Prima prijs voor goede wandelschoenen

Goede prijs snelle levering. Goede en snelle communicatie.

Vriendelijke en snelle service

Niks aan te merken alles was goed geregeld en die studenten prijs was erg redelijk! Dankjewel :) Ik zal hier zeker weer mijn spullen huren.

snelle levering, goed product, mooie prijs

Big Agnes besteld, en binnen gekregen. De tent is snel geleverd voor een scherpe prijs.

Twinseasons au top

Bon rapport qualité/prix, livraison express, reçu très rapidement !

Goedkoper dan concurrenten

Super fijne selectie en verzending, goedkoopste aanbod wat ik kon vinden. Aanrader!

Duidelijk en snel

Had de Telemark 2.2 online besteld. Heel duidelijke foto’s en informatie van het product en snelle levering. Ben heel blij met mijn nieuwe tent en zal zeker nog eens bij deze winkel kijken.

uitstekende prijs/kwal.verhouding. Goede info. Snelle levering

Het bovenstaande beschrijft mijn ervaring

Super fijne webwinkel, hele goede klantenservice.

Contact opgenomen met de klantenservice ivm een probleem met de bestelling, werd super netjes opgelost en daarnaast ook nog eens super vriendelijk. Dat zie je niet vaak meer, kom hier graag terug voor m'n overige (winter)sport spullen.

Fantastisch bedrijf

Een hele fijne service, goed telefonisch bereikbaar en heel klantvriendelijk!

Fijne web winkel aanloop

Duidelijke website met een mooie aanbieding. Afrekenen ging soepel. Wandelschoenen lagen al snel klaar in de winkel. Ik werd gebeld dat ze er al lagen

Alles prima, snel geleverd

Erg goed

Goede service, snelle levering.

Heeft staannwat we wilden en vlot geleverd voor een goede prijs

Gevonden via google en produkt op voorraad

Prima service en advies

Telefonisch goed bereikbaar en deskundig advies ontvangen. Product snel ontvangen en prima verpakt!

Snel en correct geleverd

Perfecte schoenen voor een redelijke prijs

Prima bedrijf

Dag 1 besteld dag 3 waren de Ortlieb fietstassen er al. Goed verpakt en wij zijn heel tevreden over het produkt.

Ski's ontvangen

Bestelling goed ontvangen. Goede prijs.

Erg goede eravaring

Salomon schoenen besteld, had nog iets sneller op de post gedaan mogen worden als ik kritisch ben (daarom 4,5 ster ipv 5 sterren), Wordt goed op de hoogte gehouden van het proces.

Geleverd zoals verwacht!

Ik kende Twinseasons (nog) niet en had bij toeval een negatieve review gelezen, maar mijn ervaring was simpelweg wat je verwacht bij een online bestelling. Het klopte en kwam snel mijn kant op.

Perfecte service en product

Grote dagrugzak gekocht die snel geleverd werd. Perfecte staat, aan te raden.

Scherpe prijs en snelle levering

Prima ervaring. Scherpe prijs, stuk voordeliger dan overige winkels. Pakketje was ook snel verstuurd.

Snelle levering, keurig

Alles was goed geregeld

Product was goed naar verwachting en redelijk op tijd geleverd.

Supersnelle service en geweldige prijs!

1 dag voor mijn vertrek naar de wintersport belde ik met twinseasons in Groningen. Ik kreeg direct een zeer vriendelijke mevrouw aan de lijn en ik gaf aan met spoed Skischoen verwarmers nodig te hebben. Ze heeft ze gelijk verstuurd en de volgende dag waren ze voor mijn vertrek naar de sneeuw op tijd aangekomen (via DPD) Mijn vrouw geniet nu van heerlijke warme voeten tijdens het skiën.

Messcherpe prijzen snelle levering

Salomon S Max 8 Zeer scherpe prijzen, eenvoudig te bestellen, prima klanten service (instellen bindingen) en snelle levering.

About Twinseasons

Twinseasons dé specialist in wintersport, kamperen en hockey. Een winkel voor iedereen. Scherpe prijzen tegen uitstekende service.