer iets nodig heb, dan weet ik wel waar ik naartoe surf, bel of ga......

All great!

Speedy delivery and got my pair of hiking boots! Super smooth.

Scherpe prijs en snelle verzending.

Keurig bezorgd, goed geinformeerd met track&trace

Product conform website, goede prijs. Verpakking en bezorging prima.

Bijzonder klantvriendelijk.

Niet alleen vriendelijk, maar ook wordt direct gereageerd op vragen en worden problemen opgelost. Twinseasons is een aanrader.

Op donderdag besteld in de Randstad, op zaterdag binnen, product is goed.

Gewoon goed, snel en degelijk.

Uitstekende service en kwaliteit

Twinseasons Has delivered my order in no time to Finland, I have already tried my camping stove set and It works like a Beats!!! Highly recommend..

Snelle levering van het goede product

Snelle en correcte levering

Één van mijn favoriete outdoor winkels

Altijd leuk om hier te winkelen, zowel in de fysieke winkel (waar je goed en eerlijk advies krijgt) als online. Echt een aanrader!

Schoen kapot

Ik had een paar kisten besteld trok ze een keer aan ging er een deel kapot. Dat kan gebeuren nu heb ik een mail er over gestuurd en al een week geen antwoord

Fijne Lowa wandelschoenen gekocht. Zitten als gegoten

Fijne wandelschoenen gekocht van het merk Lowa. Lopen fantastisch!

Snelle levering en goede prijs!

Wandelschoenen gekocht, was snel geleverd en voor een prima prijs!

Kwaliteit voor een scherpe prijs!

Onlangs een kinderdrager gekocht van Deuter (kid comfort pro). Een goede aanbieding, die netjes verpakt geleverd werd. Verzendtijd is enige punt van aandacht, weliswaar binnen enkele werkdagen. Fijn is dat er ook een fysieke winkel is.

Goed.

Snelle levering!

goede snelle service

Bij vragen over producten krijg je al heel snel reactie. Vaak binnen een paar uur al. Ook de levering van bestelde producten is heel snel gegaan. Al met al tevreden dus.

Stockholmstraat 1 a

9723BC Groningen

Over Twinseasons

Twinseasons is dé specialist in Wintersport en Outdoor uit Groningen. We leveren de beste merken tegen scherpe prijzen. We hebben een uitgebreid assortiment van A-merken als Patagonia, Ortovox, Lowa, Fjallraven, Salomon, HEAD, MSR, Big Agnes, HOKA, ON Running, Ortlieb, Deuter en nog veel meer. Kom langs in onze winkel of bekijk onze website.